Petrine Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Vil gerne vide hvordan Zamzam reagerer på en højløbsk tæve, så hvis der er nogen i København...må vi så få lov at gå forbi? Bare sådan tilfældigt i parken eller hvor du går tur. Skal nok sørge for, der ikke sker uheld, vil gerne være forberedt hvis vi en dag skal bo sammen med sådan en, men mistænker han tackler den slags som en gentleman. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Oktober 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2010 Hvor stor skal tæven være og hvor er "København"? Jeg har en højløbsk Springer-tæve og jeg bor i Taastrup. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2010 Hvor stor skal tæven være og hvor er "København"? Jeg har en højløbsk Springer-tæve og jeg bor i Taastrup. Tror størrelsen er ligegyldig (han er meget lille) - men sender straks en besked til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Oktober 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2010 Tror størrelsen er ligegyldig (han er meget lille) - men sender straks en besked til dig Jeg har svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts