Hop til indhold

Hvordan kunne han?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Åhr, for helvede, har det rent ud sagt ad helvedes til...

 

Møffe er hos dyrlægen lige nu, hvor han bliver røntgenfotograferet i maven. Jeg er bange for, at han har ædt en tennisbold... Eller rettere, jeg ved han har ædt en tennisbold, der er bare ikke rigtig nogen, der virkelig kan tro det... Men i hvert fald så er han hos dyrlægen lige nu, hvor han fik opkastningsmiddel mens vi var der, men selvfølgelig kunne det ikke få bolden op... Så nu skal han røntgenfotograferes og hvis bolden ikke kan ses, bliver der hældt nogen kontrast ned, kalder de det. Så burde den kunne ses, hvis den er der...

 

Jeg håber virkelig virkelig virkelig, at jeg så forkert tidligere i dag nede i parken, men er jo helt sikker på, hvad jeg så :megaked: For så jeg rigtigt, skal han i narkose og så skal bolden opereres ud og jeg kan først tidligst få ham hjem i morgen :megaked: Det skulle være noget møg, hvis den kommer ned i tarmsystemet, for kører den ikke bare glat igennem laver den rigtig ravage :megaked:

 

Havde det stået til mig, var jeg stadigvæk derude, men min far var med og det lykkedes ham og dyrlægen at overtale mig til at vi skulle køre hjem - og ih guder, det er belastende at sidde herhjemme, mens ens lille vuf er i hænderne på folk man overhovedet ikke kender! :megaked::megaked::megaked: Og så skal han være helt alene i en dum, kold box, hvis han bliver opereret.... Nej altså, kan slet ikke have det :megaked::megaked::megaked:

 

Håber virkelig, at han ikke har slugt den, selvom jeg stod og så på det, mens han gjorde det... Jeg ved bare ikke, hvordan han skulle have ladet være med at sluge den :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 283
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:ae: puha!!! Lige præcis Møffe kan helt sikkert klare sig på egen hånd og charme sygeplejerskerne :ae: er han på dyrehospitalet eller hvor? Hvis du er helt vildt stresset, så tag ud til ham

 

Er ikke i tvivl om, at Møffe nok skal charmere sig ind derude.. Men det forhindrer mig ikke i, at bekymre mig :???: Han er på Dyrehospitalet i Valby tror jeg det er. De sagde Københavns Dyrehospital i telefonen...

 

Jeg skal nok klare det, men jeg har fortrudt tifold at jeg er taget hjem :cry: Og så er jeg ikke i stand til at køre bil lige nu, så kan heller ikke tage derud... Jeg vil være til fare for både mig selv og mine medbilister...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har han haft det skidt efter at have ædt tennisbolden, eller kunne han måske have maltrakteret den før han åd den, således at det er småstumper der skal igennem tarmsystemet?

 

Jeg kan søreme godt forstå du har det skidt med at han er på hospitalet, men lige nu er der alligevel ikke noget du kan gøre, så brug din tid på at læsse af herinde i stedet for :ae:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Har han haft det skidt efter at have ædt tennisbolden, eller kunne han måske have maltrakteret den før han åd den, således at det er småstumper der skal igennem tarmsystemet?

 

Jeg kan søreme godt forstå du har det skidt med at han er på hospitalet, men lige nu er der alligevel ikke noget du kan gøre, så brug din tid på at læsse af herinde i stedet for :ae:

 

Han har højst fået gjort den "blød" med sin tyggen. Prøvede at lokke den fra ham, men han er så glad for bolde og leger bare tag-fat. Og når man ignorerer ham begynder han at gumle. Men de er altid hele, når man får dem igen, bare umådeligt ulækre.

 

Havde den været tygget i stumper og stykker, så var den nok også kommet op, da han fik opkastningsmiddel. Og han havde den ikke særlig længe (boldens ejer gik sin vej, hun var ligeglad med den).

 

Puha, en grim oplevelse... Jeg er dog sikker på at Møffe nok skal klare det! Han er jo sejere end sej! Lige et par :ae::ae: til dig!

 

Han er sej, ja :lun:

 

Men ringer de og siger at han skal opereres, så tror jeg lige, at vi skal nævne, at han lader sig påvirke en del af alm. bedøvelse... Det blev han i hvert fald, da han blev HD/AD-fotograferet.

