Hop til indhold

Harry Potter & Dødsregalierne *SPOILER*


Tonks
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg altså NØDT til at oprette en tråd til formålet at tale om den nye Potter film! For er blevet forvist fra Facebook og alt om intet :stupid::lol:

 

 

Såå hvad sys i??

 

 

Jeg eeeelskede den! Synes de havde alt det helt rigtige med! Men fik et giga chok, da Harry havde sluppet Hedwig fri troede jeg at de ville skåne hende. Men da hun så dykkede ind for at redde Harry og blev ramt alligevel, blev jeg simpelthen SÅ ked af det :cry: men det var nu en smart måde at give en overraskelse til os der HAR læst bogen :5up:

 

Og for fanden da jeg HULKEDE da Dobby døde!!! :megaked::megaked::megaked: kunne slet ikke styre mig! Og hvis det ikke var for min åndssvage lillebror der afslørede mig, var jeg sluppet afsted med det uden latterliggørelse :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Syntes også det er herrrlig film. Har dog ikke læst bogen siden den kom ud, så er ikke helt med på, om de fik alt med. Men føler mig ikke snydt, og mangler heller ikke forklaring på historiens fremdrift.

 

Hev nu bogen frem igen efter jeg kom hjem, og begyndte at tage fat cirka midt i. Så har lige været i Godric's Hollow og er ved at skulle have historien om "The three brothers". Kan jo ikke vente på at få afslutningen (ja, ja, kan jo godt huske hvordan den ender til ALLERsidst) indtil juni 2011.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er jo også Potter fan, og har læst bøgerne utallige gange.

Gjorde ligesom Mk101 hev fat i den sidste bog, og ville starte midt i, men det må lige vente til jeg får tid.

Jeg har hver gang, hevet hele familien til præmiere :slem:, og helst gerne sidde på bagerste række midt i ;-).

Jo jeg blev ikke skuffet, men der er dælme lang tid til sommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Ja jeg håber det er ok at jeg trækker den her frem, for nu har jeg endelig fået læst dem færdig og set filmen ikke mnidst (slut med mine paniske udråb og spoiler-skræk :oops:).

 

- og jeg vil da gerne være med til at snakke om filmen, selvom tråden desværre ser en smule død ud.

 

Jeg kunne rigtig godt lide den, og selvom det er super ærgerligt at man ikke kan se den færdig fordi den er delt op, så gjorde det godt nok meget godt for plottet, og man sad ikke som i de andre film og syntes at der manglede nogle meget væsentlige ting.

 

Jeg havde det ligesom Tonks (ikke nymphadora, men Tonki) med Hedvig.. Uha hvor var det slemt :megaked:

 

Jeg var meget spændt på hvordan jeg ville have det med filmen, for vi så jo lige alle de andre inden vi skulle se den her, og hvor blev jeg skuffet over 6'eren. Der var rigtig mange dumme plothuller og karaktermord ikke mindst. Men har blev jeg meget positivt overrasket, og synes det følger meget rene linier i forhold til bogen. (og der er jo noget klasse godt skuespil imellem f.eks Bellatrix og Snape er jo fantastiske).

 

Mit eneste problem med filmen umiddelbart ved første syn (udover, at den stoppede ;-) ) var, at de kiksede angående sporingen på at udtale "Voldemort". De blev fundet på cafeen efter at have sagt det, og der bliver aldrig fortalt hvorfor i filmen, men til gengæld er Harry pludselig begyndt at sige "Du-Ved-Hvem".... out of nowhere? Det er jo ikke ligefrem sådan han ynder at omtale Voldemort, så det giver desværre ikke mening... Men mindre script fejl. (Og jeg håber lidt at I kan rette mig, for jeg kan da have overset noget i farten).

 

Guud hvor er jeg spændt på hvordan de gør med den sidste horcrux på Hogwarts, for den var altså ikke lige med i 6'eren (for de vidste af gode grunde ikke da de lavede filmen at den var vigtig)... Men mon bare han pludselig husker noget vi andre ikke har set? Kan huske hvordan jeg tænke, mens jeg læste 7'eren, at gud hvor risky at lave filmene egentlig, for der er jo massevis af hints igennem bøgerne til f.eks horcruxerne osv, som de ikke kan vide er vigtige.

