Hop til indhold

Juletur d. 24. Dec.??? Noget vi skulle arrangere??? (Sjælland)


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg tænkte lige lidt... Men ved ikke om der er stemning for det, men here goes...

 

Nu nærmer vi os jo julen, og Juleaften har alle vel lidt brug for, at hunden/e er dejligt trætte til aftenens begivenheder...

 

Så er der stemning for, at vi samles og går en god lang tur ved 13-tiden d. 24. Dec.???

 

Jeg tænker at det skulle foregår i Ishøj Strandpark (Ishøj)

 

:vedikke: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ishøj Strand ved 13-tiden :engel::blink:

 

Altså jeg er frisk :blink: Og det er Ling og Gizmo også :blink:

 

(Så slipper manden nemlig også for, at blive slæbt med ud... Det kunne jeg ligesom fornemme, at han ikke gad sådan helt vildt meget... Han har nemlig en tradition med min far, brødre og svoger, at de skal ud og single tracke hvis vejret er godt :vedikke: Det er da meget bedre at gå en tur med hunden :blink: :cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt iføre mig en nissehue... Men jeg advarer bare: lad vær med at tage nogen på, som er meget lange... Gizmo hopper nemlig meget gerne efter sådan noget... :genert:

 

Til Hubertus-jagten i søndags var vi inde og kigge. Så gik vi, og der gik en dame foran i en laaang pelsfrakke... Der hænger så sådan et bælte, også i pels, og dinglede meget fristende...

Jeg nåede dog at få trukket Gizmo til mig, inden at det sagde HAPS :genert::engel: Damen opdagede det dog ikke, men det gjorde en anden der gik bagved, og hun var færdig af grin... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt iføre mig en nissehue... Men jeg advarer bare: lad vær med at tage nogen på, som er meget lange... Gizmo hopper nemlig meget gerne efter sådan noget... :genert:

 

Til Hubertus-jagten i søndags var vi inde og kigge. Så gik vi, og der gik en dame foran i en laaang pelsfrakke... Der hænger så sådan et bælte, også i pels, og dinglede meget fristende...

Jeg nåede dog at få trukket Gizmo til mig, inden at det sagde HAPS :genert::engel: Damen opdagede det dog ikke, men det gjorde en anden der gik bagved, og hun var færdig af grin... :genert:

Hehe jeg havde for år tilbage to Weimaraner boende en vinter og jeg havde også en frakke med noget pels for i - det tog ikke den mindste 2 sek. så tog han stand på foret :lol: Nå ja, frakken blev hængt i skabet (og er siden destrueret da jeg troede det var kanin men fandt ud af hvad asiatisk pels stod for :megaked:)

 

ok ok - men der skal være noget nisse-agtigt, så vi kan se at vi kommer fra verdens bedste Hunde-Forum :mrgreen:

Klat-klart, det skal være noget julle-ligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer også gerne. Da bilen nok er på skiferie i Norge (ved det ikke endnu), kommer vi sikkert med toget:-D

 

Men jeg ifører mig ikke noget julenoget.. Min vinterjakke er rød, det må være julenoget nok:-D

 

Dog kan kl 13, så godt blive lidt kneben med tiden, men mon ikke det går.. jeg skal bare nå hjem i bad og sådan inden vi skal ud til min mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville være supergodt med en juletur på Ishøj Strand.

Men men - min samlever gennem snart 40 år fik en blodprop i hjernen i september og er desværre ret skadet efter den - er indlagt med lange udsigter til at kunne være her hjemme :(

Jeg har lovet ham at han under alle omstændigheder skal holde julaften her hjemme - så jeg tør ikke sige ja til et juletræf. Det kunne sgú ellers være hyggeligt :-)

 

Det kan jeg godt forstå :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også frisk, men er det ikke lidt sent på dagen?

 

Jeg skal lave julemaden og med transporttid und alles, kan det da godt komme til at knibe.

Jow det bliver en smuuule knebent med tiden hvis man skal videre senere på dagen, hvad med formiddag - før frokost i stedet for ?

 

Så bliver det tidsmæssigt, måske lidt lettere for de fleste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh, jeg er på, hvis jeg må for dyrlægen :banan: Regner dog med, at Møffe er fit for fight til den tid, det burde han da godt nok! Tænker jeg :-D

 

Og Fox, jeg skal nok tage nissehue på - er ikk' så sart :cool:

 

Jeg er nogenlunde lige glad med hvad tid, dog absolut ikke tidligere end 11 såda i hvert fald helst ikke derfør :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...