Hop til indhold

Den smukke skrappe-dulle


FOX
 Share

Recommended Posts

Ja, det tror jeg gerne på :mrgreen: Man må da simpelthen have et øje på hver finger, når du er i nærheden :mrgreen:

 

Men fiiin hund du har fået hapset i dag :blink:

 

:mrgreen: ihh det ville da være så fint, hvis jeg BÅDE kunne stjæle Joya og Vilja :hjerte:

 

Men altså jeg tror nu ikke Vilja havde spor mod at blive stjålet idag, hun fik så mange guffer og nus hos manden og mig, så tror det måske var derfor Nanna skulle have lidt bisser og se, for det var HENDES hundepassere - så Nanna kunne bare skride :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: ihh det ville da være så fint, hvis jeg BÅDE kunne stjæle Joya og Vilja :hjerte:

 

Men altså jeg tror nu ikke Vilja havde spor mod at blive stjålet idag, hun fik så mange guffer og nus hos manden og mig, så tror det måske var derfor Nanna skulle have lidt bisser og se, for det var HENDES hundepassere - så Nanna kunne bare skride :lol:

 

:lol: Jeg er så bare ikke sikker på at Joya og Vilya ville syntes at det var en super god ide -Joya en nemlig også en skrappe-dulle, totalt selvudnævnt dronning, hvis du spørg hende selv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...