Hop til indhold

Besøg af opdrætter


Tine1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen nu vil jeg også være med her :-D

 

Har lige skrevet sms til Janni om hvornår hun kommer og I er selvfølgelig velkomne her hos os også. Vi har vist pladsen til det men selvfølgelig også en kåd golden retriever og Janni, nej, hende får du ikke lov at klippe i løveklip :lol:

 

Farmand herhjemme er jo fuldstændig faldet pladask for Jessie (jeg tror han er skabslillehundeelsker :blink:) og vil gerne have hende bedømt, udstillet, klippet (for det skal de jo) og så skal hun da have babies hvis hun bliver præmieret :slem: :engel: :hjerte: :shock:

 

så Janni, frem med kalenderen, vi er vist mange herovre, der ser frem til en løvedag med dig :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes området bliver større og større... Det eneste nærbillede jeg har af det er det her:
Her kommer billeder af 3 løver (Atticus, Medina og Shakira),. De er fra den 6.6, aå altså lidt yngre end Otto...

Atticus pels er perfekt.. Medina og Shakira har lidt grovere pels.. Og den vokser lidt dårligere end Atticus.. Til gengæld får de pels som stort set ikke filtrer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, helt ærligt! jeg skal jo holde mine stikke-evner ved lige! Så jeg skulle da med glæde give dig den en gang om måneden:engel::slem::slem:

 

 

Jeg vil også til Kbh og se Halfdan, Otto, en klippet Petrine, Rosita og alle dem der!:rolleyes:

God idé!! Kom du bare og stik..Jeg har ellers foreslået lægen at jeg selv gør det..Det er vel bare at tage en sprøjte med en kanyle og så hakke den ned iden ene røvballe og trykke det lyserøde stads ud.. JEg er ikke så pivet, men det er lægen åbenbart :mrgreen:

 

Du kan da bare køre med til KBH og holde mig med selskab på vejen hehe:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

God idé!! Kom du bare og stik..Jeg har ellers foreslået lægen at jeg selv gør det..Det er vel bare at tage en sprøjte med en kanyle og så hakke den ned iden ene røvballe og trykke det lyserøde stads ud.. JEg er ikke så pivet, men det er lægen åbenbart :mrgreen:

 

Du kan da bare køre med til KBH og holde mig med selskab på vejen hehe:klap:

 

Og lige der, er det drønsmart at ha en sygeplejerske til nabo - som ikke er bleg for at jage en kanyle på størrelse med et mindre bøgetræ i mit lår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og lige der, er det drønsmart at ha en sygeplejerske til nabo - som ikke er bleg for at jage en kanyle på størrelse med et mindre bøgetræ i mit lår :mrgreen:
Pivskid!!! :mrgreen: Det er en lille tynd nål..den tykke bliver kun brugt til at suge det op med..

Låret :hmm: hvorfor skal jeg så altid stå og flashe røven hvis man kan få den i låret :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

God idé!! Kom du bare og stik..Jeg har ellers foreslået lægen at jeg selv gør det..Det er vel bare at tage en sprøjte med en kanyle og så hakke den ned iden ene røvballe og trykke det lyserøde stads ud.. JEg er ikke så pivet, men det er lægen åbenbart :mrgreen:

 

Du kan da bare køre med til KBH og holde mig med selskab på vejen hehe:klap:

 

Hov, du skal lige huske at trække tilbage i sprøjten, inden du giver. Så er du næsten ved at gøre det rigtigt:mrgreen: Og så skal du da vist lige have lært at måle rigtigt ud, så du hverken stikker i knogler eller nerver..!;-)

 

Jeg synes, at det er lettere at stikke i balden end i låret.. Er lidt bange for at ramme forkert i låret:???: Men tror bare at det er vanen.:genert:

 

 

Uh! Roadtrip!:klap: Kommer an på hvornår det er, for er ret hængt op med opgaveskrivning mm lige nu:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, du skal lige huske at trække tilbage i sprøjten, inden du giver. Så er du næsten ved at gøre det rigtigt:mrgreen: Og så skal du da vist lige have lært at måle rigtigt ud, så du hverken stikker i knogler eller nerver..!;-)

 

Jeg synes, at det er lettere at stikke i balden end i låret.. Er lidt bange for at ramme forkert i låret:???: Men tror bare at det er vanen.:genert:

 

 

Uh! Roadtrip!:klap: Kommer an på hvornår det er, for er ret hængt op med opgaveskrivning mm lige nu:genert:

 

Hverken min læge eller naboen trækker tilbage - ved godt at man skal for at sikre sig, at det er i musklen man får givet stadset - men B12 har nogenlunde samme konsistens som meget tyktflydende sirup - så har de begge valgt at gå ud fra, at de har fat i musklen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hverken min læge eller naboen trækker tilbage - ved godt at man skal for at sikre sig, at det er i musklen man får givet stadset - men B12 har nogenlunde samme konsistens som meget tyktflydende sirup - så har de begge valgt at gå ud fra, at de har fat i musklen ...

 

Betryggende..:genert: Ellers noget af det, som de lægger meget vægt på, på sygeplejerskestudiet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...