Hop til indhold

Ikke altid lige køn


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

Gæst Renésj

2 billeder der viser Fie fra den side, jeg kender hende gennem kameraet på :stupid:

 

_R5F8286.jpg

 

_R5F8285.jpg

 

Et par almindelige billeder blev det også til

 

Kom nu, gider ikke vente på dig !

_R5F8253.jpg

 

Et stort smil :-)

_R5F8261.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlige glade Fie:-D :lun:

 

Muligvis ikke altid køn, men sjov og sød, DET er hun dælme:mrgreen: Og så kan hun nu altså godt se helt køn ud, når du bare ikke lige vimser foran hende med kameraet:mrgreen:

 

Hun nåede også at rulle sig i en masse hestelort i mosen , så alt var ved det gamle :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: det var jo bare fordi du kedede dig - og jeg var på arbejde, men du turde jo ikke :drille:

 

Jeg vil gerne "leverer" dem til dig, så du ikke bliver bange for at blive ædt :blink::mrgreen:

 

Er en kylling ;-)

 

Pt. ser vejrudsigten ikke særlig god ud for denne weekend og billederne bliver bedst, hvis der er en smule sol.

 

Men råb endelig op, en dag det passer ind, for ikke altid jeg lige husker hvem der ville have billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Er en kylling ;-)

 

Pt. ser vejrudsigten ikke særlig god ud for denne weekend og billederne bliver bedst, hvis der er en smule sol.

 

Men råb endelig op, en dag det passer ind, for ikke altid jeg lige husker hvem der ville have billeder

 

:oops: jammen jeg tænker jo ikke over vejret :oops:

 

Men jeg skal nok prøve at huske, at skrive til dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...