Hop til indhold

Hvordan kunne han?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Puha ja, det kunne være gået grueligt galt, hvis jeg ikke havde set det, hvilket jo er meget muligt. Man kigger jo ikke på sin hund konstant, man holder også øje med omgivelserne, så man ikke risikerer, at vuffen kommer til at genere dem!

 

Brr, sidder totalt i venteposition... Kan intet lave udover at sidde her og lave nærmest ingenting... Men telefonen må ikke ringe førend om lidt over en time tidligst! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 283
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha ja, det kunne være gået grueligt galt, hvis jeg ikke havde set det, hvilket jo er meget muligt. Man kigger jo ikke på sin hund konstant, man holder også øje med omgivelserne, så man ikke risikerer, at vuffen kommer til at genere dem!

 

Brr, sidder totalt i venteposition... Kan intet lave udover at sidde her og lave nærmest ingenting... Men telefonen må ikke ringe førend om lidt over en time tidligst! :x:

Altså søde du, det kan jeg godt forstå - gå ud og lav en stor kop et-eller-andet-varmt til at styrke dig på, du sidder og knalder alle dine resurser af lige nu :ae:

 

Lav noget te med mælk og honning, varm mælk og honning, suppe, varm kakao eller noget andet godt i den dur og uden for meget hvidt sukker i og så en plaid over knæ og skuldre så du kan få lidt indre og ydre varme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså søde du, det kan jeg godt forstå - gå ud og lav en stor kop et-eller-andet-varmt til at styrke dig på, du sidder og knalder alle dine resurser af lige nu :ae:

 

Lav noget te med mælk og honning, varm mælk og honning, suppe, varm kakao eller noget andet godt i den dur og uden for meget hvidt sukker i og så en plaid over knæ og skuldre så du kan få lidt indre og ydre varme...

 

Bryder mig ikke om te og vi har ikke mere varm kakao :cry: Varm mælk lyder vammelt? Men honning i redder det måske... Må jeg lige tænke over..

 

Men har tæppe over mig og træsko på (kan ikke finde mine hjemmesko). Og har det alligevel køligt... Og ja, hjernen knalder virkelig derudaf...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligger osse og hopper lidt. Men det skal nok gå rigtig godt med bassen.

 

Bare rolig, du kan tro Møffe bruger tiden på at sove. Motor sov næsten hele tiden da han var derude, og de kære dyr kommer jo heldigvis hjem så hurtigt som muligt.

 

Synes også du skal drikke varm mælk med honning, det er faktisk beroligende. Og smager fantastisk :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Tak!

 

Må skulle op i en 55-80. Tror han er lige over 50cm, næsten 55. Og han er jo om noget bare vokset siden sidst jeg målte ham... Hellere en anelse for stor en lige for lille jo, tænker jeg?

 

Aj, noget møg, kan jo ikke bare måle ham :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligger osse og hopper lidt. Men det skal nok gå rigtig godt med bassen.

 

Bare rolig, du kan tro Møffe bruger tiden på at sove. Motor sov næsten hele tiden da han var derude, og de kære dyr kommer jo heldigvis hjem så hurtigt som muligt.

 

Synes også du skal drikke varm mælk med honning, det er faktisk beroligende. Og smager fantastisk :mums:

 

Hvor er du sød! :kys:

 

Ja, bør nok forsøge... Det er måske nok lidt bedre end den kolde cola jeg sidder med lige nu...!

 

Jeg troede ikke at det var muligt for selv en stor hund at synke / sluge en tennisbold :shock:

Du får også :x: og :ae:her fra med ønsket om at du hurtigt får Møffe hjem igen.

 

Nej, det troede dyrlægen godt nok heller ikke! Men der skulle altså også synkes fra Møffes side for at få den ned, men han gjorde det sq.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!

 

Må skulle op i en 55-80. Tror han er lige over 50cm, næsten 55. Og han er jo om noget bare vokset siden sidst jeg målte ham... Hellere en anelse for stor en lige for lille jo, tænker jeg?

 

Aj, noget møg, kan jo ikke bare måle ham :evil:

 

XL ;-)

 

En schæfer ville skulle bruge L (kan jeg se ud fra tallene ;-)), så du må skulle have en XL til Møffe-berneren ;-)

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Tak!

