Hop til indhold

Såå pinligt..!!


Tine1
 Share

Recommended Posts

:klap::klap::klap:

Hahaha - jeg studsede over samme formulering :lol: Oskar er også en total damp-hund, og det er kun når han sover, at man kan kalde ham rolig:mrgreen:

 

Men opdrætteren har forsikret, at han bliver rolig, når han fylder 2 (OG DET ER I DECEMBER :banan:)

 

DAMP hunde på LSD... :lol: Blæret...

 

2 mdr endnu Oskar-løwen.. og KLASK så ligger han bare og varmer fødder...:lun:

 

og så håber jeg Rams holder Dexter for øjnene, så han ikke læser, at han først skal slappe af, når man bliver 2...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DAMP hunde på LSD... :lol: Blæret...

 

2 mdr endnu Oskar-løwen.. og KLASK så ligger han bare og varmer fødder...:lun:

 

og så håber jeg Rams holder Dexter for øjnene, så han ikke læser, at han først skal slappe af, når man bliver 2...:mrgreen:

 

Jep - jeg har helt samme forventning :mrgreen:

- og Rams; måske nogle løwchen også kan blive rolige lidt før.... det ved jeg ikke :genert::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap::klap:

Hahaha - jeg studsede over samme formulering :lol: Oskar er også en total damp-hund, og det er kun når han sover, at man kan kalde ham rolig:mrgreen:

 

Men opdrætteren har forsikret, at han bliver rolig, når han fylder 2 (OG DET ER I DECEMBER :banan:)

Ellers har du jo skrevet under på at jeg skal have ham kvit og frit :mrgreen: sammen med Luffe :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg glad for, at du synes... men tror nu også, at du ville foreslå lidt mindre mad, hvis du prøvede at røre ved ham.. man kan seriøst tage fat i flæsket ved hans hofter.. men er som sagt lidt kaloriehys selv:stupid:

 

Jeg går faktisk også rundt og overvejer kraftigt at klippe ham... I går ville jeg vente til foråret - og i dag vil jeg bare vente til pelsen er lidt længere, så han ser "rigtig" ud fra starten.. :mrgreen: - De ben der, skal da næsten vises frem:vuf:

Jeg skal til Kbh i overmorgen og jeg kan sagtens tage maskinen med..Og smutte forbi dig..Det tager kun 5 min at klippe ham :slem::slem: * lokke lokke* og du kan stadig nå at melde ham til udstilling i Nyborg..hvor der både er løve-julefrokost og alt muligt :mrgreen::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på hvordan man opdrager dem eller lad være med at opdrage dem :engel:

HAr du aldrig tænkt over hvorfor Luffe er så rolig og velopdragen :engel::slem::mrgreen:

 

Hov hov....Oskar er meget MEGET velopdragen :cool:

 

Og lige nu er Luffe total møghund, fordi der er tæver i løbetid i byen.... Han trækker i snoren og hyler og klynker - og Oskar er en engel ved siden af :engel:

 

Men nu kommer de jo snart på ferie... så kan du nå at rette damphunden lidt til, inden fristen nærmer sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og du er uddannet og alt muligt :shock: Som straf skal du have en Löwchen til..Jeg har lige præcis en på lager til dig :engel: helt rolig og med et godt indkald :slem:

 

hahaha - ja det er sgu uhyggeligt, hvad de lukker ud fra lærerseminariet :lol:

 

- og nej...desværre... jeg skal først have løve nr. 3 når der vokser en ekstra arm ud på mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på hvordan man opdrager dem eller lad være med at opdrage dem :engel:

 

Hvordan opdrager man dem til at blive rolige?? (Kan næsten selv svare på det: ved ikke at give dem enebarnsnykker:stupid:)

 

Jeg har en stærk overbevisning om, at Dexter bliver rolig om 2 ½ måned, når han er 1 år..! :mrgreen::rolleyes:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Og lige nu er Luffe total møghund, fordi der er tæver i løbetid i byen.... Han trækker i snoren og hyler og klynker - og Oskar er en engel ved siden af :engel:

 

Dexter er også som en 14 årig dreng lige for tiden!:damn: Han har fundet ud af, at hunhunde i løbtid er lækre..!:slem: Allerede nu, hvor Dexter er 9½ måned, kan jeg pege ud når der har gået en hunhund der hvor vi går, eller hvilke hunde som er hunhunde i løbetid, selvom de er langt fra os!:stupid:

Håber at det mest er unghundehormoner, så det ikke fortsætter hele Dexters levetid! :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Få du bare nr. 2 først :lol::slem:

- Janni har vist liiige en på lager

 

Hvis jeg kunne, så stjal jeg Atticus og kaldte ham Boris i stedet:slem::slem: (Ja, min kæreste har allerede fundet på navnet til vores næste hund. Han har altid drømt om at have en hund, som han kunne kalde Bo:stupid: -Ja, vi har en spøjs humor)

Men jeg har ikke en ferie før om et år eller noget og den stakkels hund skal da i det mindste have tid til at falde til og lære at være alene hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine der er 14 dage yngre end Otto vejer 3.6-3.8 kg..De får 175 gram fordelt på 2 gange.. Men de bevæger sig også en hel del mere end Otto jo..

Beethoven får ca 200 gram i øjeblikket (Heartbeat er på slankekur og får kun lige knap 100 gram).. Men som sagt justerer jeg hele tiden. Fodermængden er meget afhængig af udstillinger, løbetider, aktivitetsniveau osv.

 

Hmmm Cleo + 1 kg efter at være kommet op til dig med mere bevægelse:hmm::mrgreen:

 

Jeg siger så det omvendte..Hellere for tynd end for tyk..Det er så besværgligt at få dem ned i vægt..Mens de rimleig hurtigt kommer op. Og for tynde hunde bliver i det mindste ikke belastet på ledene.

 

Cleo + 1 kg :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg kunne, så stjal jeg Atticus og kaldte ham Boris i stedet:slem::slem: (Ja, min kæreste har allerede fundet på navnet til vores næste hund. Han har altid drømt om at have en hund, som han kunne kalde Bo:stupid: -Ja, vi har en spøjs humor)

Men jeg har ikke en ferie før om et år eller noget og den stakkels hund skal da i det mindste have tid til at falde til og lære at være alene hjemme.

:mrgreen: Jamen når nu du bliver bidt af udstillinger så flytter han over til dig :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter er også som en 14 årig dreng lige for tiden!:damn: Han har fundet ud af, at hunhunde i løbtid er lækre..!:slem: Allerede nu, hvor Dexter er 9½ måned, kan jeg pege ud når der har gået en hunhund der hvor vi går, eller hvilke hunde som er hunhunde i løbetid, selvom de er langt fra os!:stupid:

Håber at det mest er unghundehormoner, så det ikke fortsætter hele Dexters levetid! :rolleyes:

Han bliver helt sikkert meget bedre til at administrere det... Vi har løbetid i øjeblikket..4 tæver og et par stykker eller 5 på vej ind... Selv Vidi som er 7 måneder klarer det fint...Ingen hyleri..Men de spiser lidt mindre.. og er lidt fornærmede over de næsten bor inde på soveværelset..Bare fordi Hunter kan kravle gennem hullerne i alle lågerne :damn: og derinde er ikke noget hul til at stikke hånden igennem
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...