Hop til indhold

Lexus og Caos på 10 uger


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg vil da lige vise hvordan Lexus opføre sig overfor hvalpe...

 

Vi var ude hos en af vores venner..Pia fik en lille schæfe hvalp for et par uger siden, sød som alle hvalpe jo er:lun: Nå Men Caos skulle møde en stor hund så hvilken hund kunne passer bedre end Lexus ;):P LOOL

 

Her er mødet mellem Lexus og Caos

[media]

[/media]

 

Fortsat...

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

sikke da nogen super vidioer :5up:

 

Og en SUPER lækker hund du har :hjerte:

 

Han er så super overfor den lille vaps - man kan ligefrem se at den lille bliver modigere og modigere efterhånden som den kan se an den store basse ikke er farlig - han er da bare super tlil hvalpe :lun:

 

Tusind tak for de pæne ord!:-D

 

Det fede ved Lexus er at han er sådan overfor langt de fleste hunde. Men der er selvfølgelig også hunde som han ikke kan med, det er ærgerligt men sådan den er det bare...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus er jo altid dygtig, så selvfølgelig er han også god til hvalpe. Ha ha jeg tror vi allesammen havde siddet med underkæben på gulvet, hvis ikke. Og den bette schæfer er bare så sjov at betragte. Den følger lige i r**** på Lexus og prøver at efterligne alt, hvad han gør :mrgreen:

Tak tak Zaz-zaz:oops: Ja jeg ville også glo lidt hvis han røg lige i hovedet på Caos:shock:

Med den adfærd og de signaler Lexus har kastet af sig indtil nu føler jeg mig rimelig sikker på at han ikke brænder af på en fredelig eller usikker hund:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Caos snuser hvor luxus har været :klap:

 

elsker når lexus kaster sig i græsset med hovedet først :lol::lol::lol::lol:

 

:lun::hjerte: de er kære sammen.

Ja Guanomo, vi griner også eget af hans hovedespring:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Rigtig dejligt at se mødet mellem Lexus og Caos. Det er SÅ vigtigt at hvalpe møder venlige voksne hunde - og Lexus er eén af de venligste jeg har set :-)

Ja det er meget vigtigt, hvis hunden skal kunne omgås flest mulige hunde..

 

Jeg er særlig vild med i den første video 0:54-1:00 Lexus indser med det samme at han er for vild, og istedet for at mule hvalpen bevæger han sig meget forsigtig hen og "trøster" caos LOL

 

I anden video 0:30-:0:46 Igen bliver lexus lidt for vild for Caos, og lexus stopper øjeblikkelig legen og dæmper:lun: Igen 0:47-1:03 Hvor lexus har bolden og tilsidst lader Caos få den:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er såen cujo har gjort ind i buske fornyeligt med mundkurven på og også den teknik han bruger når det drypper lidt foroven :stupid:

 

bare sjovt lexus gør det ned i græsset og faktisk går imens hovedet er i græsset :lol:

:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus er DEN LÆKRESTE hund... EVER!!! :lun:

 

 

Flere gange tog jeg mig selv i at sidde og smile med lyd på :oops:

De sekvenser du, Frank, hiver frem, er præcis de sekvenser jeg også lagde mærke til...

 

 

Første smil kom frem på læbe, da Lexus i første videoklip letter ben. Caos kigger næsten med hovedet på skrå, og man kan fornemme han tænler "Hva i sørensen laver det store dyr?!" :lol:

 

 

 

Frank, du kan være meget stolt af din smukke hund!! :lun::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...