Hop til indhold

Kom nuuuuuuuu!!!


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Og jeg mener virkelig kom nuuuuuu... LØBETID!!

 

Den lader sig virkelig vente på sig denne gang.. og nu hvor den bare SKAL komme til tiden, så det kan passe med at vi får Joey i November - efter endt løbetid altså.:engel:

 

Men ja, Freya burde være kommet i løbetid... Adfærden er der - snuser, lidt knotten, tisser hele tiden, gør sig mere ren, mere kælen osv... men bare ingen bavianrøv:evil:.

 

Hanhundene reagerer også mere på hende. I forgårs stod der ikke mindre end to hanhunde foran vores hæk - den ene var dog så ivrig at den have hoppet ind i naboens indkørsel og troede at den kunne komme ind til Freya via den vej - nope.. vi er selveste fort knox:blink:

 

I går mødte jeg også et par pivende hanhunde, og to som havde slupet fri... Nu bor vi jo ude på landet så det der med at hegne ind det gør man jo ikke rigtig. Den ene en ung Viszla, som jeg ved bor ca. ½ km fra os.. den havde så hoppet over mark og sø fristes man til at sige... Freya gav den dog et par ord med på vejen, for den skulle bestemt ikke snuse hende bagi... næ nej:lol:

 

Meeeeeen mon ikke det er lige op over.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Håber at bavianrøven snart kommer, og at løbetiden er hurtigt overstået, så du kan få Joey hjem :-D

 

Skal du egentlig også udstille ham lidt så, eller skal han bare nyde en dejlig udstillings-pensioneret tilværelse hos jer? :-D

 

Han vil blive udstillet lidt ind imellem... han er jo ikke så gammel, 5 år.. så han har en masse i sig endnu.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det vil vel også give dig noget god træning, hvis han er så veltrænet og erfaren en udstillingshund, som jeg har en ide om at han er ;-)

 

bestemt:5up:... jeg glæder mig nu til at prøve at udstille hanhund.... og soignere en hansamojed... aaaaalt den pels:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Der er vidst tid til en lille opdatering.

 

Freya er endnu ikke kommet i løbetid:megaked::megaked::megaked:....

 

 

Meeeeeeeeeen synes at kunne ane at hendes køn er svulmet op her til aften:banan::klap: (tænk engang at jeg nogensinde skulle komme til at juble over det:hmm::lol:)

 

Jeg er HELT overbevist om at det skyldes, at hun legede med en tæve som LIGE var overstået løbetiden - Freya snuste ihvertfald hende ihærdigt bag i, så måske at hun nu er blevet "smittet".:mrgreen:

 

DET håber jeg:klap::engel:.

 

Desværre er det for sent hun kommer i løbetid (HVIS hun altså er på vej, og det ikke bare er mig som bilder mig ind at hun har en kommende aberøv) til at vi kan få Joey hjem i forbindelse med Herning.. Men skidt pyt.. så kører vi bare en tur over sundet ugen efter:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, det er altså bare nysgerrighed, men hvorfor er det vigtigt, at hun har overstået løbetiden, når hanhunden ankommer ? Hvis han ikke bliver skør nu, så bliver han det vel bare næste gang hun går i løb :confused:

 

Det er for at de kan få så meget tid sammen inden at hun går i løb næste gang... vi syntes at det var lidt synd at de kun kunne komme til at gå 14 dage sammen og så skulle de skilles igen... vi skal jo også lige lære ham at kende, så det første vi møder ikke er "problemer" eller noget.:blink:.. Det er lidt nemmere at tackle når vi kender dem begge, og ikke kun Freya.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...