Hop til indhold

At lege må en ny måde


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna eeeelsker Misja, og hun vil så gerne lege med hende, men Misja er en voksen dame, og sætter absolut ikke pris på Luna's måde at lege på :fornaermet:

 

Og indtil nu har det været sådan, at jo mere Misja har forsøgt at afvise Luna, jo mere desperat er Luna blevet for at overbevise hende om, at Luna da bare er en dejlig tøs som Misja absolut ikke kan lade være med at lege med :blink:

 

I går kom Karina og Misja så på besøg, og de overnattede til i dag. Denne forlængede tid sammen har gjort noget rigtig godt for Luna og Misja's forhold, og det endte med, at Misja flere gange i dag selv opfordrede Luna til leg :lun:

 

Når Luna bliver ivrig, så vil hun jo gerne hoppe på legekammeraten, og Misja legefacon går mere ud på at smånappe i hinanden, og de ting har indtil nu altså ikke helt harmoneret, men i løbet af disse to dage har de to tøser endelig afkodet hinanden og fundet melodien :hjerte:

 

 

I starten af videoen ser vi stadig Luna's forsøg på at lokke Misja til at lege på hendes facon (og Karina der forsøger at holde lidt styr på tropperne :blink:), men kort inde i videoen (da de er kommet ned på gulvet), så har de fundet ud af at lege på samme måde, og Luna nøjes med at bide Misja i kindskægget og benene, og Misja elsker det :-D

 

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaa :klap: det er katteleg :hjerte: den leg har Chap lært Izzie, så nu går Izzie også efter benene :lol: hmm...har Misja mon katte derhjemme? :hmm:

Misja lærte den form for fysisk leg af en Shiba tæve der insistererede på, at man godt kunne lege indefor og lege tæt, uden at det behøvede at blive "farligt" (Misja syntes fysisk leg på den måde, var for "farligt") og nu har Misja så lært Luna det The Misja Way :banan:

 

 

Jeg glemte lige at fortælle, at da Karina og Misja tog hjem, der stod Luna i havedøren og hylede de første 10 minutter "kom tilbage :megaked:). Og først da jeg havde taget hende med ud i haven, og vi havde tjekket at de ikke gemte sig derude, faldt hun igen til ro :lun:

Noorh Luna altsåå :lun: ......Men de har også hygget sig Big Time :klap:

 

Det har jeg også og takker for et par rigtige hyggelige og afslappede dage :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhr, hvor er de søde! :lun:

 

Og sjovt, som man kan se, at Luna begrænser sig - hun vil bare sååååå gerne... Men nej! :hjerte:

 

Tro mig, Luna var ved at slå knude på sig selv for at få Misja til at lege, nogen gange sad hun 15 cm fra Misja og snoede sig rundt, lagde sig på ryggen, væltede, gøede osv., og alt sammen helt uden at røre Misja, bare i håb om at hun nu ville lege :lun:

 

Ind i mellem så gik det selvfølgelig over gevind, også selvom hun forsøgte at begrænse sig, så fik hun snoet sig så meget, at hun alligevel væltede ind over Misja :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tro mig, Luna var ved at slå knude på sig selv for at få Misja til at lege, nogen gange sad hun 15 cm fra Misja og snoede sig rundt, lagde sig på ryggen, væltede, gøede osv., og alt sammen helt uden at røre Misja, bare i håb om at hun nu ville lege :lun:

 

Ind i mellem så gik det selvfølgelig over gevind, også selvom hun forsøgte at begrænse sig, så fik hun snoet sig så meget, at hun alligevel væltede ind over Misja :lol:

Jeg var flad af grin de gange hvor Luna snoede, drejede og vendte sig over for Misja for at få Misja til at bløde op og de gange hun midt i det hele tumlede ned på gulvet fordi hun snoede sig FOR meget, var både sødt og utrolig klodset :stupid: :lol:

 

For hold da fast, hun prøvede at mestre både impulskontrol (dæleme svært når man er en ivrig unghund) og at charme og invitere på en gang :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ihhh... Hvor er de søde :lun::lun:

 

Hvis ikke Luna var så "stor" i forhold til Kaia, så ville deres legestil passe perfekt sammen - Og Bamse ville absolut elske Misja og hendes lidt mere afdæmpede måde at lege på :lun:

 

Men det er så sjovt at se, når to forskellige hunde finder melodien og slår sig løs - Hvem ved, måske får Luna pludselig påvirket Misja, til at tumle Luna-style :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var flad af grin de gange hvor Luna snoede, drejede og vendte sig over for Misja for at få Misja til at bløde op og de gange hun midt i det hele tumlede ned på gulvet fordi hun snoede sig FOR meget, var både sødt og utrolig klodset :stupid: :lol:

 

For hold da fast, hun prøvede at mestre både impulskontrol (dæleme svært når man er en ivrig unghund) og at charme og invitere på en gang :banan:

 

Ja, hun var godt nok sjov i sin iver for at indynde sig :lol:

 

Ihhh... Hvor er de søde :lun::lun:

 

Hvis ikke Luna var så "stor" i forhold til Kaia, så ville deres legestil passe perfekt sammen - Og Bamse ville absolut elske Misja og hendes lidt mere afdæmpede måde at lege på :lun:

 

Men det er så sjovt at se, når to forskellige hunde finder melodien og slår sig løs - Hvem ved, måske får Luna pludselig påvirket Misja, til at tumle Luna-style :mrgreen:

 

Jeg tror at Misja er alt for lady-like til nogensinde at ønske sig at lege på Luna facon :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...