Hop til indhold

TRÆF - Ishøj Strandpark Søndag d. 5. Dec. kl. 11.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Det må jeg kigge på, takker :-D

 

Jeg kan desværre ikke tilbyde at hente dig - for jeg ved ikke om jeg har fået min bil endnu :evil: der er en låsebolt der har sat sig fast, så lige nu har jeg kun fået skiftet til vinterdæk på den ene side af bilen :damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kan desværre ikke tilbyde at hente dig - for jeg ved ikke om jeg har fået min bil endnu :evil: der er en låsebolt der har sat sig fast, så lige nu har jeg kun fået skiftet til vinterdæk på den ene side af bilen :damn::damn:

 

Argh hvor er det da frustrerende for dig.. Nej, det behøves da heller ikke.. Normalt burde vi jo sagtens kunne gå derned.. Men lige i dag er jeg helt færdig.. bare tanken om at jeg skal ud til min mor igen i aften slår mig helt ud.. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

HF har bare drillet helt vildt, så har hverken kunnet åbne tråde, svare eller noget som helst :evil:

 

Men jo har fået dit nr :blink:

Hvad med samme tid som sidst, der 10.25??? Det passede jo fint sidst ;-)

 

Okay jeg ændrer så chokomuffins til kokoskager :lol:

 

Nej HF har også drillet mig her på det sidste. :???:

Men super det er en daaate :lol:.

 

- jaaah kokoskager, muuums de smager så godt :engel:.

Jeg må lige have opskriften en dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg mener kommer:mrgreen: For var vejret fint skulle jeg til Herlev.. Men er det som nu, så tager vi toget til Ishøj og går ned til stranden derfra:-D

 

Der er ikke ryddet sne på vores p-plads og min far har vist stadig ikke fået vintersutter på, så jeg kører IKKE bil..

 

MEN jeg er nok nødt til at skrive måske.. De her 3 daglige ture ud til min mor i sne og sjap har godt nok gjort mig træt i kroppen, især mine lårbasser.. Og der er vist en ret god gåtur ned til stranden fra stationen:-D

 

Kan du og Luna sidder på forsædet, så kan jeg da hente dig på stationen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Freja og jeg vil også gerne med...er det ned ved arken at i alle mødes...

 

Nej, det er nede ved "hunde-stranden" - altså når du kører på Skovvej skal du bare helt ned i bunden til parkeringspladsen (om sommeren er det grus-parkering, men det kan du nok ikke se pga sneen)

Link til indlæg
Del på andre sites

:evil: min bil bliver IKKE færdig til week-enden :megaked: jeg har dog fået lov at låne en værkstedsvogn, men kan ikke have Motor og familie + Rene med fra Stationen - er der nogen af jer, der kan hente dem på Ishøj station ??

 

Forøvrigt tager jeg en kande kaffe med.

 

Ellers skal vi da bare alle slå følge fra Ishøj station og følges ned til stranden til fods? Jeg burde kunne huske vejen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er 2.5 km ca ned til stranden fra stationen.. Måske lidt mere, da det er langs vejen til vi er kommet over på den anden side af hovedvejen

 

Niks - man må ikke gå på vejen i Ishøj - der skal man gå på stierne :blink: Fra stationen skal man lige over gennem "Centrum" - ned gennem tunnellen og så videre ned gennem villakvarteret - derefter kommer der en sti hele vejen ned til hundestranden - men det er faktisk ligeud hele vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frejahusky

Hej

Jeg bor selv i Ishøj og jeg går derned.... der hvor vi skal mødes er der to huse. Det er der hvor der kan købes is om sommerm.m. Håber det er der....ellers må i gerne ringe til mig....20117020...og vise mig vejen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg bor selv i Ishøj og jeg går derned.... der hvor vi skal mødes er der to huse. Det er der hvor der kan købes is om sommerm.m. Håber det er der....ellers må i gerne ringe til mig....20117020...og vise mig vejen...:-D

 

Nej - det er ikke der hvor man kan købe is om sommeren :blink: - det er helt nede for enden af Skovvej - altså forbi lystbådehavnen - der hvor vejen ned til stranden ender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...