Hop til indhold

buddy belt????


Dinah
 Share

Recommended Posts

Hvem kender denne sele??????

Har læst meget godt om den rundt omkring - bare usikker på hvor stift læderet er:confused:

What to Wear

 

Min lille prinsesse er lidt sart :genert: Lukningen på ryggen må ikke være for tung på ryggen (for så går hun ikke), ikke for meget mellem benene, Hurrta pro glider, kenjan findes ikke så små etc etc.

 

Fandt også denne:

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

men den har fast snor så man ikke kan sætte flexline på:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla, mine forældres hund, har en.. Eller havde, da hun er blevet for stor til den.. Men de ER faktisk fine, primært fordi læderet er SÅ blødt fra starten, og så vejer den ingenting.. Jeg er selv kæmpe fan af Hurrta og K9 selerne, men til sådan et bette fnug så er Buddy Belts lige sagen.. Har også kun hørt godt fra andre chihuahua ejere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se du har valgt din BB i rigtig læder, Karlas er i ruskind.. Men hvad jeg har hørt, så er de alle ret gode - husk at give tilbagemelding xD

 

:stupid: nårh ja, det skrev du også. Nu må vi se, ellers må vi jo også købe i ruskind:klap:. Men hvor gør man det:confused: Har ikke set dem i ruskind:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal benene så igennem Brillehullerne eller hvordan sidder den????

 

Kunne man se et billed af prinsessen med selen på :hmm:

 

Lover at flashe hende når selen er i hus. Forhåbentlig på tirsdag ;-)

 

Har lige ændret str på mail til dem. Godt det er weekend, når man dummer sig ;-)

 

Er jo vant til at måle et par cm bag forpoterne. Her skulle jeg måle lige bag benene. Det ændrede lige 2 cm og en str mindre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til at se billeder af prinsessen med hendes nye sele :blink:

 

Det er nok ikke sidste gang, at du handler der, med så god en service som de har :5up:

 

:banan::banan: ja service i top. Desværre var deres mail-system nede så de fik ikke mit ønske om str-ændring. Men hvis den ikke passer, så betaler de portoen for tilbagesendelse. Jeg er dog 90 % sikker på, at den skal tilbage, men nu må se. Pakken skulle gerne komme idag:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pakken kom ikke idag :megaked:

Men hun har sendt en ny BB i den rigtige størrelse og anden farve idag. Vi er jo ret sikre på, at den først-bestilte i str3 skal retur. Den betaler jeg så ikke for og skal bare sende den anden retur, hvor hun betaler portoen. Hvis str 3 så passer godt udenpå en trøje ol, så betaler jeg bare efterfølgende for den nye i str 2:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pakken kom ikke idag :megaked:

Men hun har sendt en ny BB i den rigtige størrelse og anden farve idag. Vi er jo ret sikre på, at den først-bestilte i str3 skal retur. Den betaler jeg så ikke for og skal bare sende den anden retur, hvor hun betaler portoen. Hvis str 3 så passer godt udenpå en trøje ol, så betaler jeg bare efterfølgende for den nye i str 2:banan:

det lyder som god service! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...