Gæst Frejasmor Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Min dejlige golden Freja har fået et kuld skønne hvalpe (10 stk), og nu skal hun jo have mest muligt at spise for at have mælk til hele banden Freja har altid være kræsen og ikke spist mere end hun har brug for. Tørkost er ikke hendes favoritret uanset mærke. Jeg har købt Happy Dog Natur Croq efter anbefaling fra min foderforhandler. Foderet glider ikke ned i ren tilstand, men hun spiser det med glæde hvis det er tilsat ris,kylling og suppe eller ris og tun i olie. Jeg er på jagt efter gode ideer tilhvordan jeg eller kan gøre tørkosten spændende for hende at spise uden at hun kommer til at mangle noget. Hun bliver pt. fodret 4 gange dagligt. Mvh Anne Sofie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 :hjerte:stor tillykke med de små vapser håber du finder en løsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Der er vel ikke noget i vejen for at blive ved at blande det op? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frejasmor Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Der er vel ikke noget i vejen for at blive ved at blande det op? Nej overhovedet ikke, var bare ike helt sikker på at hun fik det hun har behov for på denne måde. Er der noget jeg skal være opmærksom på ifht at blande hvalpefoderet op, og hvad vil evt.være godt at tilsætte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 (rettet) har læst lidt i bogen min hund skal have hvalpe og der stor at kan give hende kogt torskefilet, fiskeboller, torskerogn , dåsekød til hunde , hakket råt kalve eller oksekød og al slags kogt eller stegt kød eller fisk skåret småt ud . dog ikke krydrede ting . blandet i noget godt hvalpe foder . så skal hun nok spise håber det hjælper lidt :hjerte: Redigeret November 15, 2010 af karina73 glemte lige at tilføje at det skulle blandes i hvalpe foder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Din tæve skal på hvalpefoder når hun er småtspisende, ellers tappes hun for kalk,fosfor og fedtstoffer.Et seriøs hvalpefoder opblandet med f.eks Hills Puppydåser må kunne glide ned. De er godt nok dyre til så stor en hund, men hellere det i de sidste ammeuger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 jeg ville da så ganske afgjort købe et godt mærke hvalpefoder og bruge det evnt. blandet op med fx kogt kylling. Jeg ville aldrig bruge et foder som det du bruger, det består så vidt jeg kan læse mig frem til af hvede og oksekød! Et godt foder skal have kød som førsteingridiens, ikke korn. Oksekød er ikke et kødprodukt jeg ville vælge først i mit foder, jeg ville gå efter et produkt lavet af fisk, kylling eller lam. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts