Hop til indhold

når mad er vigtigst af alt


guanomo
 Share

Recommended Posts

i går fik vi kylling, også cujo's yndlings spise...og der er altid en filet til ham han får til fodersøgning..

 

så han sidder troligt og venter ude i haven, han kan sidde 30-45 min samme sted og glo ind af bagdøren :lol: og er ventetiden for lang ligger han sig ned..

 

i går kunne jeg imens jeg lavede mad, se at naboens katte snig sig ind på ham bagfra... han opdagede intet før den ene sneg sig forbi ham på 1 meters afstand... han rejste, men forlod ikke sig plads, lavede lidt playbow...

 

nåede kun at tage et billed, den ene kat er stukket af og den anden på vej ... og cujo står bare og glor :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der havde Luna nok rendt efter dem.. Især hvis de løb:mrgreen: Og så havde hun ikke været ude i haven, mens jeg lavede mad.. Så havde hun siddet og holdt øje med at jeg nu gjorde det godt nok.. INDE i køkkenet og helst helt oppe ved siden af mig:mrgreen:

det plejer cujo også at holde øje i køkkenet, men han ved åbenbart at når det er kylling er det lige med fodersøgning :mrgreen:

og han plejer også altid at jage dem ud :lol:

 

men kylling? for vigtigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Ja der havde Luna nok rendt efter dem.. Især hvis de løb:mrgreen: Og så havde hun ikke været ude i haven, mens jeg lavede mad.. Så havde hun siddet og holdt øje med at jeg nu gjorde det godt nok.. INDE i køkkenet og helst helt oppe ved siden af mig:mrgreen:

 

He he...fedt billede! :blink:

Er også ret sikker på at Chilli ville have siddet i køkkenet (selvom køkkenet er forbudt område for ALLE hunde i familien når der steges, koges og laves mad!) og holdt øje med om jeg nu også stegte den kyllefilet ordentligt :lol:

Og hvis hun kunne være kommet til at sidde OVENPÅ køkkenbordet, tror jeg også hun ville have gjort det!

 

Men superflot af Cujo at den bare blev stående helt stille og ventede, mens kattene spankulerede forbi - den må have været MEGET sulten :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - Cujo er for sej!!! Vildt imponerende at han ikke jagtede kattene! :5up:

han har overdreven respekt for de djævle :lol::lol: han har fået en del skrammer på snuden af naboens katte :evil:

Men løber de så jagter han da dem også ud, men han vil hellere lege med dem end slås :lun:

 

når vi går tur går han minimum 1 meter udenom enhver kat, og tør knap nok kigge på dem....

naboens katte kommer også når han har fået fodersøgning, for at tjekke om han har glemt noget... hvis altså pindsvinene ikke kommer først :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Har også opdaget at jeg kan "manipulere" med Chilli når jeg har pølsestumper i godbidstasken :slem:

Især når de lige er optøede og ganske lune endnu!

Så kan jeg næsten få hende til at stå på hovedet og alting! :klap:

 

Selv andre hunde har ikke rigtigt hendes interesse, når bare vi kan få en lun pølsestump i Mor's godbidstaske....mums! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...