Hop til indhold

Kamerakiks - Alto og Sookie


FOX
 Share

Recommended Posts

3 ud af 5 er vellykket, du skal nok blive en god fotograf :banan::banan::banan::banan:

 

 

Tak for billeder, du har noge dejlige og smukke :lun: hunde som jeg håber at møde en dag :lun::lun::lun::lun:

 

 

 

 

PS: øvelse gør mester, hvilket kamera har i?

 

Jeg har ikke noget kamera, det er mandens og jeg havde bare stjålet det, da han ikke var hjemme :slem: men det er et Canon med sådan en stor linse på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke noget kamera, det er mandens og jeg havde bare stjålet det, da han ikke var hjemme :slem: men det er et Canon med sådan en stor linse på :mrgreen:

 

 

Ok næste gang så skru på den lille runde oven på kameraet, og sæt den på tv :5up:

 

Så kan kameraet nemlig tage billeder af hunde imens de bevæger sig :5up:

 

Og så må vi håbe den står på en fornuftig indstilling :blink: (du kunne evt be manden din om at indstille den, så den er parat?) Ellers må vi lave en guide til dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok næste gang så skru på den lille runde oven på kameraet, og sæt den på tv :5up:

 

Så kan kameraet nemlig tage billeder af hunde imens de bevæger sig :5up:

 

Og så må vi håbe den står på en fornuftig indstilling :blink: (du kunne evt be manden din om at indstille den, så den er parat?) Ellers må vi lave en guide til dig :blink:

 

:lol: jammen jeg har skam taget et billed på hver indstilling, fordi jeg ikke kunne huske, hvad det var han havde sagt det skulle stå på :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...