Hop til indhold

TRÆF - Ishøj Strandpark Søndag d. 5. Dec. kl. 11.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

jeg siger også tak for en virkelig hyggelig tur, og tak for lift, kage, tæpper, håndklæder, medfølende blikke mv.

 

jeg er i gang med en lille sportsklipning, skal nok fotodokumentere, når projektet er overstået :cool:

 

Det var godt nok også meget sne, der kunne sidde fast på så lille en hund :shock: jeg havde ihvertfald ondt af ham - håber han er blevet varm igen :lun:

 

Men altså vi skulle jo næsten have både før og efter billeder :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lux er ikke faldet til ro endnu :shock:

 

:blink: det gør han nok bare "langsommere" end de gamle hunde han har løbet rundt med hele formiddagen. Nogen ung-hunde er svære at geare ned igen - og man kan vist rolig sige, at han var PÅ :mrgreen: Når han er faldet til ro skal han nok sove længere end han plejer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: det gør han nok bare "langsommere" end de gamle hunde han har løbet rundt med hele formiddagen. Nogen ung-hunde er svære at geare ned igen - og man kan vist rolig sige, at han var PÅ :mrgreen: Når han er faldet til ro skal han nok sove længere end han plejer :blink:

 

Haha ja det er rigitigt :-D

Har lige fået ham lagt ned ved siden af sofaen uden legetøj, og tror faktisk det har hjulpet :-D. Han er ihvertfald meget stille nu :lol:.

 

og ja han var på idag :shock:, den hund har krudt i røven :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt nok også meget sne, der kunne sidde fast på så lille en hund :shock: jeg havde ihvertfald ondt af ham - håber han er blevet varm igen :lun:

 

Men altså vi skulle jo næsten have både før og efter billeder :engel::blink:

 

:stupid: jeg glemte førbilledet! men han røg også direkte under bruseren, for han var stadig frosset til, da vi endelig nåede hjem. efterbillede skal i nok få dog, men jeg forudser, at vi tager et par runder i klipperingen, inden jeg blir nogenlunde tilfreds med resultatet :genert:

 

nå, ja tak for turen igen, vi vil rigtig gerne med en anden gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kææææft jeg er træt nu:mrgreen:

 

Tak for hyggelig gåtur og god kage:-D Og tak til Fox og Sookie for at følge Luna og jeg på rette vej. Jeg fandt det helt uden at måtte bruge en livline:lol::lol:

 

Toget var lige kørt, da vi kom op på stationen, så vi sad og ventede i 20 minutter. Heldigvis kan man sidde inde i center-delen, når man skal til Køge, så det gjorde vi..

 

Så vaklede vi hjem og fik Luna tørret og puttet og så cyklede jeg ud og luftede kat.. Er lige kommet hjem for et kvarter siden. Og nu rører jeg mig simpelthen ikke ud af flækken før om et par timer..

 

Og hvor er jeg bare stolt af min hund i dag:lun::lun: (sorry jeg gentager mig selv, men det er virkelig stort!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kææææft jeg er træt nu:mrgreen:

 

Tak for hyggelig gåtur og god kage:-D Og tak til Fox og Sookie for at følge Luna og jeg på rette vej. Jeg fandt det helt uden at måtte bruge en livline:lol::lol:

 

Toget var lige kørt, da vi kom op på stationen, så vi sad og ventede i 20 minutter. Heldigvis kan man sidde inde i center-delen, når man skal til Køge, så det gjorde vi..

 

Så vaklede vi hjem og fik Luna tørret og puttet og så cyklede jeg ud og luftede kat.. Er lige kommet hjem for et kvarter siden. Og nu rører jeg mig simpelthen ikke ud af flækken før om et par timer..

 

Og hvor er jeg bare stolt af min hund i dag:lun::lun: (sorry jeg gentager mig selv, men det er virkelig stort!)

 

forstår godt du er stolt af Luna :hjerte:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige trådt ind ad døren.

 

Skulle jo lige til træning med Nana på hjemvejen :-D

 

Tak for en hyggelig tur, til trods for Bamse og Nanas badetur, øv altså :evil:

Ham Bamse kan lokke Nana til hvad som helst, især når der er måger :cry::stupid:

 

Håber at Halfdan er tøet helt op, for er du gal hvor kan så lille en hund indeholde mange snebolde, nååårhhh :lun:

 

Og Jeanette, jeg kan godt forstå at du gentager dig selv, for Luna var da bare PÅ idag - legede und alles . STORT :lun::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også tak for en rigtig hyggelig tur :5up: :mrgreen:

De fik begge mad da vi kom hjem, så gik Ling omkuld med det samme, Gizmo skulle lige falde lidt til ro, men så skal jeg da lige hilse og sige at han væltede ;-) Nu har jeg ligget og slappet lidt på sofaen (satte SATC i dvd´en)... Og overvejer at rejse mig for at lave aftensmad :hmm: Ej venter lige lidt endnu :genert: :blink:

 

Og hvor var det hyggeligt, at Klüssendorf også dukkede op, håber du kom godt hjem i det vejr...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvad har hun gjort?

 

Ikke så meget for normale hunde:mrgreen: Men altså normalt når vi er afsted til større træf, så holder Luna sig til menneskene, for mange hunde på en gang er altså farlige:shock::shock:

 

I dag kom Sanne og jeg som de sidste (næsten) og Luna tullede da bare ind i flokken af de andre (MANGE) hunde og løb afsted langt fremme og hyggede med de andre hunde.. Tiggede guffer indimellem, men slet ikke så slemt.. Og løb rundt og ignorerede sin mor meget af tiden:lun: og legede med de andre hunde :-D

 

Så ikke noget særligt, som sådan, men for min mor-glade tryghedsnarkoman var det fantastisk.. Tænk at skulle gå og kigge FREMAD efter sin hund:shock::lol::lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke så meget for normale hunde:mrgreen: Men altså normalt når vi er afsted til større træf, så holder Luna sig til menneskene, for mange hunde på en gang er altså farlige:shock::shock:

 

I dag kom Sanne og jeg som de sidste (næsten) og Luna tullede da bare ind i flokken af de andre (MANGE) hunde og løb afsted langt fremme og hyggede med de andre hunde.. Tiggede guffer indimellem, men slet ikke så slemt.. Og løb rundt og ignorerede sin mor meget af tiden:lun: og legede med de andre hunde :-D

 

Så ikke noget særligt, som sådan, men for min mor-glade tryghedsnarkoman var det fantastisk.. Tænk at skulle gå og kigge FREMAD efter sin hund:shock::lol::lol::lun:

 

Årrhh det lyder da rigtig dejligt! :-D Kan godt forstå du er glad, så jo godt hvor meget hun kiggede efter dig på hyrdeturen, der hvor du var nede og kigge på den store mark.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrhh det lyder da rigtig dejligt! :-D Kan godt forstå du er glad, så jo godt hvor meget hun kiggede efter dig på hyrdeturen, der hvor du var nede og kigge på den store mark.

 

Ja hun er meget mor-fikseret på mange punkter.. Men vi er jo oss kun os to:-D

 

Det VAR rigtig dejligt:-D Men nøj hun var træt da vi fik sat os på Ishøj station:mrgreen: Der havde hun så også været i gang mere eller mindre konstant i 3 timer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Mille og jeg siger også tak for en rigtig hyggelig tur :-D

 

Mille var bedre til at lege denne gang med jeres dejlige vuffere, men vandet var jo heller ikke lige så indbydende som sidst :slem:

 

Jeg synes vejret var langt bedre denne gang, men Halfdan vil nok ikke give mig ret - hold op der kan man tale om at få tunge ben om eftermiddagen :blink:

 

Tak for lækker lækker kage til BlackGSD :banan:

 

Synes det kunne være sjovt med fælles tur hver den første søndag i måneden måske og næste gang er Jessie nok blevet stor nok til en lang tur :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som om i har haft en herlig tur allesammen :5up: men er der slet-slet ingen billeder? :vedikke:

 

 

Og så vil vi altså også snart med, jeg elsker den slags hyggeture og strand har Misja måske set 5-6 gange i hele hendes liv. Så det ville da være en god anledning til, at gøre hende mere bekendt med den slags slige steder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som om i har haft en herlig tur allesammen :5up: men er der slet-slet ingen billeder? :vedikke:

 

 

Og så vil vi altså også snart med, jeg elsker den slags hyggeture og strand har Misja måske set 5-6 gange i hele hendes liv. Så det ville da være en god anledning til, at gøre hende mere bekendt med den slags slige steder :klap:

 

Jeg tror nok vi har aftalt at hver den første søndag i måneden er H-F træf-dag på Ishøj strand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må jeg finde ud af at komme derud med tøsen de søndage hvor vi ikke har dates, med vores mangeårige søndags hundeluftegåtursvenner :blink:

 

Den ene af de dates tager jo nok også til hundetræf i Ishøj den dag:engel:

 

Og nej ingen billeder.. Det var snevejr K!! Så er kamera da ikke fremme (eller med for den sags skyld) Ihvertfald ikke mit;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ene af de dates tager jo nok også til hundetræf i Ishøj den dag:engel:

 

Og nej ingen billeder.. Det var snevejr K!! Så er kamera da ikke fremme (eller med for den sags skyld) Ihvertfald ikke mit;-)

 

Lucas mor tog billeder til sidst :blink:

 

Og forøvrigt kan Binka ikke bare komme med til Ishøj ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...