Hop til indhold

Ærgeligt at man ikke må have hunden med i bio


Gæst doktorlaila
 Share

Recommended Posts

Gæst doktorlaila

- Ellers skulle vi da helt sikkert ind og se denne her: http://www.imdb.com/title/tt1231583/ :klap:Aner ikke om den er god, men den lille vidunderlige hund er med på mange af screenshots´ene.

 

I min verden bliver det ikke meget bedre, når Robert Downey Junior møder Fransk bulldog :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Haha, jeg overvejer selv at tage ind at se den (traileren appellerer på ingen måde til mig) blot fordi der er en fransk bulldog med, og det ser endda ud til den nærmest har en hovedrolle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jeg overvejer selv at tage ind at se den (traileren appellerer på ingen måde til mig) blot fordi der er en fransk bulldog med, og det ser endda ud til den nærmest har en hovedrolle.

 

Har det faktisk på akkurat samme måde. Traileren er heller ikke noget mig, men netop pga den lille franske kunne jeg finde på at se den. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre ikke hunden har en særlig stor rolle. Jeg overvejer dog at se den pga af traileren og fordi det er de samme folk som står bag Tømmermænd i Las Vegas, som er den sjoveste film jeg har set i mange år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Jeg tror desværre ikke hunden har en særlig stor rolle. Jeg overvejer dog at se den pga af traileren og fordi det er de samme folk som står bag Tømmermænd i Las Vegas, som er den sjoveste film jeg har set i mange år.

 

Jeg er faktisk ikke rigtig til Amerikanske komedier, men syntes også at tømmermænd i Vegas var rigtig sjov. Og nu kommer vi jo så sjældent i biografen, så nu var der da en anledning. Jeg syntes heller ikke, at traileren ser fantastisk ud, men det gør Robert jo :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Vi må få dem til at lave hunde bio, nu hvor der findes babybio, hvor lyden bliver skruet ned :)

 

Ej ja :) Eller flere drive-in biografer, så man kan tage vovse med. Og tæpper. Og medbringe en masse slik hjemmefra, så man ikke skal stå og være små-flov, når man har købt noget der minder om 2kg bland-selv-slik og en xxxxxl popcorn :oops: :blink:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Da jeg var barn og boede i Ravnholt (en skov i en lille bitte landsby) var den tætteste bio Malling bio. Ejeren havde en stoooooor doven og savlende Skt. Benards hund som altid lå ved billetlugen så man skulle skræve over den for at komme ind i bio'en :lol::lun:

Bioejeren holdte til tider "hunde-bio" hvor folk måtte tage deres vapser med :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Da jeg var barn og boede i Ravnholt (en skov i en lille bitte landsby) var den tætteste bio Malling bio. Ejeren havde en stoooooor doven og savlende Skt. Benards hund som altid lå ved billetlugen så man skulle skræve over den for at komme ind i bio'en :lol::lun:

Bioejeren holdte til tider "hunde-bio" hvor folk måtte tage deres vapser med :klap:

 

Eeej en skøn anekdote :klap: Jeg kan lige se det for mig. Vi havde Skt Bernhard da jeg var barn - store rolige skrumler altså :lun: Hvor må det have været hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nu har jeg så set Due Date, og hunden er med hele vejen... Den har ikke en særlig stor rolle, men den er der.

Midt i filmen sidder den og onanere hvilket jo er meget skægt i sig selv, at den så hedder Sonny, som er pit IRL navn, gjorde det ikke mindre sjovt. Men se ikke filmen for hunden. Den er kan dog godt anbefales, der er nogle gode grin ind imellem, men ikke verdens bedste komedie, og slet ikke på højde med Hangovers.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej ja :) Eller flere drive-in biografer, så man kan tage vovse med. Og tæpper. Og medbringe en masse slik hjemmefra, så man ikke skal stå og være små-flov, når man har købt noget der minder om 2kg bland-selv-slik og en xxxxxl popcorn :oops: :blink:.

 

Hvis jeg skal i biografen er der kun drive-in for mig (bor også kun 7-8 km fra Lynge, så er forkælet). Synes det er rart at man kan grine uden at forstyrre nogen, man kan have kaffe med, og hunden,... og så må man ryge ud af vinduet. :klap:

 

Thailo vil være i bilen, men Ascha ville hellere ligge på et tæppe ved siden af bilen og vente på at få gåturen i pausen. Smadder hyggeligt. Så jeg er enig med dig, der burde laves flere rundt omkring i landet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Hvis jeg skal i biografen er der kun drive-in for mig (bor også kun 7-8 km fra Lynge, så er forkælet). Synes det er rart at man kan grine uden at forstyrre nogen, man kan have kaffe med, og hunden,... og så må man ryge ud af vinduet. :klap:

 

Thailo vil være i bilen, men Ascha ville hellere ligge på et tæppe ved siden af bilen og vente på at få gåturen i pausen. Smadder hyggeligt. Så jeg er enig med dig, der burde laves flere rundt omkring i landet.

 

Eeeeej :klap: Det lyder bare alt alt for lækkert. Hvor ligger Lynge helt præcist? Det kunne da være man skulle prøve det en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeeej :klap: Det lyder bare alt alt for lækkert. Hvor ligger Lynge helt præcist? Det kunne da være man skulle prøve det en dag

Mener det ligger omkring Birkerød/Allerød - altså nord for København :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...