Hop til indhold

Besøg af opdrætter


Tine1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg har brugt den jeg fik med, men nu bruger jeg menneskeshampoo :oops: skal nok lige tage mig sammen og købe noget ordentligt ... jeg bruger dog stadig balsamen, der er lidt tilbage. jeg lader ham lufttørre efter gåture ALTID, så der er nok en del af forklaringen :mrgreen: - det er dog kun benene, da han er pakket godt ind i dækken. det er bare som om, at pelsen på brystet f.eks. er blevet sådan lidt mærkelig, lidt som de barbiedukker man havde, der bare var blevet stylet én gang for meget, og hvis nylonhår ikke var til at redde, uanset hvor meget man friserede - sådan lidt sprødtporøst, hvis du forstår? men glad for, at det blir bedre!

 

vi kan forresten også være hos os, hvis det er, selv om vi jo også har ganske små og ydmyge forhold.

 

Så kan Rosita være Løve for en dag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hannah fortalte, at hun havde vasket Karla (Ottos mor) i menneskeshampoo i starten... og løb til dyrlægen, da hun mistede pelsen..

 

Masser af steder at mødes indendørs...:5up:

Til mig sagde hun det var hendes schäfer.. Men uanset så er det lodret løgn..Hunde taber sq ikke pelsen af menneske shampo..På al shampo står der PH værdi..og den er ens på hundeshampo og menneskeshampo...

Karla klippede jeg i løveklip da hun var knap et år..Og siden klippede jeg hende helt ned for dem..Så hun har aldrig tabt pelsen...

-søster lagkage- bliv du bare ved med at bruge menneskeshampo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til mig sagde hun det var hendes schäfer.. Men uanset så er det lodret løgn..Hunde taber sq ikke pelsen af menneske shampo..På al shampo står der PH værdi..og den er ens på hundeshampo og menneskeshampo...

Karla klippede jeg i løveklip da hun var knap et år..Og siden klippede jeg hende helt ned for dem..Så hun har aldrig tabt pelsen...

-søster lagkage- bliv du bare ved med at bruge menneskeshampo.

 

Hmm... hvad skal man efterhånden tro... Argghh...:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

:skraek: du vover:shock:

 

PS Rositas hår bagved er blevet længere end da jeg fik hende:hmm: (mon du HAR haft hende klippet:vedikke:) Man kan jo ikke lade sine hunde komme nær dig ed en saks:mrgreen:

 

men jeg vil gerne komme med kage:blink:

Næl hun er vel bare i vinterpels..Og så er der ingen løver til at gnave i hende :mrgreen:

Nej jeg elsker hunde med sakse :mrgreen: især hvis jeg må låne deres saks :klap:men det er værre at lade Oska-løwen eller Sonja få fingrene i en saks..Snip snap så er skægget og det der er værre væk :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næl hun er vel bare i vinterpels..Og så er der ingen løver til at gnave i hende :mrgreen:

Nej jeg elsker hunde med sakse :mrgreen: især hvis jeg må låne deres saks :klap:men det er værre at lade Oska-løwen eller Sonja få fingrene i en saks..Snip snap så er skægget og det der er værre væk :shock:

 

Jeg vil lige pointere, at jeg nu er gået over til maskine :mrgreen: Og den tager da rigtigt ved.

Meeen en saks kan stadig godt bruges til liiiige rette lidt til. :mrgreen:

 

Men så må jeg også sige, at jeg faktisk er lidt skuffet over, at Cleo stadig ikke er blevet løveklippet (bare lidt :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige pointere, at jeg nu er gået over til maskine :mrgreen: Og den tager da rigtigt ved.

Meeen en saks kan stadig godt bruges til liiiige rette lidt til. :mrgreen:

 

Men så må jeg også sige, at jeg faktisk er lidt skuffet over, at Cleo stadig ikke er blevet løveklippet (bare lidt :lol:)

Det er fordi jeg stadig bestemmer lidt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes området bliver større og større... Det eneste nærbillede jeg har af det er det her:

 

Nu er Dolph ikke nogen Løwchen, men hans pels på ryggen har også været SÅ sært.. Bølgede, strid, meget kort og meget forkert.. Resten af hans pels er fantastisk..

Jeg har sidenhen fundet ud af skyldes hans farve, han bærer blåt eller lilla (don't remember) og det kan give pelsfejl a la det Otto har..

Nu er han tre år og det ER blevet længere og mere normalt... Men det jeg ville sige var vist bare at det ligner en pelsfejl.. og ikke noget man retter med olie..

Link til indlæg
Del på andre sites

B12??? Nu er jeg holdt op med at fælde..Lægen minder mig om den b12 engang om måneden..GAd vide om man kan få ham til at ringe og minde mig om d3 vitaminerne hver dag også :hmm:

 

Ej, helt ærligt! jeg skal jo holde mine stikke-evner ved lige! Så jeg skulle da med glæde give dig den en gang om måneden:engel::slem::slem:

 

 

Jeg vil også til Kbh og se Halfdan, Otto, en klippet Petrine, Rosita og alle dem der!:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...