 

Ja det var vist my 5 cents. Rigtig god film... og for første gange uden øv-fornemmelse over store ting, som directoren ikke fik med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg håber det er ok at jeg trækker den her frem, for nu har jeg endelig fået læst dem færdig og set filmen ikke mnidst (slut med mine paniske udråb og spoiler-skræk :oops:).

 

- og jeg vil da gerne være med til at snakke om filmen, selvom tråden desværre ser en smule død ud.

 

Jeg kunne rigtig godt lide den, og selvom det er super ærgerligt at man ikke kan se den færdig fordi den er delt op, så gjorde det godt nok meget godt for plottet, og man sad ikke som i de andre film og syntes at der manglede nogle meget væsentlige ting.

 

Jeg havde det ligesom Tonks (ikke nymphadora, men Tonki) med Hedvig.. Uha hvor var det slemt :megaked:

 

Jeg var meget spændt på hvordan jeg ville have det med filmen, for vi så jo lige alle de andre inden vi skulle se den her, og hvor blev jeg skuffet over 6'eren. Der var rigtig mange dumme plothuller og karaktermord ikke mindst. Men har blev jeg meget positivt overrasket, og synes det følger meget rene linier i forhold til bogen. (og der er jo noget klasse godt skuespil imellem f.eks Bellatrix og Snape er jo fantastiske).

 

Mit eneste problem med filmen umiddelbart ved første syn (udover, at den stoppede ;-) ) var, at de kiksede angående sporingen på at udtale "Voldemort". De blev fundet på cafeen efter at have sagt det, og der bliver aldrig fortalt hvorfor i filmen, men til gengæld er Harry pludselig begyndt at sige "Du-Ved-Hvem".... out of nowhere? Det er jo ikke ligefrem sådan han ynder at omtale Voldemort, så det giver desværre ikke mening... Men mindre script fejl. (Og jeg håber lidt at I kan rette mig, for jeg kan da have overset noget i farten).

 

Guud hvor er jeg spændt på hvordan de gør med den sidste horcrux på Hogwarts, for den var altså ikke lige med i 6'eren (for de vidste af gode grunde ikke da de lavede filmen at den var vigtig)... Men mon bare han pludselig husker noget vi andre ikke har set? Kan huske hvordan jeg tænke, mens jeg læste 7'eren, at gud hvor risky at lave filmene egentlig, for der er jo massevis af hints igennem bøgerne til f.eks horcruxerne osv, som de ikke kan vide er vigtige.

 

Ja det var vist my 5 cents. Rigtig god film... og for første gange uden øv-fornemmelse over store ting, som directoren ikke fik med.

 

 

Helt enig! :5up: det var vildt irriterende at Ron ik lige kom og forklarede at navnet var blevet tabu som han skulle :???:

 

Men ja! der er altså rigtig mange små hints man går glip af ved kun at se filmene. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig! :5up: det var vildt irriterende at Ron ik lige kom og forklarede at navnet var blevet tabu som han skulle :???:

 

Men ja! der er altså rigtig mange små hints man går glip af ved kun at se filmene. :hmm:

 

Ja, det kunne han let have gjort, og syens det er synd at Harry bare begynder at sige Du-Ved-Hvem... Det passer ikke til hans personlighed, og han har svært ved det i bogen.

 

Jeg tænkte også på, hvordan de ville gøre med spejlstumpen, for hvis ikke jeg tager meget fejl har vi da ikke set meget til det spejl i filmene... men det var der bare.

 

Men fuck hvor var det irriterende at sidde foran dem, som var bag mig. De havde et ældre barn med, som hele tiden skulle have filmen forklaret. I scenen med sværdet "Er det en horcrux?" I scenen hvor horcruxen viser Ron hans frygt "Hvorfor kysser de?" I scenen hvor de tager på ministeriet efter medaljonen og tager den fra Nidkær "Hvad vil de med den?" osv. HELE tiden. for ikke at tale om, at forældrene spoilede helt vildt. "Hvad var det i spejlet?" "Det var da XX" :damn:Ikke at jeg ikke vidste det, men man kan jo ikke være 100% sikker når man sidder der og ser den i biffen på, om alle har læst bøgerne inden. Det var der da ikke nogen der gik ud fra under ringenes herre. - og igen i animationsscenen (som jeg iøvrigtig syntes var vildt fed!) "Kan du se, at staven ligner Dumbledores?" (I hint-hint toneleje).. Shut it da lige, så folk kan nyde filmen :genert: Jeg kiggede bagud en enkelt gang fordi de snakkede i længere tid ad gangen, og fik straks et "Ja slap LIGE af ikk" Sagde ikke engang noget til dem, men syntes det var for meget. og helt ærligt- man forklarer altså lige historien for barnet inden hvis man absolut skal have barnet som ikke fatter historien med... Puuhh... rart at få luft for det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne han let have gjort, og syens det er synd at Harry bare begynder at sige Du-Ved-Hvem... Det passer ikke til hans personlighed, og han har svært ved det i bogen.

 

Jeg tænkte også på, hvordan de ville gøre med spejlstumpen, for hvis ikke jeg tager meget fejl har vi da ikke set meget til det spejl i filmene... men det var der bare.

 

Men fuck hvor var det irriterende at sidde foran dem, som var bag mig. De havde et ældre barn med, som hele tiden skulle have filmen forklaret. I scenen med sværdet "Er det en horcrux?" I scenen hvor horcruxen viser Ron hans frygt "Hvorfor kysser de?" I scenen hvor de tager på ministeriet efter medaljonen og tager den fra Nidkær "Hvad vil de med den?" osv. HELE tiden. for ikke at tale om, at forældrene spoilede helt vildt. "Hvad var det i spejlet?" "Det var da XX" :damn:Ikke at jeg ikke vidste det, men man kan jo ikke være 100% sikker når man sidder der og ser den i biffen på, om alle har læst bøgerne inden. Det var der da ikke nogen der gik ud fra under ringenes herre. - og igen i animationsscenen (som jeg iøvrigtig syntes var vildt fed!) "Kan du se, at staven ligner Dumbledores?" (I hint-hint toneleje).. Shut it da lige, så folk kan nyde filmen :genert: Jeg kiggede bagud en enkelt gang fordi de snakkede i længere tid ad gangen, og fik straks et "Ja slap LIGE af ikk" Sagde ikke engang noget til dem, men syntes det var for meget. og helt ærligt- man forklarer altså lige historien for barnet inden hvis man absolut skal have barnet som ikke fatter historien med... Puuhh... rart at få luft for det :oops:

 

Sådan nogle var også inde, da jeg var inde og se den. Jeg kom bagefter "til" brokke mig på facebook og blev noget upopulær hos vennerne med børn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan nogle var også inde, da jeg var inde og se den. Jeg kom bagefter "til" brokke mig på facebook og blev noget upopulær hos vennerne med børn.

 

Ej, seriøst? Man har da ansvar for, at man ikke generer nogen synderligt når man tager i biografen og ser en film, som trods alt så så voksen som HP 7 er. De må snakke om hjemmefra at barnet ikke skal blive bange over sådan og sådan, og forklare hvordan det nu lige var at historien var med horcruxer og hvad ved jeg.

 

og nu er jeg jo så også en af dem, som ikke mener at det overhovedet er en børnefilm. Hvis man har børn, som kan forstå den, og ikke bliver bange så fint.. Men man kan ikke forvente at det er ok at sidde og snakke hele filmen. Det er jo lidt noget andet hvis de er inde for at se toy story. Jeg ville stadig ikke synes det var fedt, men forventeligt med en børnefilm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne han let have gjort, og syens det er synd at Harry bare begynder at sige Du-Ved-Hvem... Det passer ikke til hans personlighed, og han har svært ved det i bogen.

 

Jeg tænkte også på, hvordan de ville gøre med spejlstumpen, for hvis ikke jeg tager meget fejl har vi da ikke set meget til det spejl i filmene... men det var der bare.

 

Men fuck hvor var det irriterende at sidde foran dem, som var bag mig. De havde et ældre barn med, som hele tiden skulle have filmen forklaret. I scenen med sværdet "Er det en horcrux?" I scenen hvor horcruxen viser Ron hans frygt "Hvorfor kysser de?" I scenen hvor de tager på ministeriet efter medaljonen og tager den fra Nidkær "Hvad vil de med den?" osv. HELE tiden. for ikke at tale om, at forældrene spoilede helt vildt. "Hvad var det i spejlet?" "Det var da XX" :damn:Ikke at jeg ikke vidste det, men man kan jo ikke være 100% sikker når man sidder der og ser den i biffen på, om alle har læst bøgerne inden. Det var der da ikke nogen der gik ud fra under ringenes herre. - og igen i animationsscenen (som jeg iøvrigtig syntes var vildt fed!) "Kan du se, at staven ligner Dumbledores?" (I hint-hint toneleje).. Shut it da lige, så folk kan nyde filmen :genert: Jeg kiggede bagud en enkelt gang fordi de snakkede i længere tid ad gangen, og fik straks et "Ja slap LIGE af ikk" Sagde ikke engang noget til dem, men syntes det var for meget. og helt ærligt- man forklarer altså lige historien for barnet inden hvis man absolut skal have barnet som ikke fatter historien med... Puuhh... rart at få luft for det :oops:

 

Fuck hvor belastende! :shock::damn: Folk med børn har det med at tro at hele verden skal indordne sig efter deres små guldklumper. Men det bør være den anden vej rundt. Ligesom vi med hunde, der konstant prøver på at undgå at være til besvær for andre mennesker, skulle børn opdrages på samme måde. Eller Forældre opdrages på den måde! :mrgreen:

 

Sådan nogle var også inde, da jeg var inde og se den. Jeg kom bagefter "til" brokke mig på facebook og blev noget upopulær hos vennerne med børn.

 

:rolleyes: as I said! :lol:

 

 

Sådan en film er også MEGET for voksen for et barn, der ikke selv forstår historien eller kan læse teksterne :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, seriøst? Man har da ansvar for, at man ikke generer nogen synderligt når man tager i biografen og ser en film, som trods alt så så voksen som HP 7 er. De må snakke om hjemmefra at barnet ikke skal blive bange over sådan og sådan, og forklare hvordan det nu lige var at historien var med horcruxer og hvad ved jeg.

 

og nu er jeg jo så også en af dem, som ikke mener at det overhovedet er en børnefilm. Hvis man har børn, som kan forstå den, og ikke bliver bange så fint.. Men man kan ikke forvente at det er ok at sidde og snakke hele filmen. Det er jo lidt noget andet hvis de er inde for at se toy story. Jeg ville stadig ikke synes det var fedt, men forventeligt med en børnefilm.

 

Vi er helt enige.

 

Min pointe var, at hvis barnet var så lille, at det skulle have forklaret det meste af filmen under filmen, så skulle man vente til dvd'en kom.

 

Det endte så i noget omkring, at det jo er en børnefilm og en eftermiddagsforestilling og at man der måtte forvente at der var børn, ligesom man kan forvente, at der er løse hunde i en hundeskov.

 

Jeg blev arrig og fik vist skrevet noget om, at både børn og hunde altså skal opføre sig ordentligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er helt enige.

 

Min pointe var, at hvis barnet var så lille, at det skulle have forklaret det meste af filmen under filmen, så skulle man vente til dvd'en kom.

 

Det endte så i noget omkring, at det jo er en børnefilm og en eftermiddagsforestilling og at man der måtte forvente at der var børn, ligesom man kan forvente, at der er løse hunde i en hundeskov.

 

Jeg blev arrig og fik vist skrevet noget om, at både børn og hunde altså skal opføre sig ordentligt

 

Vi er simpelthen så enige.. og I LIKE what you told them. Vi med hunde gør, som Tonks siger, en helt masse for at vores livstilsvalg ikke kommer til gene for andre... hvorfor er det ikke ok at mene, at børn ikke skal være til gene heller?

 

og ja, man kan altså godt vente til DVD'en kommer hvis man ved, at man bliver nødt til at forklare hele filmen. Eller alternativt skal biograferne lave "børneforestillinger" hvor det ligesom i baby-bio er ok og forventeligt at der er børn, gråd, snak og hvad ved jeg.

