Gæst Renésj Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Så er der efterhånden sorteret i alle billederne fra weekenden i frederikssund. Her er lidt af dem der i første omgang røg i skraldespanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Iih de er fine, og der var Ivan og Liam jo! to jeg træner på får! Nr 53 her Gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Endnu flere gode billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Der ligger flere af ham med nummer 53 i de andre albums fra weekenden, hvis du kender ham, må han gerne kopiere billederne, hvis han kan bruge dem Albummet Fraklip Fraklip dch pictures by Renesk - Photobucket Lørdag Dch saturday 25-09-10 pictures by Renesk - Photobucket Søndag Dch sunday 26-09-10 pictures by Renesk - Photobucket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Tusind tak det bliver han glad for! Der er flere jeg kender, er det ok de også bruger billederne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Ja de må gerne bruge billederne. Kan godt være jeg har flere som ikke er lagt op, en del billeder ligner jo hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. Synes det er hyggeluigt at være tilskuere til disse stævner, der er altid liv og glade dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Synes det er hyggeluigt at være tilskuere til disse stævner, der er altid liv og glade dage Det var da dejligt at høre! Vi har også gjort vores bedste for, at det skulle være en succes for både hunde, hundeførere og tilskuere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Virkelig flotte billeder, Rene. Tænk at så knivskarpe billeder først fik sig en tur i skraldespanden Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. Hvad laver en beregner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Virkelig flotte billeder, Rene. Tænk at så knivskarpe billeder først fik sig en tur i skraldespanden Tak Jeg sletter ret mange billeder ved første gennemgang og et par dage efter kigger jeg typisk igennem igen, flere af billederne her er sorteret fra på grund af hele hunden ikke er med, eller fokuspunktet ikke sidder som det skal. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Hvad laver en beregner? Beregnerne får dommersedlerne ind via kurér og så skriver vi karaktererne for samtlige øvelser for hver enkelt hundefører ind i et dertil indrettet program, kontrollerer vildt og inderligt, så vi ingen skandaler får, kopierer og gør ved og skriver tilsidst resultaterne ind i hundeførernes startbøger....alle sådan nogle ting, som man altid sidder og venter en helv.... tid på, når man selv deltager. Nu ved jeg så, hvorfor det undertiden tager så lang tid. :slem: Og til DM er der ritti, ritti mange hunde/-førere med. I AG var der 77 hunde, i IPO 12 hunde, i Eliteklassen 18 hunde, i A-klassen 24 hunde, i B-klassen 35 hunde og i C-klassen 40 hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2010 Tusind tak det bliver han glad for! Der er flere jeg kender, er det ok de også bruger billederne? Har smidt en del mere i albummet "fraklip", du må gerne smide linket til dem du kender Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts