Hop til indhold

The Shih Tzu & his yellow shoes


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Ha ha ha!!! Afdelingen for gakkede gangarter!!! :sjov::sjov::sjov:

 

Nej, selvfølgelig er det ondt at grine ad den, og den synes helt klart at det er dødubehageligt... Men jeg ville helt klart vælge det ubehag, frem for at hunden f.eks får ætsede poter af salt... Og det er en vanesag, ingen tvivl om det. Selv om netop de gule sko ser ud til at være lidt ekstre svære for hunden at gå med..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ha!!! Afdelingen for gakkede gangarter!!! :sjov::sjov::sjov:

 

Nej, selvfølgelig er det ondt at grine ad den, og den synes helt klart at det er dødubehageligt... Men jeg ville helt klart vælge det ubehag, frem for at hunden f.eks får ætsede poter af salt... Og det er en vanesag, ingen tvivl om det. Selv om netop de gule sko ser ud til at være lidt ekstre svære for hunden at gå med..? :vedikke:

 

Er det mon ikke bare, fordi den ikke fatter en dyt af, hvad det er, der er på dens fødder ? Den kommer da egentlig rimelig godt efter det til sidst i videoen. Ha ha ha det er squ bare fordi det lille kræ ser så patetisk ud...først frossen til jorden og så....Men som du selv er inde på: Hellere besværet med at den vænner sig til skoene en gang for alle end at den får salt-poter. Det er bare så besværligt, at man ikke kan forklare hunden, at det er for dens eget bedste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det mon ikke bare, fordi den ikke fatter en dyt af, hvad det er, der er på dens fødder ? Den kommer da egentlig rimelig godt efter det til sidst i videoen. Ha ha ha det er squ bare fordi det lille kræ ser så patetisk ud...først frossen til jorden og så....Men som du selv er inde på: Hellere besværet med at den vænner sig til skoene en gang for alle end at den får salt-poter. Det er bare så besværligt, at man ikke kan forklare hunden, at det er for dens eget bedste.

 

Jamen de bagben!!! Jeg var ved at falde om af grin!!! Har aldrig set en hund spjætte sådan ud til siderne med bagbenene..?? Stakels lille pus - ja, det ville unægteligt være dejligt hvis man kunne forklare for hundene, hvorfor man indimellem laver nogle underlige ting ved dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels lille mand.... Så rådvild og stadig så villig. Jeg håber der er en mening med galskaben. Den anden hund havde tilsyneladende ikke behov for "støvler".

 

 

Åh ja.. lige præcis!!:hjerte:

men flipsedyret laver jo også gakkede gangarter i regnvejr, han spjætter med bagbenene og ryster sig selv helt ud af kurs, først efter 5-10 minutter indser han at han ligeså godt kan gi' los :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja.. lige præcis!!:hjerte:

men flipsedyret laver jo også gakkede gangarter i regnvejr, han spjætter med bagbenene og ryster sig selv helt ud af kurs, først efter 5-10 minutter indser han at han ligeså godt kan gi' los :genert::mrgreen:

 

 

Er du tidligt oppe eller stadig vågen?? Det er som regel kun Freudika jeg kan forvente at være online på dette tidspunkt. :engel:

 

Har du videoer af flipsedyret med gakkede gangarter? Kunne nok være lidt sjovt at se!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du tidligt oppe eller stadig vågen?? Det er som regel kun Freudika jeg kan forvente at være online på dette tidspunkt. :engel:

 

Har du videoer af flipsedyret med gakkede gangarter? Kunne nok være lidt sjovt at se!

 

 

Tidligt oppe :shock::mrgreen:

skal i aktivering... :roll:

 

har ikke nogen videoer, min mobil og mit kamera er desværre mere vandskræk end Flipsetossen... :genert:

men det skal prøves at få foreviget, ligesom når han løber han rigtig stærkt, det ser nemlig også ret komisk ud, min mor er i hvert fald temmelig radbrækket af grin over hans måde at løbe på :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...