 

og siger det lige igen... sooo not en børnefilm whatsoever. Hvis jeg havde det den i den alder, som jeg har set flere børn se den i, var jeg blevet bange og havde fået mareridt. Folk dør! - og der sørges over dem... Der skabes frygt og bygges op over, hvor farlig Voldemort er. Der er skræmmende scener med sår og lidelser.. og tortur. Come on!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha hor godt skrevet... Så fik Tonki lige en gang karma for IT-kommentaren :lol:

 

Men øh, tråden handlede vel egentlig om filmen :oops: Jeg vil rigtig gerne høre flere tanker I evt. har gjort jer da I så den. Jeg er sådan en, der tænker meget jo :oops: Og hvor er det dejligt at finde et sted, hvor folk gider at snakke med mig om filmene/bøgerne. Jeg var inde med min kæreste og svigerfamilie, og de er bare ikke særlig snakkesagelige. Min kæreste prøver, men det ender hele tiden i "nå øh, det kan jeg egentlig ikke huske, det er længe siden jeg læste den" - eller lign. Og hans familie snakker bare ikke så meget. Så når jeg sidder og snakker om ting som f.eks, at det var frygteligt, men godt lavet med Bellatrix' kniv, som kun lige præcis kom med i transferencen så sidder man ellers og venter på et eller andet svar til det. Efter 20 sekunder tænker man "nå, de hørte vist ikke efter" :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha tak :mrsgreen:

 

Helt enig! og jeg sad bare og holdt vejret da kniven fløj gennem luften og tudede allerede inden de vente sig om mod Dobby! :megaked: Det har altid været den værste HP død for mig :cry: har STORtudet HVER gang jeg har læst hans død og HVER gang Harry har gravet hans grav :cry: Dobby har bare altid været en højt elsket ynglings sjov sidekick :lun: og så redder han dem alle sammen, og så dør han bare :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha tak :mrsgreen:

 

Helt enig! og jeg sad bare og holdt vejret da kniven fløj gennem luften og tudede allerede inden de vente sig om mod Dobby! :megaked: Det har altid været den værste HP død for mig :cry: har STORtudet HVER gang jeg har læst hans død og HVER gang Harry har gravet hans grav :cry: Dobby har bare altid været en højt elsket ynglings sjov sidekick :lun: og så redder han dem alle sammen, og så dør han bare :megaked:

 

Ja den er rigtig slem, også fordi han redder ham og så bare... æv. Og man ved bare hvor stolt og glad han ville have været. Kunne godt lide den mpde de lavede scenen på dog... Med at han var glad for at være det dejlige sted med sine venner :megaked:

 

Jeg er ikke glad for, at hun tager Lupus og Tonks fra os... Jeg var meget ked af det med Sisrus, men han havde jo Dumbledore... avs, det havde han så ikke, men til gengæld det gode forhold med Lupus... Avs for søren så blev de uvenner. - og så gode venner igen bare for at :megaked: :megaked:Jeg tudede da der stod, at de lå der... de var bare væk, lige pludselig og det havde jeg ikke regnet med.

 

Den scene med Dobby... puuh de lander der, og er glade og lettede.. og så hører man ham bare kalde. Uf hvor var det bare ikke rart.

 

Angående slutningen af filmen btw- synes det var et rigtig spændende sted de fandt at slutte den. Et sted, hvor man er trist over Dobby, glad fordi de er i sikkerhed lige nu, og vildt cliffhanger at Voldemort får staven. Jeg havde dog ikke regnet med, at de ville adskille redningen fra spejlstumpen og afsløringen af, hvad/hvem det var. Jeg gættede på, at de ville stoppe den ca. efter besøget hos Lunas far (som de kunne have gjort lidt mere spændende end de valgte for at ende den på et high).

 

Hov jeg bemærkede også, at da de blev snappet så kørte den med "hvem er du ugly" osv, og pludselig tænker de- det er sku da Harry Potter, ham afleverer vi da på hovedkvarteret. Savnede lidt den spænding der var i bogen i afhøringen hvor man tænker at han måske klarer sig ud af den, eller gør han? jo han gør... eller? osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

ååårh ja den gjorde ondt da man fandt ud af hvor mange der var døde, efter kampen på slottet :cry: men også Fred :megaked: hvor Ron bare står og kan ikke forstå det og for fanden da! :megaked:

 

Er startet forfra med bøgerne, men det er som om jeg helst bare vil smutte direkte til den sidste :genert: fordi den er så vanvittigt spændende :hjerte: og de er uden for Hoqwarts

Link til indlæg
Del på andre sites

lol så fik jeg da lige skrevet Sisrus i stedet for Sirius... Pinligt

 

