Hop til indhold

HEY EDDIE!


Gæst doktorlaila
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Årh, søde Eddie :lun:. Hvor er han heldog at få skulls vetbed. Hvor har du købt det henne? Og rigtig god bedring til det lille pus...

 

Tak Mette.. Jeg har købte den ved DKKs udstilling i Fredericia sidste week-end. Jeg mener, at det var ved Kennel Maj's bod.

Det blev en dyr week-end.. kom også liiiige til at købe en Østrand sækkeseng til ham. Den er han helt vild med!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Mette.. Jeg har købte den ved DKKs udstilling i Fredericia sidste week-end. Jeg mener, at det var ved Kennel Maj's bod.

Det blev en dyr week-end.. kom også liiiige til at købe en Østrand sækkeseng til ham. Den er han helt vild med!! :-D

 

Piiiist det var Alt til hund og kat

 

http://www.alttilhundogkat.dk/vet_bed_og_tpper.6?/Generelt/HUNDE/Senge, Tæpper, Kurve/Vet bed & Tæpper/Petbed i Hvid med brun dødningehoved. 100x150 cm. Large/&showitem=9164

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Mette.. Jeg har købte den ved DKKs udstilling i Fredericia sidste week-end. Jeg mener, at det var ved Kennel Maj's bod.

Det blev en dyr week-end.. kom også liiiige til at købe en Østrand sækkeseng til ham. Den er han helt vild med!! :-D

Åååårh. Hvorfor nævnte du også lige Kennel Maj?! De har jo butik i Lemvig og Holstebro, og sådan et tæppe er da for sejt!! :fornaermet::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Piiiist det var Alt til hund og kat

 

http://www.alttilhundogkat.dk/vet_bed_og_tpper.6?/Generelt/HUNDE/Senge, Tæpper, Kurve/Vet bed & Tæpper/Petbed i Hvid med brun dødningehoved. 100x150 cm. Large/&showitem=9164

 

 

Øhhh... tak kloge gamle storesøster... (selvom det åbentbart er lillesøsteren der ikke kan huske:stupid:)... så var det alttilhundogkat....

sorry...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...