Hop til indhold

Hundetoilet

Tine1
 Share

Recommended Posts

Sidder og kigger på min mikroskopiske have og overveje at lægge fliser overalt - men så er der jo ingen græs at tisse på..!!

Nogen der har erfaringer med et Hundetoilet..??? Tænker en sandkasse eller noget i den stil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en gårdhave, hvor jeg har fliser næsten over det hele. Der er et forhøjet bed, der er forbudt for hunde og et lille rundt bed med en stor syren i...

Og det var så der, at Silke valgte at tisse, da hun var hvalp. :lun:

Du kan enten vente med at lægge fliser til din hund er renlig, eller du kan lade et lille hul være fri, så der er et sted at gå hen.

Når haven er så lille, så er det vel ikke meningen, at den i længden skal bruges til hundetoilet? Tisseriet skal vel klares på de daglige ture..

Silke gør aldrig noget i haven mere. Hun ser den nærmest som en ekstra stue.

Jeg synes at en have skal være pænt stor, hvis den osse skal bruges som hundetoilet. Og så skal der være indrettet et fjernt sted med sand, så man ikke går og jokker i lortene. Om sommeren trækker hundelorte fluer til. Også hvis det er lorte fra en lille hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Ved selvfølgelig ikke om Dexter er et særtilfælde, eller om han bare er en vaskeægte hanhund, som din jo nok også bliver:slem:

Men da Dexter blev kønsmoden, virkede haven ikke ret godt længere. Hvis han skal tisse af, skal han minimum have en lille gåtur, for hvem gider da at lette ben et sted hvor man kender alle lugtene??:stupid: Hvis han kun kommer ud i haven nu, får han ikke tisset ordentligt af. For ordentligt af, indebærer at lette ben minimum 5 gange.. :slem: Og han gider kun at lette ben maks 1 gang i haven af gangen..

Link til indlæg
Del på andre sites

---Og voksne TØSSER har noget med renlighed... Man tisser da ikke i "stuen" når man først har lært at holde sig...

Så det er altså ikke umagen værd at lave hundetoilet.. Til sommer er han alligevel helt renlig. Vent med at lægge fliser til han ikke tisser i haven mere..

En voksen hund vil da meget hellere ud og gå. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites