Hop til indhold

Fraklip dch dm

Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

Gæst Renésj

Så er der efterhånden sorteret i alle billederne fra weekenden i frederikssund.

Her er lidt af dem der i første omgang røg i skraldespanden

_R5F6652.jpg

_R5F6675.jpg

_R5F6723.jpg

_R5F6749.jpg

_R5F7028.jpg

_R5F7156.jpg

_R5F7185.jpg

_R5F7275.jpg

_R5F7301.jpg

_R5F7538.jpg

_R5F7590.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger flere af ham med nummer 53 i de andre albums fra weekenden, hvis du kender ham, må han gerne kopiere billederne, hvis han kan bruge dem

Albummet Fraklip

Fraklip dch pictures by Renesk - Photobucket

Lørdag

Dch saturday 25-09-10 pictures by Renesk - Photobucket

Søndag

Dch sunday 26-09-10 pictures by Renesk - Photobucket

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. :shock:

Synes det er hyggeluigt at være tilskuere til disse stævner, der er altid liv og glade dage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig flotte billeder, Rene. Tænk at så knivskarpe billeder først fik sig en tur i skraldespanden :shock:

Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. :shock:

Hvad laver en beregner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig flotte billeder, Rene. Tænk at så knivskarpe billeder først fik sig en tur i skraldespanden :shock:

Tak :-)

Jeg sletter ret mange billeder ved første gennemgang og et par dage efter kigger jeg typisk igennem igen, flere af billederne her er sorteret fra på grund af hele hunden ikke er med, eller fokuspunktet ikke sidder som det skal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad laver en beregner?

Beregnerne får dommersedlerne ind via kurér og så skriver vi karaktererne for samtlige øvelser for hver enkelt hundefører ind i et dertil indrettet program, kontrollerer vildt og inderligt, så vi ingen skandaler får, kopierer og gør ved og skriver tilsidst resultaterne ind i hundeførernes startbøger....alle sådan nogle ting, som man altid sidder og venter en helv.... tid på, når man selv deltager.

Nu ved jeg så, hvorfor det undertiden tager så lang tid. :slem:

Og til DM er der ritti, ritti mange hunde/-førere med. I AG var der 77 hunde, i IPO 12 hunde, i Eliteklassen 18 hunde, i A-klassen 24 hunde, i B-klassen 35 hunde og i C-klassen 40 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites