Hop til indhold

En glad labrador ejer.


Gæst Toyah
 Share

Recommended Posts

Hejsa alle herinde.

 

Jeg er faktisk ikke helt ny herinde, har været passiv bruger gennem min kærestes profil "Michael K. Lassen", da han lavede en profil dengang vi fik vores dejlige labrador Aiko.

 

Jeg er lykkelig over dette forum findes, da jeg finder svar på en masse ting herinde og hygger mig med at læse mange gode hundehistorier.

 

Til hverdag bor jeg på Østerbro med min kæreste Michael.. Jeg arbejder som receptionist på et rejsebureau og min kæreste render rundt inde på Hærens Officersskole.

 

Vi har en dejlig brun labrador på næsten 10 mdr, som har haft sit at døje med. Han blev opereret for en kommende ledmus i August mdr, nu er vi igang med genoptræning, hvilket går rigtig godt. Men nu har han lige fået hårsækmider og en enkelt hundevorte på tungen. Så vi har os et styk's uheldig syg hund :/.

 

 

Jeg håber og tror jeg bliver rigtig aktiv herinde..

 

:-D

Redigeret af Toyah
Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til herinde:vinken: (selvom du jo ikke er helt nu:-D)

 

Håber det fra nu af går fremad med jeres hund, og at I bliver forskånet for flere sygdomstilfælde:x:

 

Vi krydser også alt hvad der krydes kan. :) Og tak. Glæder mig til at blive en del af det her hyggelige forum..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...