Hop til indhold

Tror i på det....unormale?


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

Inspireret at den fine numeroligi navne tråd, så undrer jeg mig lidt over de forskellige ting, som vi forskellige mennesker tror på.

 

Har i nogle ting som i læner jer lidt op ad, eller tror fuldt og fast på, som ikke er normen?

 

En lidt underlig ting er sket for mig her på det sidste, hvor jeg har haft nogle lidt stressende/triste personlige ting tæt på livet.

 

Jeg har i samme periode smadret 5-6 glas, hvilket jeg ellers sjældent gør.

 

Har siden læst at det at smadre glas er en god ting indenfor mange kulturer. Hos nogle betyder det held på den måde, at det skubber onde ånder eller negative ting væk.

 

Nu ser jeg ikke det helt på samme måde - tabte et glas så sent som i går eftermiddags (igen!) - men det er helt ok, for det var nok noget negativt der skulle fjernes fra mit hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke, om jeg trór på det "unormale" :???: men jeg er bestemt meget nysgerrig :lol:

 

Jeg hygger mig med besøge sider med numerologi, astrologi, tarot læsninger og lign. :engel: Har et sæt tarot kort liggende derhjemme, som jeg hygger mig med, på absolut kravlegårdsniveau med instruktionsbogen i den ene hånd :genert:

 

Jeg har aldrig fået foretaget en professionel læsning af hverken det ene eller det andet, men kunne godt tænke mig det en eller anden dag :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg ved ikke, om jeg trór på det "unormale" :???: men jeg er bestemt meget nysgerrig :lol:

 

Jeg hygger mig med besøge sider med numerologi, astrologi, tarot læsninger og lign. :engel: Har et sæt tarot kort liggende derhjemme, som jeg hygger mig med, på absolut kravlegårdsniveau med instruktionsbogen i den ene hånd :genert:

 

Jeg har aldrig fået foretaget en professionel læsning af hverken det ene eller det andet, men kunne godt tænke mig det en eller anden dag :oops:

 

Tarot. Det kunne jeg også godt tænke mig. Igen, jeg er mere på nysgerrighedsniveau med det, men synes det er spændende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg er over super kedelig kristen og sådan en person tror jo kun på en usynlig Gud, der har skabt alle ting og væsner, at alle der er døde engang skal få livet tilbage og andre små-petitesser af samme skuffe og det er egentlig fantastisk nok til at jeg kan undvære balstyriske ånder, fremtidforudsigelser, der går ud over vejret i weekenden osv. Hvor kedelig kan man blive :-D ???

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Ja jeg tror på det "unormale".. Jeg har selv oplevet forskellige ting som ikke kan forklares og ud af disse har jeg skabt min egen ide om tingene.. Jeg tror at det er sammenhænge i vores hverdage som vi ikke ser og masser af "energier eller vibrationer" som mennesker har for travlt til at opfange, men som dyrene opfanger.

 

Ex. tror jeg på sten og krystaller og havde på et tidspunkt købt en lille en af slagsen som jeg havde i lommen.. Jeg glemte den så desværre og tino fandt den og spiste den :shock:.. Jeg kom senere ned til butikken og jeg fortalte hende om det, så spurgte hun om han havde haft godt af den?? Nej sagde jeg, kan da ikke være godt at spise, men så spurgte hun om han havde dårlige øre?? Og JA han havde lige haft en tur med sure øre..

Synes det var mærkeligt, men ved også at nogle af mine sten kan han bare ikke lade være, de skal slæbes ud i kurven eller på tæppet så han kan ligge på dem. De er lagt væk så han ikke kan nå dem.. skulle da nødigt guffe sig vej gennem mine sten og krystaller.

 

Venligst Jannie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Altså jeg tror nok at jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord :blink:

Pero er begyndt at mærke når min kæreste snart kommer hjem - så holder han øje eller står ved døren nogle gange 10-15 min. før (og der sidder min kæreste altså stadig i bussen på vej hjem). Og dét på trods af at det ikke altid er samme tidspunkt han kommer hjem på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Jeg vil ikke sige jeg som sådan tror på noget unormalt, eller normalt, alt efter hvem man spørger. :mrgreen:

 

Jeg er nysgerrig efter at vide hvad der ligger til grund for det (som feks hunden der skal starte med R og sammenlagt give 19) og kan egentligt godt forstå at folk bliver grebet af det.

 

Det eneste jeg selv har prøvet er en grafolog (mener jeg det hedder, en der læser i håndskrift) og må da indrømme at hun ramte nogle rigtige ting, men.........

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Altså jeg tror nok at jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord :blink:

 

Jeg er ikke overtroisk, men tror på der er noget vi ikke umildbart kan se.

Hvad det er, er jeg ikke bevidst om, men noget er der, der ude.

(tror jeg).

 

Enig i disse 2 ting :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver lige en gang til før prins knud (kom til at skrive det i den forkerte tråd- den om numerologinavnet... pinligt :lol:)

 

Jeg tror helt sikkert på at der er noget vi ikke kan se. Noget mere og noget større. Sikken en trist verden ellers ;-) Jeg har været ret skeptisk, men er gradvist blevet indført i en verden af energi, som viser mig noget andet. Jeg er blandt andet blevet healet med stor succes.

Og tror på, at man kan føle og blive påvirket af andre menneskers energi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg prøver lige en gang til før prins knud (kom til at skrive det i den forkerte tråd- den om numerologinavnet... pinligt :lol:)

 

Jeg tror helt sikkert på at der er noget vi ikke kan se. Noget mere og noget større. Sikken en trist verden ellers ;-) Jeg har været ret skeptisk, men er gradvist blevet indført i en verden af energi, som viser mig noget andet. Jeg er blandt andet blevet healet med stor succes.

Og tror på, at man kan føle og blive påvirket af andre menneskers energi.

 

Ja, det tror jeg også, eller rettere jeg ved det jo :lol:

 

Jeg har set spøgelser og oplevet andre ting, så der er ikke nogen tvivl hos mig om de ting.

Healing er også let at mærke og jeg kan selv en smule :-)

 

Men jeg kender ikke rækkeviden, jeg ved ikke hvor meget eller lidt der er, det ved vi ikke før vi dør

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg tror ikke på noget unormalt - men på det som er normalt for mig - den spirituelle verden.

 

"Min" "Gud er en energi ikke en lille gammel hævngerrig mand, men en alt tilgivende og altfavnende energi.

 

Der er ikke meget jeg er stolt af at have gjort, men skulle det være noget, så er det at have indført min datter i den spirituelle verden, som hun nu er en del af og uddanner sig indenfor. Ikke til et lønnet job men for at tjene verden.

Lyder måske lidt højttravende ...

 

Meditation har været en fast ingrediens i min hverdag samt blomstermedicin, healing og telepatisk kommunikation med både dyr, planter og mennesker.

 

Jeg har "set" afdøde og hjulpet dem videre, både hjemme og ude hos andre.

Lavet clairvoyancer på både mennesker og dyr.

Jeg har set hvad der har været sket på steder jeg er kommet til og har mærket livet fra "den tid" i huse.

 

Et sted på vejen mistede jeg desværre selvtilliden i det arbejde, men har oplevet utroligt stærke ting.

 

Og apropos Spiegelhauer og hans undersøgelse af clairvoyante, så stillede jeg aldrig spørgsmål og de gange jeg selv har fået clairvoyance er jeg heller ikke blevet stillet spørgsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Tror jeg vil fortælle om en oplevelse jeg havde for nogle år siden.

 

Min datter var i Indien på besøg hos en veninde og skulle komme hjem nogle få dage efter denne oplevelse.

 

Jeg vågnede med ét en nat og var lysvågen og tænkte straks på min datter. Jeg fornemmede at hun var i oprør af en eller anden årsag og koncentrerede mig om at sende det hun havde behov for til hende. Healede og bad om hjælp til hende.

Efter nogen tid forsvandt indtrykket af hendes frygt eller hvad det var og jeg kunne straks sove videre.

 

Hun var knap nok kommet ind ad døren efter hjemkomsten før hun spurgte, om jeg havde forsøgt at henvende mig til hende den aktuelle nat, som jo var dag i Indien.

Hun og hendes veninde havde siddet i toget på vej til Dehli, da nogle ubehagelige mænd havde antastet dem og min datter var blevet bange.

