Hop til indhold

HF driller


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 173
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad med hundesnore, seler, mad/vandskåle, jakker/hættetrøjer/tshirts med sjove citater herindefra/banneret/månedens hund/brugernavn eller andre sjove småting (evt. mulighed for selv at designe hf t-shirts?), skilte til halsbånd, kalender (det gør du vist?), skole/lektiekalendere med udvalgte billeder fra forum, musemåtter€, key hangers eller eller eller :P

 

Jeg tænker også om du kunne have noget ud af, at lave et årligt stortræf, som kostede f.eks 150 kr. at deltage i?

 

Kalendere har jeg prøvet, dem mistede jeg penge på, det var ganske få der købte, derfor var den gratis og til download sidste år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som sjove ideer, men man skal huske at det hele koster penge, der skal indkøbes et lager af de forskellige ting og hvad nu hvis ikke det bliver solgt?

Jeg ville da være ked af at investere i et varelager til et sted som dette, det er sjove ideer men hånden på hjertet det fås mange steder og hvor mange vil købe herfra?

Et træf med betaling syntes jeg så er en god ide, her kan man købe ind efter tilmeldinger så der er ingen risiko.:5up:

 

Hvorfor skulle man ikke ville købe herfra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne det evt. lade sig gøre at have et sortiment at bestille/vælge fra, og først få det produceret efter kundeordre? Eller er det alt for dyrt og bøvlet?

 

Ellers tænkte jeg på måske at lave en pakke af ting, som man køber med når man kommer til træffet, og så koster det lidt mere. F.eks 250 kr (beløb tilfældigt sat) for arrangementet, kaffe + kage (evt. en trekantssandwich) og så får man en mulepose med en t-shirt, en snor og en vandskål f.eks? I'm all excited :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne det evt. lade sig gøre at have et sortiment at bestille/vælge fra, og først få det produceret efter kundeordre? Eller er det alt for dyrt og bøvlet?

 

Ellers tænkte jeg på måske at lave en pakke af ting, som man køber med når man kommer til træffet, og så koster det lidt mere. F.eks 250 kr (beløb tilfældigt sat) for arrangementet, kaffe + kage (evt. en trekantssandwich) og så får man en mulepose med en t-shirt, en snor og en vandskål f.eks? I'm all excited :oops:

 

Tror det vil være en rigtig god ide, at evt. ting først blive produceret/bestilt når der er betalt for det.

 

Desværre se´s det meget ofte på forum´s at folk hellere end gerne tilmelder sig div. ting og når der så skal overføres penge, så er det noget helt andet, og nok ikke skide sjovt for admin eller andre, at skulle rykke for penge ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har slet ikke forstået det endnu?

jo det har jeg måske nok, men selv om rigtig mange måske udtaler nu at ideen er god, hvor mange køber så i sidste ende, jeg ville være bange for at brænde inde med et varelage, hvis vi fx taler om T-shirt så skal der jo indkøbes et antal af hver størrelse, det er ikke billigt og brænder man inde med dem så er det godnok ikke sjovt!

Det er faktisk mere den vej rundt jeg tænker, jeg syntes ideen med fx at udbyde nogle ting i forbindelse med træf er god, så kunne man forudbetale og man kunne bestille hjem efter at det er betalt;-)

Det skulle jo gerne være en ekstra indtægt til siden ikke en ekstra udgift!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det vil være en rigtig god ide, at evt. ting først blive produceret/bestilt når der er betalt for det.

 

Desværre se´s det meget ofte på forum´s at folk hellere end gerne tilmelder sig div. ting og når der så skal overføres penge, så er det noget helt andet, og nok ikke skide sjovt for admin eller andre, at skulle rykke for penge ?

 

Så må man jo sørge for, at tilmelding ikke kan ske via pb eller tråde, men kun ved at udfylde en tilmeldingsformular som indeholder overførsel af penge? Man må være hård og kontant (eller dankort :engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

jo det har jeg måske nok, men selv om rigtig mange måske udtaler nu at ideen er god, hvor mange køber så i sidste ende, jeg ville være bange for at brænde inde med et varelage, hvis vi fx taler om T-shirt så skal der jo indkøbes et antal af hver størrelse, det er ikke billigt og brænder man inde med dem så er det godnok ikke sjovt!

Det er faktisk mere den vej rundt jeg tænker, jeg syntes ideen med fx at udbyde nogle ting i forbindelse med træf er god, så kunne man forudbetale og man kunne bestille hjem efter at det er betalt;-)

Det skulle jo gerne være en ekstra indtægt til siden ikke en ekstra udgift!

 

Tak for uddybningen, jeg troede du mente her i forhold til andre steder, derfor jeg var interesseret i forskellen :-)

 

Jeg tror du har ret i ovenstående, ligesom rene også er inde på at et varelager nok ikke er vejen frem.

 

Det er også en af årsagerne til vi ikke har en webshop, men bruger Petdreams som partner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jamen, så hopper jeg da med på vognen. :mrgreen:

 

Hvad er der egentlig blevet af den blå knap, der stod til højre i en overskrift, når man har svaret på indlægget? Den savner jeg lidt.

 

Troede efterhånden, at jeg var den eneste, der manglede den lidt - har efterlyst den i en anden tråd, men havde lidt svært ved at forklare det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så hopper jeg da med på vognen. :mrgreen:

 

Hvad er der egentlig blevet af den blå knap, der stod til højre i en overskrift, når man har svaret på indlægget? Den savner jeg lidt.

 

Troede efterhånden, at jeg var den eneste, der manglede den lidt - har efterlyst den i en anden tråd, men havde lidt svært ved at forklare det :genert:

 

 

Jeg tror virkelig ALDRIG jeg har set den............dims ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kunne også lave 2 slags sponser:

 

den billige til 100 kr hvor man slipper for reklamer, kan have x antal fotoalbums med x antal billeder i og lignende

 

og den "dyre" til 200 kr pr. år, hvor man får alt det man også får for 100kr + der så er ubegrænset plads med private beskeder, billeder i albums osv.

 

Jeg forstår godt, at det ikke er pladsen der er et problem, men det er jo plads vi er glade for som brugere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Troede efterhånden, at jeg var den eneste, der manglede den lidt - har efterlyst den i en anden tråd, men havde lidt svært ved at forklare det :genert:

 

Jamen, så hopper jeg da med på vognen. :mrgreen:

 

Hvad er der egentlig blevet af den blå knap, der stod til højre i en overskrift, når man har svaret på indlægget? Den savner jeg lidt.

 

Har I fået ikonet tilbage nu - ellers gir jeg op :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Funktionen viser egentlig ikke om man har svaret i tråden, den viser om man har abonnement på tråden.

 

Øh, men hvordan abonnerer man på en tråd? Jeg har aldrig gjort andet end at svare, og så viser den det ikon. Kan godt se i mit kontrolpanel at der er en liste over abonnerede tråde, men alt hvad jeg har gjort er at svare i dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh, men hvordan abonnerer man på en tråd? Jeg har aldrig gjort andet end at svare, og så viser den det ikon. Kan godt se i mit kontrolpanel at der er en liste over abonnerede tråde, men alt hvad jeg har gjort er at svare i dem?

 

Du abonnerer automatisk i en tråd, når du svarer i den, hvis det denne metode er valgt i dit kontrolpanel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...