Hop til indhold

Faste ?


SimbaLøven
 Share

Recommended Posts

Du kan selv bestemme, om du vil faste din hund, og hvor "regelret" det skal foregå.

 

Nogle hunde vælger selv at faste, også selvom de spiser tørfoder. Andre hundes maver går helt amok, hvis de ikke får mad hver dag. Så det er meget individuelt, hvordan man skal tackle det.

 

Så prøv dig frem. Hvis du kan undgå at give noget som helst på fastedagen, er det det mest korrekte. Men jeg synes, at det er svært at komme igennem rutinerne uden at give et minimum af godbidder.

 

Du kan evt. også omlægge måltiderne, så du giver større men færre måltider. På den måde når din hund at faste lidt hver gang, inden den får mad. Det bruger jeg, og på Ricki virker det suverænt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil altså sige at der ikke skal specielle guffere til, når man barfer - det har jeg nemlig spekuleret over :hmm:

 

Overvejer nemlig kraftigt at køre Nana over på BARF - og så ryger Bamse også med :-D

 

Pt er Luna's guffer (på gåture og når jeg går fra hende) ViVet og Wolfblut. Men hun får da også nogle af Mitte's tørfoder-guffer, når vi er på tur i Herlev. Og alle mulige andre ting, det går jeg ikke sådan op i. Jeg køber bare ikke andet end ViVet selv:-)

 

Om aftenen får hun en eller anden tørret ting eller guf fra Olivers med i seng i hulen..

 

Men nej, jeg er ikke "hys" med hvad hun får, da hun jo ikke har nogle problemer i små doser. Hendes mave kan bare ikke tåle tørfoder, som mad-kilde

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...