 

Men lige nu håber jeg bare, at de ringer og siger, at der ikke er nogen bold inden i ham :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit Møffe dog :shock:

 

Jeg har læst om fremmedlegemer i maven, det skulle faktisk slet ikke være så farlig en operation! Ved godt det ikke er sjovt alligevel, men måske en lillebitte trøst? Du reagerede jo med det samme, så den er nok ikke nået så langt.

 

Og de hører radio i boksene, P3 da jeg var der. Har små lyserøde tæpper.. Måske han kan finde den bamse Motor glemte derude.

 

Han bruger det meste af tiden på at sove. Ringer de til dig og giver besked? Hvornår? Ellers så ring derud, de er smadder flinke og forstår godt bekymrede hundeejere :ae:

 

Ih, god bedring til Møffen, håber der snart er rigtig godt nyt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej dog - ihh lille Møffe :cry:

 

:ae::ae::ae::ae::ae:

 

De er super dygtige ude på dyrehospitalet og Møffe er i gode hænder. Men kan virkelig godt forstå du har det så skidt...det må være forfærdeligt, at gå derhjemme og bare vente :cry:

Men tror også Petrine har ret i, at det nok ikke ville hjælpe Møffe, hvis du var derude og havde det skidt. De skal nok ringe, så snart der er nyt. Og ellers - så ring derud og hør lidt...måske det kan give dig lidt ro?

 

:ae::ae::ae::ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit Møffe dog :shock:

 

Jeg har læst om fremmedlegemer i maven, det skulle faktisk slet ikke være så farlig en operation! Ved godt det ikke er sjovt alligevel, men måske en lillebitte trøst? Du reagerede jo med det samme, så den er nok ikke nået så langt.

 

Og de hører radio i boksene, P3 da jeg var der. Har små lyserøde tæpper.. Måske han kan finde den bamse Motor glemte derude.

 

Han bruger det meste af tiden på at sove. Ringer de til dig og giver besked? Hvornår? Ellers så ring derud, de er smadder flinke og forstår godt bekymrede hundeejere :ae:

 

Ih, god bedring til Møffen, håber der snart er rigtig godt nyt!

 

Tak, det var en rar besked at læse ang. operationen og at de trods alt høre radio :kys:

 

Hvis de ikke har ringet om ½ time, så ringer vi derud. det hermed at sidde i uvidenheden er virkelig belastende!

 

Pyha, forstår godt du har det skidt. Men prøv at vende den om - hvor var det godt at du så det ske, så du kunne få ham af sted hurtigt! Ellers kunne det jo gå rigtig galt... Og hvor er det godt han er på hospitalet, hvor de kan holde godt øje med ham!

 

Krydser for at alt går som det skal. :x: God bedring med ham!

 

Skal nok prøve, for selvfølgelig var det godt, at jeg så det ske. Men er bare så sur på mig selv, at jeg aldrig har trænet mere intensivt på at spytte tennisbolde ud :damn:

 

Er det helt umuligt at bolden kører naturligt igennem? Han er jo ret stor?

 

Øv, vil så gerne trøste :ae:

 

Det er vist ikke umuligt, prøvede at søge på "ate a tennisball" på google, her da jeg kom hjem. Eneste jeg fandt, var en pitt bull terrier der havde spist en og den var røget ud igen.

 

Men tør ikke tage chance, han kan jo få forstoppelse.. Og dyrlægen sagde, at den kunne lave en ordentligt omgang ravage i tarmene, som, foruden at være en dyrere operation, også var farligt i sig selv i en eller anden grad...

 

Apropos pris, hvis der er en tennisbold i ham, så er jeg godt nok glad for, at vi har sygeforsikring - operationen kommer til at koste mellem 15 og 20 tusind :shock: Så er 80% dækning altså ikke at kimse ad og sygeforsikringen dækket de næste mange mange år (og måske endda lidt ved næste hund også - men det håber jeg ikke, Møffe skal sq blive ældre end det!).

 

Men nu må de altså gerne snart ringe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ringringring små dyrlæger..

 

Det er bare så lidt sjovt at sidde og vente. Øv husker det alt for godt. Håber du er sådan nogenlunde okay, og hey, hvem i alverden kunne vide at han ville ÆDE en bold? De tossede, de hunde, lige til den lukkede nogle gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...