Hop til indhold

HF driller


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 173
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

´

 

 

Muleposen har gode håndtag, bare lige til orientering, men det koster et billed af flipsedyret der holder den, sider på den eller andet med den :mrgreen:

 

Igos? igos? ikke sandt? hva? hva?

 

 

Han kan jo nok sidde i den? :slem::klap:

 

EDIT... selvom at dværgmastiff-egoet nok vil nedlægge en protestant... høhø!

Link til indlæg
Del på andre sites

ADMIN! :blink:

 

Måske kunne man lave det sådan at det var muligt at give sponsormedlemskab som gave? (ved ikke om muligheden er der nu :oops:)

 

Det var der på trendsales, hvor man kunne give et medlem vipstatus i en periode...

 

Det synes jeg var en rigtigt rigtigt god ide!

 

God ide.

Mon ikke det er muligt at lave, det kigger jeg på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp, jeg kan ikke finde der, hvor man kan betale direkte med dankort. Jeg har nemlig ikke visa/dankort, og kan derfor ikke bruge pay pal. Jeg har villet været sponsor i år og dage, men da jeg fik tilsendt kontonummer var der lavvande i kassen, og så glemmer man :oops: Det er der ikke mere :vuf:

 

Der er rigtig mange gode forslag til at gøre sponsoratet bedre. Jeg synes forresten sagtens du kan tillade dig at gøre det mere tydeligt. Kan man f.eks gøre så man kan klikke på den animation hvor der står "sponsor" som står under brugeren, og komme direkte videre til oversigten over fordelene.

 

Du kunne også sagtens overveje det med links og sponsor. Links er nok kommet for at blive, men hvis det kun er dine sponsorer, så er der da en smule indtjening på det.

 

Derudover synes jeg det er en god ide at lade superbrugeren skulle skrive lidt mere først. Kan man evt. skildne mellem helt ny-indviede hvor de får lov til lidt efter 50 indlæg, og derefter bliver superbrugere efter f.eks. 700 indlæg (eller? til antal) og så kommer resten. Det sidste kræver så sponsorat. Giver jeg mening? :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp, jeg kan ikke finde der, hvor man kan betale direkte med dankort. Jeg har nemlig ikke visa/dankort, og kan derfor ikke bruge pay pal. Jeg har villet været sponsor i år og dage, men da jeg fik tilsendt kontonummer var der lavvande i kassen, og så glemmer man :oops: Det er der ikke mere :vuf:

 

Der er rigtig mange gode forslag til at gøre sponsoratet bedre. Jeg synes forresten sagtens du kan tillade dig at gøre det mere tydeligt. Kan man f.eks gøre så man kan klikke på den animation hvor der står "sponsor" som står under brugeren, og komme direkte videre til oversigten over fordelene.

 

Du kunne også sagtens overveje det med links og sponsor. Links er nok kommet for at blive, men hvis det kun er dine sponsorer, så er der da en smule indtjening på det.

 

Derudover synes jeg det er en god ide at lade superbrugeren skulle skrive lidt mere først. Kan man evt. skildne mellem helt ny-indviede hvor de får lov til lidt efter 50 indlæg, og derefter bliver superbrugere efter f.eks. 700 indlæg (eller? til antal) og så kommer resten. Det sidste kræver så sponsorat. Giver jeg mening? :vinken:

 

:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Utrolig nemt :5up: Det kunne da ikke være bedre. Det link skal da frem i lyset.

 

Jeg tænker- er der noget at komme efter ved at have fysiske ting som muleposen mm. at sælge af? Eller er der ikke rigtig overskud ved det?

 

Muleposen er der ikke overskud på, men der kunne da sikkert være andre ting, jeg ved bare ikke hvad :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med hundesnore, seler, mad/vandskåle, jakker/hættetrøjer/tshirts med sjove citater herindefra/banneret/månedens hund/brugernavn eller andre sjove småting (evt. mulighed for selv at designe hf t-shirts?), skilte til halsbånd, kalender (det gør du vist?), skole/lektiekalendere med udvalgte billeder fra forum, musemåtter€, key hangers eller eller eller :P

 

Jeg tænker også om du kunne have noget ud af, at lave et årligt stortræf, som kostede f.eks 150 kr. at deltage i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med hundesnore, seler, mad/vandskåle, jakker/hættetrøjer/tshirts med sjove citater herindefra/banneret/månedens hund/brugernavn eller andre sjove småting (evt. mulighed for selv at designe hf t-shirts?), skilte til halsbånd, kalender (det gør du vist?), skole/lektiekalendere med udvalgte billeder fra forum, musemåtter€, key hangers eller eller eller :P

 

Jeg tænker også om du kunne have noget ud af, at lave et årligt stortræf, som kostede f.eks 150 kr. at deltage i?

 

Det lyder da som sjove ideer, men man skal huske at det hele koster penge, der skal indkøbes et lager af de forskellige ting og hvad nu hvis ikke det bliver solgt?

Jeg ville da være ked af at investere i et varelager til et sted som dette, det er sjove ideer men hånden på hjertet det fås mange steder og hvor mange vil købe herfra?

Et træf med betaling syntes jeg så er en god ide, her kan man købe ind efter tilmeldinger så der er ingen risiko.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...