Hop til indhold

Rally i Værløse d. 16/10, 30/10, 6/11, 20/11 og 27/11.


Recommended Posts

www.lyngholm.com starter et Rallyhold op for begyndere og letøvede i Værløse med Katrine Søgaard som træner.

 

Der er stadig 2 ledige pladser.

 

Eneste krav for deltagelse på dette hold er, at din hund kan give kontakt, kan sitte og dække.

 

Der bruges ikke dressur-/kvælerkæder eller Flexliner og der er plads til den enkeltes niveau og ambitioner.

 

Se mere på: www.lyngholm.com, hvor tilmeldingsoplysninger også kan læses.

 

Katrine har dyrket Rally på konkurrenceplan siden sporten kom til Danmark for alvor og er en af de første herhjemme til at blive Rallychampion med sin egen hund. Hun har også begået sig i LP-verdenen.

Katrine står for hundevenlige/bløde træningsmetoder og har respekt for den enkelte hundeførers planer og ambitioner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle jeg have vist noget før... øv, det ville have passet mig meget bedre med træning lørdag end søndag:cry:

 

Undskylder mange gange for den sene udmelding :-D

 

Har godt kigget på det, ville også super gerne.

 

Men kan ikke nå til 2 gange Rally om lørdagen...

 

Hun skulle være super dygtig :-)

 

Katrine er super-dygtig.

 

Da jeg startede med at træne hos hende, havde Jessie og jeg det svært sammen og hun formåede at få os til at samarbejde og synes at det var sjovt at være sammen til træning.

Og hun er årsagen til, at jeg har taget mig sammen og gået til prøve, selvom hun på intet tidspunkt har presset på - hun har bare fået mig til at tro på både mig selv og Jessie.

 

Så jeg kan på det varmeste anbefale hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Undskylder mange gange for den sene udmelding :-D

 

 

 

Katrine er super-dygtig.

 

Da jeg startede med at træne hos hende, havde Jessie og jeg det svært sammen og hun formåede at få os til at samarbejde og synes at det var sjovt at være sammen til træning.

Og hun er årsagen til, at jeg har taget mig sammen og gået til prøve, selvom hun på intet tidspunkt har presset på - hun har bare fået mig til at tro på både mig selv og Jessie.

 

Så jeg kan på det varmeste anbefale hende :-D

 

Hvor dejligt at læse, sidder helt og smiler for mig selv.

 

Det er super at i har fået et bedre samarbejde, det gør alt når det kommer til træningen :-)

Jeg håber at de laver et nyt hold.. Faktisk kunne vi godt nå det inden næste rally time, men det bliver nok lidt presset.

 

Skal i gå på holdet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt at læse, sidder helt og smiler for mig selv.

 

Det er super at i har fået et bedre samarbejde, det gør alt når det kommer til træningen :-)

Jeg håber at de laver et nyt hold.. Faktisk kunne vi godt nå det inden næste rally time, men det bliver nok lidt presset.

 

Skal i gå på holdet?

 

Jeps, Jessie og jeg er fast inventar på alle Katrine's hold, som vi kan gå på - hun vil ikke have os på sine hvalpehold..... Jeg aner ikke hvorfor :confused: Jessie er da kun 2½ år :mrgreen:

 

Jeg skal ihvertfald nok presse på for at de laver nye hold senere :mrgreen:

 

:-D Det kunne du jo ikke vide;-):lol::lol:

 

Nej vi går bare her i Køge resten af året, og så må jeg se, hvad vi kan finde ud af i det nye år:-D

 

God træning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...