Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Ja ja, lad os da lige dele lidt ud af hvad vi ser og om det er godt eller skidt, så vi andre har noget at gå efter, eller holde os fra :-D

 

Jeg kan da lægge ud.

Det sidste der blev set herhjemme var Mick Øgendahl - Propaganda og den kan klart anbefales, hvis man er til stand-up. Mick er så dejlig lige til og tager i dette show hånd om de små ting i livet, og det er super sjovt.

Så den kan kun anbefales :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja ja, lad os da lige dele lidt ud af hvad vi ser og om det er godt eller skidt, så vi andre har noget at gå efter, eller holde os fra :-D

 

Jeg kan da lægge ud.

Det sidste der blev set herhjemme var Mick Øgendahl - Propaganda og den kan klart anbefales, hvis man er til stand-up. Mick er så dejlig lige til og tager i dette show hånd om de små ting i livet, og det er super sjovt.

Så den kan kun anbefales :5up:

 

 

 

Propaganda er GENIAL!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik set Toy Story 3 den anden dag. Den var ganske sjov, og på højde med de andre. Det er rart der er lagt noget arbejde i den, og der ikke bare er kogt suppe på de foregående 2. Den kan klart anbefales, hvis man er til de to andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så jo den dér Paranormal Activity. Så fik man nok lige skilt bukkene fra fårene (eller omvendt) :oops: Handlingen er enormt langt ude, og der mangler sammenhæng! Men på skræmmeskalaen må jeg nok indrømme, at den ligger ret højt.

 

Og så så jeg også Kat, for lidt siden. Overraskende dårlig :mrgreen:

 

Jeg så også en italiensk film i fjernsynet, "Io Non Ho Paura" (Jeg er ikke bange). Den var meget smuk og ret vild!

 

Så kan man jo også putte "Inglorious Basterds" ind imellem de andre, for den ser jeg vist nok ret ofte. Den er fantastisk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha jeg har altid grædt til mads og mikkel og det samme med løvernes konge :-D.

 

Græder også nogle gange når jeg høre sirener eller ser blå blink :genert:

 

Jeg stortuder hvis nogen dør i en film! Eller hvis nogen elsker nogen, men ikke kan få dem eller noget helt tredje eller fjerde :oops:

 

Især film hvor dyr/væsner dør som Black Beauty(Ginger), Harry Potter, Titanic, Pocahontas, Mads og Mikkel (bare sangen kan få mig til at tude) osv osv osv... :engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg så jo den dér Paranormal Activity. Så fik man nok lige skilt bukkene fra fårene (eller omvendt) :oops: Handlingen er enormt langt ude, og der mangler sammenhæng! Men på skræmmeskalaen må jeg nok indrømme, at den ligger ret højt.

 

Og så så jeg også Kat, for lidt siden. Overraskende dårlig :mrgreen:

 

Jeg så også en italiensk film i fjernsynet, "I have no puha" (Jeg skal ikke skide). Den var meget smuk og ret vild!

 

Så kan man jo også putte "Inglorious Basterds" ind imellem de andre, for den ser jeg vist nok ret ofte. Den er fantastisk!

 

 

Lyder da også som en interessant film...:banan:

 

Jeg så gladiator i går...stadig sur over han skal dø til sidst, men det kunne ik være anderledes....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...