Hop til indhold

JRT på arbejde


 Share

Recommended Posts

Arh, hvor godt - det var den video jeg postede i "månedens udfordring", men Admin var mere skarp end jeg og fjernede den igen ( mit link var ikke fra youtube, men en anden side hvor der var letpåklædte babes længere nede på siden - det havde jeg ikke set :oops:)

 

Den er bare så dygtig og sjovt at der er sådan et flow i historien :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold k..., hvor er den sød og dygtig. :lun::hjerte:

Nu kender jeg ikke så meget til JRT, andet end de er lynhurtige på en agilitybane. Men er de generelt meget kloge og arbejdsvillig?

 

Jack Russel Terrier er en meget klog og lærevillig lille hund, vi bliver til stadighed overraskede over hvor hurtig vores Kessler fanger, hvad opgaven går ud på........ men men han er også en Terrier så lidt egen er de jo:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang
Hold k..., hvor er den sød og dygtig. :lun::hjerte:

Nu kender jeg ikke så meget til JRT, andet end de er lynhurtige på en agilitybane. Men er de generelt meget kloge og arbejdsvillig?

 

 

Kloge, ja.

Arbejdsvillige, ja, hvis man forstår at motivere dem :mrgreen:

 

Det er jo en race der er lavet til at arbejde selvstændigt lige som alle andre terriers, men med venlige, positive metoder kan de være særdeles arbejdsvillige...og drøn charmerende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...