Hop til indhold

Hjælp mig med at lave godbidder af hakket hestekød og kallun?


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Han kunne være prinsesse med alle de nykker han har :rolleyes::mrgreen:

 

Fnis..

 

Anders vil prøve at købe en fed laks til hunden, han spiser heller ikke fisk (helst heller ikke tørrede), men tænkte at det måske er fordi det ikke rigtigt dufter eller smager af noget, vi har kun prøvet hvid fisk.

 

Ja vi forsøger os også med afstandsbelønning! I starten puttede jeg godbidderne i en bøtte og skruede låget på, men så ligger han bare og tygger i den og vil helst ikke aflevere. Så prøver at bruge et låg i stedet.

Men han kan faktisk 3-4 øvelser før belønning på den måde :5up:

 

Laks funker heller ikke herhjemme, er prøvet:roll: Heller ikke selvom man egentlig er sulten

 

Jeg har bare en lille skål uden låg.. Men vi har kun prøvet heroppe i lejligheden. Det er fordi vi har ikke så god kontakt med øjne.. det er hånden, der har været kontakt til:mrgreen: Og samtidig æder hun mine fingre, så derfor vil jeg indføre afstandsbelønning.. For hun har dælme skarpe tænder, den lille dame:shock::???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Laks funker heller ikke herhjemme, er prøvet:roll: Heller ikke selvom man egentlig er sulten

 

Jeg har bare en lille skål uden låg.. Men vi har kun prøvet heroppe i lejligheden. Det er fordi vi har ikke så god kontakt med øjne.. det er hånden, der har været kontakt til:mrgreen: Og samtidig æder hun mine fingre, så derfor vil jeg indføre afstandsbelønning.. For hun har dælme skarpe tænder, den lille dame:shock::???:

 

Måske Motor bare kan få et lillebitte stykke fisk og ellers kan JEG få det til aftensmad :mums:

 

Jada, vi har da en lille gul skål, hunde ser vist gult ret godt - ogogogogogo så kan man jo endda belønne med makral i tomat :5up:

Arh genialt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske Motor bare kan få et lillebitte stykke fisk og ellers kan JEG få det til aftensmad :mums:

 

Jada, vi har da en lille gul skål, hunde ser vist gult ret godt - ogogogogogo så kan man jo endda belønne med makral i tomat :5up:

Arh genialt :-D

 

Uh det var da et nice tip!! Det kan hun nemlig godt lide (ihvertfald i en kong)

 

Vores skål er gennemsigtig:genert: Måske ikke så smart ude i græsset:lol: Hmm må tænke.. har vi en gul skål:hmm::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vigtigste er faktisk bare, at jeg VED der ikke er andet i det end rent (heste)kød. Tørstegte det bare super hurtigt.

Mistænker lidt at det er den varmebehandling, som tørfoderet gennemgår, og så de tilsætningsstoffer de propper i for at gøre det holdbart, som han ikke kan tåle.

 

Men stegt hest var et hit skulle jeg hilse at sige :klap: Og vi fik lige præcis nok godbidder ud af hans morgenportion.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vigtigste er faktisk bare, at jeg VED der ikke er andet i det end rent (heste)kød. Tørstegte det bare super hurtigt.

Mistænker lidt at det er den varmebehandling, som tørfoderet gennemgår, og så de tilsætningsstoffer de propper i for at gøre det holdbart, som han ikke kan tåle.

 

Men stegt hest var et hit skulle jeg hilse at sige :klap: Og vi fik lige præcis nok godbidder ud af hans morgenportion.

 

Yes, super fedt :banan:

 

Så han var bare super-agility-hunden i dag? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, super fedt :banan:

 

Så han var bare super-agility-hunden i dag? :klap:

 

Jah, ret meget. Han blev ved mig hele tiden, undtagen til allersidst, da vi skulle løbe en bane enkeltvist. Dvs. der var rigtig meget ventetid før det blev vores tur, og Louie havde virkelig været på hårdt hjernearbejde i 1,5 time der, så koncentrationen var åbenbart væk :genert: En flot sejrsrunde blev det til i stedet for at løbe banen, hehe.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah, ret meget. Han blev ved mig hele tiden, undtagen til allersidst, da vi skulle løbe en bane enkeltvist. Dvs. der var rigtig meget ventetid før det blev vores tur, og Louie havde virkelig været på hårdt hjernearbejde i 1,5 time der, så koncentrationen var åbenbart væk :genert: En flot sejrsrunde blev det til i stedet for at løbe banen, hehe.. :vuf:

 

Hehe, okay, forståeligt nok - Møffe ville også være stået fuldstændig af efter 1½ time :shock: 1 time kan vi lige strække den til her og så kan man altså godt mærke på ham, at nu er det ved at være for meget, så det er sq da rigtig flot!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...