Hun fortalte at pludselig "var jeg der", og hun slap af med frygten og mændene skred og kom ikke igen.

Stærkt.

 

Hvad man så vil kalde det ved jeg ikke, og jeg er også ligeglad. Hun kom igennem til mig og jeg til hende og det var hovedsagen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg vil fortælle om en oplevelse jeg havde for nogle år siden.

 

Min datter var i Indien på besøg hos en veninde og skulle komme hjem nogle få dage efter denne oplevelse.

 

Jeg vågnede med ét en nat og var lysvågen og tænkte straks på min datter. Jeg fornemmede at hun var i oprør af en eller anden årsag og koncentrerede mig om at sende det hun havde behov for til hende. Healede og bad om hjælp til hende.

Efter nogen tid forsvandt indtrykket af hendes frygt eller hvad det var og jeg kunne straks sove videre.

 

Hun var knap nok kommet ind ad døren efter hjemkomsten før hun spurgte, om jeg havde forsøgt at henvende mig til hende den aktuelle nat, som jo var dag i Indien.

Hun og hendes veninde havde siddet i toget på vej til Dehli, da nogle ubehagelige mænd havde antastet dem og min datter var blevet bange.

Hun fortalte at pludselig "var jeg der", og hun slap af med frygten og mændene skred og kom ikke igen.

Stærkt.

 

Hvad man så vil kalde det ved jeg ikke, og jeg er også ligeglad. Hun kom igennem til mig og jeg til hende og det var hovedsagen :-D

 

Jeg ville give dig karma for historien, for det var dejligt at høre sådan en historie. Den gjorde mig glad :mrgreen: Men det er ikke så længe siden jeg gav dig karma sidst, så det må jeg ikke :oops:Jeg håber du beholder din nuværende selvtillid til evnerne og indtrykkene, og lader den gro- det er nok noget af det bedste du kan gøre for dig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla_Olsen

Jeg tror helt sikkert på det spirituelle :)

 

Jeg har været på bl.a. clairvoyant-kursus, hvor vi skulle indlevere nogle smykker i en kurv og senere skulle vi tage et smykke som ikke var vores eget, jeg fik et smykke i hånden og kunne mærke denne utrolige energi, den var meget stærk, jeg skulle sige min første indskydelse og det var "Jeg forlader dig aldrig" - hende der havde smykket fortalte mig bagefter, at hun var ved at tude da jeg sagde det, da hun lige var gået fra hendes mand og han havde givet hende det smykke som symbol på, at han aldrig ville forlade hende, det stod hende meget stærkt.

 

Hvor kunne jeg vide det fra? Smykket var hverken formet som et hjerte eller andet der kunne tyde på det. Så jo jeg tror helt sikker på det spirituelle.

 

Jeg har oplevet det med, at jeg selv kan styre, hvad jeg f.eks. trækker til eksamen, det lyder måske lidt langt ude, men jeg forestiller mig ligesom hvad jeg vil trække og hvad emne, jeg tænker rigtig meget på det, i mine eksamener har jeg altid kommet op i mine ynglingsemner, det er ikke tilfældigheder, for det er de emner som jeg har "spurgt om", nogle gange kan jeg godt blive lidt overrasket.

 

Jeg har prøvet jeg har drømt, at der skete noget ubehageligt i min drøm, jeg drømte om et voldsomt skænderi og havde det forfærdeligt bagefter, senere på dagen på mit arbejde (jeg arbejde i en spillehal på det tidspunkt, jeg havde lige sagt op så det var en af mine sidste arbejdsdage på studiejobbet), der kommer en mand og begynder og generer mig med ord, så jeg må ringe efter politiet, det var ligesom om jeg fik en advarsel.

Har også prøvet det med nogle andre ting.

 

Jeg har også prøvet at få clairvoyance flere gange, hvis de bl.a. har sagt jeg ville få et nyt job og jeg tænke, aahh, det passer vidst ikke helt det der, for jeg søger ingenting, ikke engang en måned efter fik jeg et nyt job som hun havde sagt og jeg blev glad for det som hun også sagde, det var virkelig imponerende.