 

Er virkelig glad for at høre de positive ting, at det er en nem operation, hunde, der er kommet sig over det uden problemer, osv. igen, så jeg kan

 

Jeg er sikker på at Møffe nok skal komme godt igennem operationen.

 

Min kammarats hund lavede samme nummer, og operationen gik helt glat - De er jo dygtige de dyrlæger.

 

God bedring til Møffedrengen.

Link til indlæg
Del på andre sites

XL ;-)

 

En schæfer ville skulle bruge L (kan jeg se ud fra tallene ;-)), så du må skulle have en XL til Møffe-berneren ;-)

 

:ae:

 

Nu målte jeg lige hans udstillingshalsbånd (du ved, det, du var med til at købe ;-)). Det er 27cm på langs og så skal man lige gange det med to = 54cm. Og det var jo lidt for stort. Så må skulle have nummeret mindre :confused: Men om jeg bestiller i dag eller i morgen er vel hip som hap, er det ikke?

 

Du kender ikke en fysisk butik, hvor man kan købe det? Så vi allerede kan få et på mandag... Kenjan måske?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh, så er det lidt over to timer siden, jeg lagde røret på og han har ikke ringet endnu :banan::klap::klovn:

 

Han må bare meget gerne ringe snart, så jeg er helt sikker :genert: Sådan, rigtig meget gerne... Men han gik jo nok ikke i gang liiige med det samme...

 

Min lille hund skulle igennem samme operation, her var det dog en halv strømpe der ikke kunne komme hverken den ene eller anden vej. Jeg opdagede det, da hun var så urolig og begyndte at brække sig på en mærkelig måde. Der kom små stofrester op, og så afsted til dyrlægen og have kontrastvæske hældt i hende, osv.

 

Det gik helt fint, der var intet. Hun mistede dog et lille stykke tarm der hvor strømpen havde siddet helt fast, for det var ret ødelagt.

Hun kom sig hurtigt, og det helede hurtigt.

Men jeg tudede skam også, og hverken kold cola eller the hjælper. Jeg var bange for at en så lille hund ikke kunne klare narkose eller operation, men som sagt gik det som det skulle.

 

Regningen blev ca. kr. 10.000,-

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh, så er det lidt over to timer siden, jeg lagde røret på og han har ikke ringet endnu :banan::klap::klovn:

 

Han må bare meget gerne ringe snart, så jeg er helt sikker :genert: Sådan, rigtig meget gerne... Men han gik jo nok ikke i gang liiige med det samme...

 

Uha, det er hårdt at vente... Du får lige lidt her:

 

:ae::x::bighug: Og selvfølgelig er det gået godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille hund skulle igennem samme operation, her var det dog en halv strømpe der ikke kunne komme hverken den ene eller anden vej. Jeg opdagede det, da hun var så urolig og begyndte at brække sig på en mærkelig måde. Der kom små stofrester op, og så afsted til dyrlægen og have kontrastvæske hældt i hende, osv.

 

Det gik helt fint, der var intet. Hun mistede dog et lille stykke tarm der hvor strømpen havde siddet helt fast, for det var ret ødelagt.

Hun kom sig hurtigt, og det helede hurtigt.

Men jeg tudede skam også, og hverken kold cola eller the hjælper. Jeg var bange for at en så lille hund ikke kunne klare narkose eller operation, men som sagt gik det som det skulle.

 

Regningen blev ca. kr. 10.000,-

 

Uh, tak, dejligt at høre endnu en vellykket historie! Det er virkelig rart, selvom man jo stoler på dyrlægen... Det var nok også det du nævner med tarmene, han frygtede-agtigt.

 

Nu er det jo også weekend, dyrlægen sagde, at det ville beløbe sig på omkring 10'000+, hvis det havde været hverdag. Men turde ikke vente til på mandag, så nu kommer det der op omkring det tårnhøje, som jeg skrev tidligere... 15-20 tusind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Iih jeg skal jo også snart i seng, men sidder bare her og hænger ud og venter...

 

Men når jeg ikke din opdate Rikke, så får du også lige et krammer fra mig :bighug:

 

Ih, hvor er I søde :lun:

 

Men altså, det er ikke til at sige, hvornår han ringer jo. Hvis der kommer noget akut ind, så bliver telefonen jo nød til at vente.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...