Hop til indhold

TRÆF - Ishøj Strandpark Søndag d. 5. Dec. kl. 11.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Vi gentager successen :blink: Og afholder træf for ALLE som er friske på en hyggelig gåtur.

 

Søndag d. 5. December. kl. 11.00 i Ishøj Strandpark

 

Vi mødes på grusparkeringen for enden af Skovvej (Ishøj).

 

Hvem er friske...

 

Indtil videre bliver vi:

 

BlackGSD - Gizmo (Vizsla) + Ling (D/S-JRT blanding) (Choko-muffins)

FOX - Sookie (Sch/Lab blanding)

xBillenx - Jessie (Löwchen) + Mille (Golden) (Kaffe)

Buddha - Motor (Samojede)

BassilBerner - Bassil (Berner)

Bamseida - Nana (Lab bl.) + Bamse (Spids bl.)

søster lagkage - Halfdan (Löwchen)

DaniellaJ - De Lux (Samojede)

bernerazuro - Møffe (Berner)

doris - Luca (D/S)

 

Måske:

JeanetteH - Luna (Lab)

Inkognito - Jessie (Springer Spaniel)

Dinah - Rosita (Chi)

Lille Louie - Louie (Coton)

Renésj - uden hund

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vi kommer :mrgreen:

 

jeg håber på at kunne tigge mig til et lift fra stationen igen, det er jo en pænt lang gåtur ellers, men det kan være, at jeg skal vente til det nærmer sig, og se om der er flere privatbilister der melder sig til. vi fylder næsten ingenting, og kan godt sidde i et bagagerum eller en tagboks eller sådan noget :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi kommer :mrgreen:

 

jeg håber på at kunne tigge mig til et lift fra stationen igen, det er jo en pænt lang gåtur ellers, men det kan være, at jeg skal vente til det nærmer sig, og se om der er flere privatbilister der melder sig til. vi fylder næsten ingenting, og kan godt sidde i et bagagerum eller en tagboks eller sådan noget :engel:

 

Vi kan gemme din vuf i pelsen på min :-D Også dig, hvis du virkelig fylder så lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

vi kommer :mrgreen:

 

jeg håber på at kunne tigge mig til et lift fra stationen igen, det er jo en pænt lang gåtur ellers, men det kan være, at jeg skal vente til det nærmer sig, og se om der er flere privatbilister der melder sig til. vi fylder næsten ingenting, og kan godt sidde i et bagagerum eller en tagboks eller sådan noget :engel:

 

Jeg kan godt samle dig op på stationen :blink: Der er et sæde ledigt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh har helt glemt at sige tillykke med din nye bil forresten - og super godt valg :5up: :mrgreen: (troede lige du lovede pladser ud i min bil :blink:)

 

Tak - men savner altså min store SportsVan (aka drømmebilen), med kæmpe rum bagi til alt udstyret... Det er ikke sådan at få bagsæder, og være nødsaget til at begrænse mængden af udstyr og hvad der ellers kan proppes i en bil :genert:

 

Men er begyndt at vænne mig til Volvo´en, og den kører jo super. Og til Februar bliver ruderne tonet :cool: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::banan:

Jeg prøver lige at finde ud af om vi kan. Asgerbasker skal sikkert arbejde, snakker lige med ham senere.

 

Ps. hvis jeg skal med så er der en lille husker! varmere tøj, tykkere sokker, og vinterjakke :cool:

 

Ja varmt tøj ;-) Jeg hopper nok i min HellyH flyverdragt... Den er altså bare fantastisk, ikke særlig køn, men praktisk og VARM :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er planen? Er det gåtur eller leg, og såfremt det er gåtur, er det så med eller uden snor?..

 

Hvis det er gåtur vil jeg gerne med, såfremt jeg kan. Er lige blevet sygemeldt de næste 14 dage frem med mit ben, så kommer lidt an på hvordan og hvorledes..

 

Det er gåtur på offentlig strand, altså i sand, så det ved jeg ikke om dit ben kan klare? Og hundene er løse:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...