Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia april 2011


 Share

Recommended Posts

  • Svar 231
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:lol: :lol: Nu lyder du ligesom min mor :mrgreen:

 

Tak, din mor er en klog dame :5up:

 

hmm søndag er sådan set rally træningsdag for mig :hmm:nå jeg må lige overveje om jeg så hellere vil komme lørdag selvom jeg skal til fest om aftenen... Men behold mig bare på søndag foreløbig aslan :blink:

 

Altså....... du behøves jo ikke være der i 7 timer, de åbner kl 9-10 stykker? så kører du hjem kl 12 og kan sove fra 14-16 og så gøre sig klar fra 16-17

 

Så skulle jeg ikke bare flytte dig til lørdag? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, din mor er en klog dame :5up:

 

 

 

Altså....... du behøves jo ikke være der i 7 timer, de åbner kl 9-10 stykker? så kører du hjem kl 12 og kan sove fra 14-16 og så gøre sig klar fra 16-17

 

Så skulle jeg ikke bare flytte dig til lørdag? :mrgreen:

 

haha du taler godt for din sag. Men jo, det vil jeg jo nok hellere end at komme sent hjem lørdag og skulle op til hundetræning 9.30 søndag og så køre til fredericia bagefter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Lørdag:

Aslan, Martin og Dorte

Gryn og Groa

Dorte (og liva?)

Njord

 

 

Søndag:

Dorte (og liva?)

Capone med stand

Skipper Odense

 

 

 

 

Måske:

Tonks

Agnete

Ridiger

Maria 84

Blackgsd

Chocolate Labrador

Milobassen

 

 

KOmmer dog ukendt dag:

JeanettH og Luna

Findus

Louise_J

Rikke P

Prinsen Romo (udstiller)

Advantage

 

 

 

 

Så kan i jo lige opdatere jeres status :blink:

 

Vi er der både Lørdag og søndag.

Oli deltager også i vores stand:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer nok ikke:cry: Har lige måtte bruge en del penge på at få Luna's tand tjekket.. Ja jo forsikringen bør dække, men der er stadig penge, min mor skal have retur, da jeg har lånt dem af hende.. Så det ser lidt håbløst ud, desværre.. Er sikker på at Luna og jeg ville have hygget os ovre hos Dorte og Liva

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer nok ikke:cry: Har lige måtte bruge en del penge på at få Luna's tand tjekket.. Ja jo forsikringen bør dække, men der er stadig penge, min mor skal have retur, da jeg har lånt dem af hende.. Så det ser lidt håbløst ud, desværre.. Er sikker på at Luna og jeg ville have hygget os ovre hos Dorte og Liva

 

Øv Øv, håber at Luna er ok ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Ih vi aner jo slet ikke hvordan du ser ud så du må selv snuse dig frem til os hvis det er :blink:

 

Nu skrev jeg måske...men mon ikke du opdager hvis Aslan opfører sig unormalt :slem:

 

Forresten, kan han det! :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nå, jeg skal jo så arbejde i den weekend :stupid: Men nu prøver jeg lige at snakke med min vejleder, og kan jeg få fri medbringer jeg Martin OG Aslan.

 

Vaccinationstest, er det bare de der krydser i ens sundhedsbog og så klistermærkerne der er sat ved siden af? Med dr dyrs underskrift på?

 

Kunne jeg også godt tænke mig at vide :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...