Hop til indhold

Azuro i Sneen - Video :D


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg endelig uploadet filmen med Azuro i påskesneen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Kvaliteten er desværre ikke så god - øv bøv - men man kan stadig se, hvad der foregår :blink:

 

Det er mig der står i udkanten og sparker lidt forsigtigt til sneen :oops: Og så er det ejeren Carit, som spiller åndssvag for Azuro :mrgreen:

 

God nornøjelse :blink:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Mærkeligt, for jeg kan fint se den på youtube, også selvom jeg ikke er logget ind - kan bare kun finde den på min brugerprofil...

 

Måske I kan se den her?:

http://www.youtube.com/user/BernerAzuro

 

Jeg tror bare ikke filmen er 100% "uploadet endnu", for jeg kan godt få min anden video til at virke herinde... I Prewiev Indlæg i hvert fald ;-) den sagde også at filmen skulle igennem noget proceeding (or something), troede bare det var ordnet, når jeg nu kunne se filmen i min profil..:rolleyes: boy, one feels stupid now, hehe :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og virker det gør det. Ha ha ha, ja det er en Berner, der opfører sig som en Berner skal når der er sne...med nydelse. Vores den bette var noget mere betænkelig, da han kom ud en morgen og nogen havde fyldt hans have med noget underligt, hvidt, koldt stads. Det skulle der liiiige lures lidt på ha ha ha....

Link til indlæg
Del på andre sites

Og virker det gør det. Ha ha ha, ja det er en Berner, der opfører sig som en Berner skal når der er sne...med nydelse. Vores den bette var noget mere betænkelig, da han kom ud en morgen og nogen havde fyldt hans have med noget underligt, hvidt, koldt stads. Det skulle der liiiige lures lidt på ha ha ha....

 

Hihi, ja, det kan jeg godt huske :-)

 

Han var sød, den bette fyr :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hæ hæ hvor er han sød:-D. Det er jo lige før man længes efter vinter og sne (hvis der ellers kommer sne:???:). Det bliver sørme sjovt at se vores lille Berner i sne for første gang:-D.

 

Mange hilsner Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ hvor er han sød:-D. Det er jo lige før man længes efter vinter og sne (hvis der ellers kommer sne:???:). Det bliver sørme sjovt at se vores lille Berner i sne for første gang:-D.

 

Mange hilsner Gitte

 

Hehe, husk at filme det og poste herinde, ik' :blink: Så skal jeg i hvert fald nok krydse fingre for at sneen kommer :mrgreen:

 

Og tak, han er nemmerlig sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...