 

Skal jeg fortsætte? :blink:

 

Nu håber jeg ikke i tror jeg er tosset, det er jeg altså ikke :oops::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Synes det er super interessant det i har skrevet. Kom bare med flere eksempler, det er da utroligt at i kan sådan nogle ting.

 

Ved i hvorfor i kan ?

 

Jeg synes, at mine drømme kan have en påvirkning på mit humør om dagen, jeg har haft nogle deja vu nogle gange, men så er der ikke rigtig mere. Undrer mig, hvorfor nogle er indstillet på en anden frekvens end andre og indfanger visse signaler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke helt om jeg tror eller ej....

 

Det ville da være mærkeligt hvis der ikke var noget imellem himmel og jord!

 

og så alligevel, jeg har ikke set noget, men nogen gange syntes jeg da at " det var da noget af et tilfælde".

 

Og så var der godt nok den med spøgelset.....! 5 år senere er jeg stadig ikke kommet til en konklusion om den situation (måske jeg udskyder den). Dog blev en gravhund bange....som aldrig blev bange for noget...nå, jeg gider ikke tage stilling til den historie i dag (heller ikke i dag:roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også opleve meget og hint i mine drømme. Det fedeste jeg oplever er, at jeg, hvis jeg står i et dilemma, eller med et problem jeg ikke aner hvordan skal løses lige gyldigt hvor meget jeg tænker, får jeg næsten altid en løsning på det når jeg sover. Det er meget mærkeligt, da jeg jo ikke har haft evne til, at finde en løsning når jeg vågen tænker og tænker, og vender alle ideer. Selvfølgelig er der meget med, at ordne alle indtryk når man sover, og det kan også resultere i overblik over alle de tanker. Men jeg føler, at der ligger mere i det- især, når jeg vågner op med en løsning, som slet ikke LIGNER noget af det, jeg ellers har overvejet. Det er en rigtig skøn "evne" (eller hvad det nu er), og jeg er meget taknemmelig over det, der sker når jeg sover. Jeg har også altid haft MEGET svært ved at tage beslutninger, men det gør jeg ofte når jeg sover :lol: Faktisk sker det så meget for mig, at jeg får en løsning på mit problem når jeg sover, at min kæreste og endda også min mor engang imellem siger ting som "Kan du ikke lige sove en løsning til os?", eller "skal du ikke snart i seng så vi kan finde ud af, hvordan vi skal gøre det her?" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også opleve meget og hint i mine drømme. Det fedeste jeg oplever er, at jeg, hvis jeg står i et dilemma, eller med et problem jeg ikke aner hvordan skal løses lige gyldigt hvor meget jeg tænker, får jeg næsten altid en løsning på det når jeg sover.

 

Jeg kender godt til det med at svaret kommer når man er et bestemt sted (i dit tilfælde soveværelset). Toilettet har alle svarene :mrgreen: (ja jeg er seriøs)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg kan også opleve meget og hint i mine drømme. Det fedeste jeg oplever er, at jeg, hvis jeg står i et dilemma, eller med et problem jeg ikke aner hvordan skal løses lige gyldigt hvor meget jeg tænker, får jeg næsten altid en løsning på det når jeg sover. Det er meget mærkeligt, da jeg jo ikke har haft evne til, at finde en løsning når jeg vågen tænker og tænker, og vender alle ideer. Selvfølgelig er der meget med, at ordne alle indtryk når man sover, og det kan også resultere i overblik over alle de tanker. Men jeg føler, at der ligger mere i det- især, når jeg vågner op med en løsning, som slet ikke LIGNER noget af det, jeg ellers har overvejet. Det er en rigtig skøn "evne" (eller hvad det nu er), og jeg er meget taknemmelig over det, der sker når jeg sover. Jeg har også altid haft MEGET svært ved at tage beslutninger, men det gør jeg ofte når jeg sover :lol: Faktisk sker det så meget for mig, at jeg får en løsning på mit problem når jeg sover, at min kæreste og endda også min mor engang imellem siger ting som "Kan du ikke lige sove en løsning til os?", eller "skal du ikke snart i seng så vi kan finde ud af, hvordan vi skal gøre det her?" :blink:

 

Sikke en dejlig gave at have fået! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...