Hop til indhold

HJÆÆÆÆÆLP


Gæst Fie's mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Fie's mor

Hvorfor skal det være så svært -ja nærmest umuligt at finde en leje bolig i Roskilde hvor man gerne må have hund. Og yderligere der ikke koster i halv million om måneden.

Min kæreste og jeg har boet snart et halv år hos mine forældre da vi desværre måtte skille os af med vores dejlige lejlighed. Vi er medlem af boligselskabet med de kvajpander bliver ved med at sende tilbud om en lejebolig hvori man ikke må have hund. Hvis der er nogen der har et godt råd til nogle lettere desperate unge mennesker og en elskelig hund er de meget velkomne.

-det er nemlig desværre ved at ødelægge vores liv og hverdag så meget at bo 4 voksne 1 hund og 2 katte under samme tag. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Saphiira

Åh stakkels jer..

Hvilke boligselskaber er i medlem af?:. Lyder da godt nok irriterende, at I får tilbud med lejligheder, hvor man IKKE må have hund... Jeg ved desværre ikke helt, hvad I kan gøre. For mit eget vedkommende gik det virkelig stærkt med at få en lejlighed, hvor man måtte have dyr, selvom jeg blev utålmodig... Hmm.. Og de lejligheder hænger bare ikke på træerne... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal det være så svært -ja nærmest umuligt at finde en leje bolig i Roskilde hvor man gerne må have hund. Og yderligere der ikke koster i halv million om måneden.

Min kæreste og jeg har boet snart et halv år hos mine forældre da vi desværre måtte skille os af med vores dejlige lejlighed. Vi er medlem af boligselskabet med de kvajpander bliver ved med at sende tilbud om en lejebolig hvori man ikke må have hund. Hvis der er nogen der har et godt råd til nogle lettere desperate unge mennesker og en elskelig hund er de meget velkomne.

-det er nemlig desværre ved at ødelægge vores liv og hverdag så meget at bo 4 voksne 1 hund og 2 katte under samme tag. :megaked:

 

Et halvt år er lang tid... Man skal også selv søge og ikke bare vente på det rigtige brev fra boligselskabet. Hvor har I annonceret, hvor søger I?

 

Jeg stod selv i samme situation, og det tog også tid. Men ikke et halvt år, man kan ikke være for kræsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Fie's mor

Vi har bestemt ikke været kræsne... Gid det bare var det.

Men vi har ikke kunnet finde nogen private der havde noget ordentligt, vi har kun kunnet få lov til at være i en kælder med fugt, eller noget der ligger for langt væk til at kunne lade sig gøre med offentlig transport eller noget vi ikke har råd til.

Er der nogen der kender et godt sted at "møde" private udlejere udover den blå avis?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bestemt ikke været kræsne... Gid det bare var det.

Men vi har ikke kunnet finde nogen private der havde noget ordentligt' date=' vi har kun kunnet få lov til at være i en kælder med fugt, eller noget der ligger for langt væk til at kunne lade sig gøre med offentlig transport eller noget vi ikke har råd til.

Er der nogen der kender et godt sted at "møde" private udlejere udover den blå avis?[/quote']

Kunne I evt. prøve jeres lokale avis? Eller øge søgekriteriet til Køge, Høje Tåstrup? Hvad med diverse advokater, de fungerer tit som ejendomsadministratorer?

 

I kan også prøve Home og nogle af de andre mæglere, som udlejer boliger, når folk har opgivet at sælge.

 

Jeg ved hvor svært det er. Vi forsøger også at finde en bolig, og det er mildest talt umuligt, medmindre man er frisk på at blive snydt godt og grundigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...