Hop til indhold

øhhh nej jeg vil ikke køre igen


Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

I dag var jeg ude for en mærkelig oplevelse

Jeg kører, som jeg altid gør om lørdagen, ud på vores træningsplads omkring kl 10, jeg plejer at være den eneste derude på den tid og jeg plejer at træne med mine hunde 1,5 times tid så bliver de sat i bilen fordi jeg har hold kl 12.

I dag holdt der en bil på pladsen da jeg kom, ærlig talt tog jeg mig ikke videre af det, jeg gik ind på pladsen med den ene af mine hunde og begyndte at træne lineføring, jeg så godt at der gik en dame rundt med en lab. i 15 m. line på den bagerste plads, men der er rigelig med plads, så det skulle jo ikke være noget problem.

Da jeg havde gået et kvarters tid, kunne jeg godt høre at damen med labben kom tættere på, hunden gøede helt hysterisk, men jeg fortsatte bare træningen.

Pludselig blev jeg forstyrret af damen hun stod på kanten af den plads jeg trænede på og råbte halloo, nogle gange helt tydelig til mig, jeg gik lidt tættere på, jeg kunne høre labben men hun havde den ikke med, ærlig talt troede jeg hun havde sat den i bilen. Det havde hun så ikke hun havde bundet den nogle m. derfra.

Jeg kan ikke holde min hund når her er nogen bekendtgjorde hun højlydt, vil du lige køre igen så jeg kan få min hund ind i bilen?

Jeg må have lignet noget som var faldet ned fra himlen, øhhh hvad siger du spurte jeg, ærlig talt var jeg sikker på jeg havde hørt forkert, men hun gentog straks, jeg kan ikke holde hunden når her er nogen, kan du ikke lige køre igen så får jeg min hund i bilen så kan du komme igen om 10 minutter!

Ærlig talt svarede jeg så, jeg kører ikke igen men jeg kan da gå op til klubhuset så kan du få hunden i bilen.

Ja vil du det svarede hun, altså med mindre din er en tæve for så kan de lige hilse jeg tror ikke min gør din noget hvis det er en tæve.

Jeg er selv forbavset over hvor høfligt jeg fik svaret, men noget i retning af nej de skal ikke hilse, jeg går i klubhuset så kører du.

Der gik mindst 5 min. Før hun var væk, men ok jeg nåede at få en ekstra kop kaffe..

Måske skulle hun gå til træning i stedet for at lufte sin hund på vores træningsplads:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv det tog du da ganske pænt synes jeg, du gik endda helt ind i klubhuset :5up:

 

Det er jeg faktisk ikke sikker på jeg havde haft overskud nok til (med tabt kæbe og det hele :shock: ) :genert:, gå væk ja selvfølgelig men helt-helt væk, nej jeg er ikke sikker på det :oops:

 

Ja men Karina jeg er faktisk også selv helt forbavset over hvor pænt jeg opførte mig :mrgreen:

Måske var jeg bare så paf at jeg ikke sansede at gøre andet?

Sjove mennesker findes over alt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...