Hop til indhold

Passer Rositas Skrylle?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Hvor er hun sød :lun: og tillykke med at have fundet et dækken der passer som hun vil have på :klap:

 

Åh jeg ville ønske Vic ville have et af dem på med ben i, sådan som han fryser, men han tror fuld og fast på at han ikke han kan bevæge sig når der er ben i , og står bare som om han er støbt i gips og kigger op på mig a'la "hjælp:megaked:", ikke engang godbidder hjælper :vedikke: Jeg har skrevet det før, men lige på nogle punkter er han ikke så snu...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er dejligt med noget der funker:lol: My ville overhovedet heller ikke gå i starten, hun var som limet til underlaget. Lokke, lokke lige meget hjalp det:damn: men da vi andre begyndte, at gå fulgte hun alligevel med, normalvis vil hun bare gå ind igen hvis der er noget der ikke lige passer damen men hun gik med:klap:

Og hun kan det hele med den dragt, hun fes rundt på vanlig vis og da vi kom hjem var hun varm og TØR:banan: så hvis den her vinter kommer til, at ligne den sidste så bliver dragten guld værd, men bliver det regn og sjap så må vi finde på noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...