Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Har lige set Every Day :hmm: minder utroligt meget om Okay! Paprika Steen er Helen Hunt, Ole Ernst er Marlon Brando og i stedet for en bøsse bror så er sønnen bøsse. Og faderen Liev Schrerider har en affaire med den unge tøs fra sit job.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg havde travlt i går. Jeg så Rise of the Planet of the Apes og Cowboys and Aliens :lol:

 

Begge gode, men Cowboys and Aliens får topkarakter fordi jeg faktisk forventede at den ville være dårlig. Men helt ærligt - det bedste fra cowboyfilm OG Science Fiction! Hvorfor har ingen fundet på det før? :lol:

 

Så kan det være du kan forklare mig sammenhænget mellem Rise of the Planet of the Apes og den oprindelige Planet of the Apes, fordi jeg kan ikke se det?!? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan det være du kan forklare mig sammenhænget mellem Rise of the Planet of the Apes og den oprindelige Planet of the Apes, fordi jeg kan ikke se det?!? :hmm:

 

Det er nok nemmere at forstå hvis man har set den oprindelige oprindelige - med Charlton Heston. Der hvor det ender med *SPOILER!* at han finder resterne af frihedsgudinden på stranden, og opdager at det, han troede var en fremmed planet, i virkeligheden var jorden.

 

Rise of the Planet of the Apes fortæller så begyndelsen på hvordan aberne overtager herredømmet på jorden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok nemmere at forstå hvis man har set den oprindelige oprindelige - med Charlton Heston. Der hvor det ender med *SPOILER!* at han finder resterne af frihedsgudinden på stranden, og opdager at det, han troede var en fremmed planet, i virkeligheden var jorden.

 

Rise of the Planet of the Apes fortæller så begyndelsen på hvordan aberne overtager herredømmet på jorden.

 

Ahhh ja, fordi jeg har kun set den med Mark Wahlberg og der syntes jeg ikke de to hænger sammen... :hmm: Så må jeg se den oprindelige oprindelige! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK... *SPOILER*

 

Rørende afsked med den døde kone, hvorunder vor helt afslører sin dybeste hemmelighed. Derefter vågner alle op - v.hj.a. mindst to eksplosioner, en varevogn der er en evighed om at falde ned fra en bro og diverse andre dramatiske effekter. Vor helt kommer selvfølgelig hjem til sine børn, og det er vist nok ikke en drøm. Happy end :gab:

 

Men det ved man ikke med sikkerhed :blink:

 

Jeg synes den var vildt god. Er virkelig imponeret over Leonardo i både Inception og Shutter Island.

 

Kunne slet ikke have ham i Titanic.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det ved man ikke med sikkerhed :blink:

 

Jeg synes den var vildt god. Er virkelig imponeret over Leonardo i både Inception og Shutter Island.

 

Kunne slet ikke have ham i Titanic.

 

Jeg er stadig sikker på det ER en drøm... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det ved man ikke med sikkerhed :blink:

 

Jeg synes den var vildt god. Er virkelig imponeret over Leonardo i både Inception og Shutter Island.

 

Kunne slet ikke have ham i Titanic.

 

Jeg kan slet ikke klare ham i nogen film, og det er måske grunden til at jeg ikke kunne engagere mig i Inception. Når man ikke føler sympati for hovedpersonen er det hele ligesom lidt ligemeget :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke i min verden!!! :fornaermet::genert::blink:

 

:lol:

 

Jeg kan slet ikke klare ham i nogen film, og det er måske grunden til at jeg ikke kunne engagere mig i Inception. Når man ikke føler sympati for hovedpersonen er det hele ligesom lidt ligemeget :vedikke:

 

Sådan har jeg det også bare med Vin diesel, Jean Claude Van Damme og Nicolas Cage i de fleste film..og så ham der the rock :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

 

 

Sådan har jeg det også bare med Vin diesel, Jean Claude Van Damme og Nicolas Cage i de fleste film..og så ham der the rock :hmm:

 

Jeg elsker Vin Diesel, han spiller bare så mange dårlige roller. De der xXx film er da bunden! Man skal se ham i Pitch Black, Chronicles of Riddick og The Pacifier :5up: Han er også OK i Babylon A.D., men det er en ret kedelig film...

 

Jean Claude van Damme skal man bare nyde synet af og ikke tage for alvorligt, så er han ok :lol:

 

Nicolas Cage er jeg heller ikke vild med - og har vist aldrig set en film med The Rock (men han er ikke helt grim ;-)).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Vin Diesel, han spiller bare så mange dårlige roller. De der xXx film er da bunden! Man skal se ham i Pitch Black, Chronicles of Riddick og The Pacifier :5up: Han er også OK i Babylon A.D., men det er en ret kedelig film...

 

Jean Claude van Damme skal man bare nyde synet af og ikke tage for alvorligt, så er han ok :lol:

 

Nicolas Cage er jeg heller ikke vild med - og har vist aldrig set en film med The Rock (men han er ikke helt grim ;-)).

 

Nicolas Cage kan jeg faktisk godt li'; Gone in 60 seconds, Troldemandens lærling, Season of the witch, face off, Con Air... Jo har har lavet mange fede film syntes jeg... :genert:

 

Og Vin Diesel i Fast and the furious og the pacifier, han er da for lækker!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke klare ham i nogen film, og det er måske grunden til at jeg ikke kunne engagere mig i Inception. Når man ikke føler sympati for hovedpersonen er det hele ligesom lidt ligemeget :vedikke:

 

Jeg føler egentlig heller ikke rigtig nogen sympati for ham i filmen, blev faktisk ret irriteret over at han blev ved med at hive konen ind i drømmende så det hele blev ødelagt.

 

Men synes stadig det er en flot film og en interessant handling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler egentlig heller ikke rigtig nogen sympati for ham i filmen, blev faktisk ret irriteret over at han blev ved med at hive konen ind i drømmende så det hele blev ødelagt.

 

Lige nøjagtig! Det ødelagde hele filmen :evil:

 

super 8

 

 

Det skulle være en gyser sagde Martin men....... Jeg kommer ikke til at ligge søvnløs, men da var da god nok :5up:

 

Ja, den var OK :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg set Harry Potter 7,2. It's goooooooooood! Havde gåsehud nok ca. hele den sidste halvdel af fimlem (bortset fra den underlige sidste scene nok....)

 

****** SPOILER********

 

 

Nu vil jeg forsøge at spoile så lidt som muligt i min spoiler, men EEEELSKEDE scenen med det klare hvide lys og de kom rigtig godt ud af det med ... tingen under stolen :P

 

***** spoiler slut*****

 

Did NOT care for the acting between Ginny and Harry. Did NOT care for the lack of recap, som gjorde med meget forvirret og frustreret i de første 30 minutter. Men alt i alt rigtig god.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...