ååårh ja den gjorde ondt da man fandt ud af hvor mange der var døde, efter kampen på slottet :cry: men også Fred :megaked: hvor Ron bare står og kan ikke forstå det og for fanden da! :megaked:

 

Er startet forfra med bøgerne, men det er som om jeg helst bare vil smutte direkte til den sidste :genert: fordi den er så vanvittigt spændende :hjerte: og de er uden for Hoqwarts

 

Årh ja, også Fred. Fuck mand det var slemt også. Jeg vil også starte forfra med bøgerne. Det føles så tomt ikke at være igang med dem :oops:

 

Ja 7'eren er rigtig spændnede, men meget anderledes end de andre. Jeg kan også godt lide alle atmosfærekapitlerne på hogwarts i de andre bøger, og savnede da på den måde skolen. Men det var nødvendigt at den var helt anderledes på nogle punkter.

 

Hvad synes I om hende, der spiller Bellatrix? Jeg synes hun er så fed :-D Hun er virkelig cool til de der lidt outrerede roller, og jeg klappede i mine små hende, da det viste sig (i 6'eren tror je? ) at det var hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh altså, må snart ind og se den! Sidder og sluger alt, men svært at deltage altså...! :megaked:

 

Men, er allerede sur over, at de ikke får nævnt det med sporingen - den er godt nok dum!

 

Men hvis det er det værste, såååh :ivrig:

 

Jeg er faktisk lige kommet i tanke om noget rigtig dum :cry: Det er ikke helt på højde med 6'eren, hvor Harry ikke lammes inden Dumbledore mister sin stav... (Som gjorde mig vreeeed, selvom det KAN undskyldes med, at Dumbledore siger "trust me" osv... Men alligevel.) men den her er nu ikke god. Han deltager i Bill og Fleurs bryllup som sig selv, uden at være transformeret til fætter et-eller-andet... Den er lidt øv.

 

Men ja, den med sporingen er ærgerlig. Altså hvis de ikke havde skærmtid til at forklare den, så synes jeg som minimum at de skulle undlade overhovedet at sige hans navn eller han-som-ikke-må-benævnes eller deslige, så der ikke sker noget, som ikke giver mening for karaktererne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk lige kommet i tanke om noget rigtig dum :cry: Det er ikke helt på højde med 6'eren, hvor Harry ikke lammes inden Dumbledore mister sin stav... (Som gjorde mig vreeeed, selvom det KAN undskyldes med, at Dumbledore siger "trust me" osv... Men alligevel.) men den her er nu ikke god. Han deltager i Bill og Fleurs bryllup som sig selv, uden at være transformeret til fætter et-eller-andet... Den er lidt øv.

 

Men ja, den med sporingen er ærgerlig. Altså hvis de ikke havde skærmtid til at forklare den, så synes jeg som minimum at de skulle undlade overhovedet at sige hans navn eller han-som-ikke-må-benævnes eller deslige, så der ikke sker noget, som ikke giver mening for karaktererne.

 

Ej, den er dum ja! Ikke voldsomt, for nogle, der ikke har læst bogen måske, men dum...!

 

Den med sporingen synes jeg dog er dummest :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, den er dum ja! Ikke voldsomt, for nogle, der ikke har læst bogen måske, men dum...!

 

Den med sporingen synes jeg dog er dummest :???:

 

Ja hvis man ser på det med, at Harry bare pludselig ud af det blå vælger at sige Du-Ved-Hvem... Det har han sku da aldrig gjort med sin gode vilje. Jeg er ikke bange for navnet osv. osv... Når sporingsforklaringen mangler, så grænser det til, at der lige tages lidt edge at Harry Potter karakteren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvis man ser på det med, at Harry bare pludselig ud af det blå vælger at sige Du-Ved-Hvem... Det har han sku da aldrig gjort med sin gode vilje. Jeg er ikke bange for navnet osv. osv... Når sporingsforklaringen mangler, så grænser det til, at der lige tages lidt edge at Harry Potter karakteren.

 

Er SÅ enig!

 

Synes det er en kæmpe fejl - håber, der er en deleted scene på DVD'en, hvor det bliver nævnt...! Så folk der ikke har læst bøgerne, får en forklaring :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...