Hop til indhold

Rejse med hund


Gæst oskars mor
 Share

Recommended Posts

Gæst oskars mor

Hej derude :vinken:

 

jeg vil meget gerne, som mange andre, ud og rejse, jeg vil meget gerne ha min hund med (papillon /chihuahua) - Men jeg vil gerne høre om i kan fortælle mig nogen gode steder at tage hund med til :-)

 

Jeg vil helst gerne et varmt sted hen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Var der ikke en herinde fra engang der havde sin hund med til Polen :hmm: ?

 

Jeg overvejer at smutte til Gardasøen til næste sommer - med hund.

Jeg har nemlig hørt om flere som har været dernede omkring med hund og det har vidst været rigtig godt.

Et lille link til en familie der havde deres hund med til Gardasøen (http://www.jankirkedal.dk/garda.html) - handler dog ikke så meget om hunden. Men det ser da ud til de har haft en god ferie med hunden!

Ellers er der den her side hvor der også er nogle gode rejsebeskrivelser med hund http://www.feriemedhund.dk/27474906

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der ikke en herinde fra engang der havde sin hund med til Polen :hmm: ?

 

Petrine var på sommerferie i Warszawa i august :engel:

 

Jeg kan anbefale at flyve med SAS (lille hund skal have billet men rejser som håndbagage), se hvor de flyver hen og find så noget bolig hvor hund er tilladt fx på novasol.dk

 

Hvis du rejser i Europa (altså ikke Skandinavien og England/Irland) så er det nok med en rabies-vaccine (Skandinavien/England/Irland kræver blodprøve og en masse ormekurs-fis).

 

Petrine blev hurtigt træt i varmen og det var alt for varmt for hende at gå hele dagen, så vi endte med at købe en klapvogn - god ferie ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...