Hop til indhold

Minus kælen hund


Gæst Loke
 Share

Recommended Posts

Jeg undrer mig ind imellem lidt over hvor lidt kælen Loke han er. Alle hunde jeg kender ELSKER at sidde og blive klappet lige så længe de kan få lov - ikke Loke! Han hilser kort på folk, og så går han igen. Han gider ikke sidde og blive klappet og ting i den stil.

Herhjemme er vi meget tæt - ligger på sofaen og i sengen sammen, og vi "slåsser" med ham - har i det hele taget megen kropskontakt. Det er som om - han vil gerne os, men andre mennesker er nærmest lidt ligegyldige for han.

 

Nogen der kender det?

 

Hvordan er jeres hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg undrer mig ind imellem lidt over hvor lidt kælen Loke han er. Alle hunde jeg kender ELSKER at sidde og blive klappet lige så længe de kan få lov - ikke Loke! Han hilser kort på folk, og så går han igen. Han gider ikke sidde og blive klappet og ting i den stil.

Herhjemme er vi meget tæt - ligger på sofaen og i sengen sammen, og vi "slåsser" med ham - har i det hele taget megen kropskontakt. Det er som om - han vil gerne os, men andre mennesker er nærmest lidt ligegyldige for han.

 

Nogen der kender det?

 

Hvordan er jeres hunde?

 

Hehe Dumle gider det heller ikke med os, han har aldrig gidet det der hygge i længere tid af gangen.

Først her på det sidste er han begyndt at ville ligge ved siden af os i sofaen i et kvarters tid, men det er altså også grænsen.

 

Ellers er det bare hygeligst at ligge og mosle rundt på ryggen mens man bliver nusset på maven eller når det kommer til andre at slikke dem i hovedet mens han prøver at vælte dem bagover :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg undrer mig ind imellem lidt over hvor lidt kælen Loke han er. Alle hunde jeg kender ELSKER at sidde og blive klappet lige så længe de kan få lov - ikke Loke! Han hilser kort på folk, og så går han igen. Han gider ikke sidde og blive klappet og ting i den stil.

Herhjemme er vi meget tæt - ligger på sofaen og i sengen sammen, og vi "slåsser" med ham - har i det hele taget megen kropskontakt. Det er som om - han vil gerne os, men andre mennesker er nærmest lidt ligegyldige for han.

 

Nogen der kender det?

 

Hvordan er jeres hunde?

 

Har jeg ret når jeg skriver Loke er en meget selvstændig hund?

Speedy var heller ikke den der hang på andre, ikke en gang på Jan, hun var MIN hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst achoj

Hej.

 

Tino er helt anderledes.. elsker at blive nusset, klappet af alle :mrgreen: Når det kommer til mig, vil han helst ligge i arm eller på skødet, alt hvad der er helt tæt på mig. Men han har en meget klar forskel på mænd og kvinder. Kvinder må gerne alt, hvorimod mænd, er sjovest hvis de gider at lege med ham og ikke giver kommandoer af nogen art. Tror at han har haft en "legeonkel" i grækenland.

 

Venligst Jannie

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jeg ret når jeg skriver Loke er en meget selvstændig hund?

Speedy var heller ikke den der hang på andre, ikke en gang på Jan, hun var MIN hund.

 

Hmm. Selvstændig er ikke det første jeg tænker på, når jeg tænker på Loke - men det kan da godt være det er det han er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er jeres hunde?

 

Vi har en hvalp på 10 uger, og fra dag 2 af, kommer han når han vil kløes, og når han har fået nok, triller han lige en omgang, så han kommer lidt på afstand af os. Måske hunde er lidt som mennesker :-P nogen elsker at kramme og blive krammet, andre brøds sig ikke om det, men kan gå med til det en gang imellem :blink: og de sidste kigger skræmt på en, løber deres vej, og kommer aldrig mer tilbage :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...