Hop til indhold

Nogen der vil lege?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Hvidovre St. ;-) Jeg henter dig bare der, ved park-udgangen :5up:

 

En stor del af hundene i parken løber bare rundt til dem de vil, de er ikke så gode til indkald, når der er andre hunde (altså, ikke alle, men nogle). Har aldrig oplevet sure miner over det selv (medmindre vi snakker hundeløse mennesker), men der er nogle, der kommer med hunde, der ikke har de bedste høflighedsmanerer og et par stykker, der er egetkønsaggressive, sååå. Man møder dem sjældent, men de er der en gang i mellem.

 

Det indhegnede område er ikke så stort igen, desværre, men lidt større end vores have - og bliver så at skrive aldrig brugt :oops: Udover af nogle få.

 

Vil dog mene, at det er bedst, at vi er i en af indhegningerne, så har Møffe mere tid til leg i stedet for at snuse :lol: Sørger for at ordne noget varm vand og tage kakao med, hvis vi tager den i parken? Og ellers, så sørger jeg for varm kakao derhjemme? :-D

 

Hvidovre :stupid: Jamen hvad passer dig bedst, vi er ikke kræsne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvidovre :stupid: Jamen hvad passer dig bedst, vi er ikke kræsne :-D

 

Hmm, det ved jeg faktisk ikke :hmm: Vi kan starte med indhegningen i parken? Og hvis det bliver for koldt eller vi får andre tanker, så tager vi bare herhjem :mrgreen:

 

Hvad tid er du ca. på Hvidovre, tror du? 17:30-17:45 ca.?

 

PS. Min mor fabler noget om, at togene kører mærkeligt og det måske skulle undersøges, så du ikke står og venter alt for længe på et tog :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, det ved jeg faktisk ikke :hmm: Vi kan starte med indhegningen i parken? Og hvis det bliver for koldt eller vi får andre tanker, så tager vi bare herhjem :mrgreen:

 

Hvad tid er du ca. på Hvidovre, tror du? 17:30-17:45 ca.?

 

PS. Min mor fabler noget om, at togene kører mærkeligt og det måske skulle undersøges, så du ikke står og venter alt for længe på et tog :-D

 

Åh nej, ikke mere togkaos. Jeg må sms'e dig når vi er på stationen, for i lørdags kiggede jeg på den der opdaterer-hele-tiden togside, og der var bestemt ikke nogen særlige problemer - 2 timer senere stod vi så stadig i Valby og ventede :???:

 

17.45 er nok mest realistisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, ikke mere togkaos. Jeg må sms'e dig når vi er på stationen, for i lørdags kiggede jeg på den der opdaterer-hele-tiden togside, og der var bestemt ikke nogen særlige problemer - 2 timer senere stod vi så stadig i Valby og ventede :???:

 

17.45 er nok mest realistisk.

 

Du sms'er bare :5up:

 

Hun sagde, at det var noget med 20minutters drift ved nogen toge og kun 4 linier, der rent faktisk kører (toget, der holder på Hvidovre, kører). Men det var bare for, at der lige bliver tjekket op på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, ikke mere togkaos. Jeg må sms'e dig når vi er på stationen, for i lørdags kiggede jeg på den der opdaterer-hele-tiden togside, og der var bestemt ikke nogen særlige problemer - 2 timer senere stod vi så stadig i Valby og ventede :???:

 

17.45 er nok mest realistisk.

 

http://www.dsb.dk/Kundeservice/Trafikinformation/Aendringer-i-trafikken/?trafficType=Today&trafficId=22327

 

Der har været det vildeste kaos de sidste par dage - nok også lidt i morgen ;-) (tror snart jeg kan udnævnes til HF's trafikkoordinator)

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.dsb.dk/Kundeservice/Trafikinformation/Aendringer-i-trafikken/?trafficType=Today&trafficId=22327

 

Der har været det vildeste kaos de sidste par dage - nok også lidt i morgen ;-) (tror snart jeg kan udnævnes til HF's trafikkoordinator)

 

Det ser da heldigvis ud til, at B-linien kører som den skal herude af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.dsb.dk/Kundeservice/Trafikinformation/Aendringer-i-trafikken/?trafficType=Today&trafficId=22327

 

Der har været det vildeste kaos de sidste par dage - nok også lidt i morgen ;-) (tror snart jeg kan udnævnes til HF's trafikkoordinator)

 

Er de spor mellem Hovedbanen og Dybbølsbro stadig ikke i funktion? For så er der massivt kaos her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser da heldigvis ud til, at B-linien kører som den skal herude af :5up:

 

Der stod osse i lørdags at alle undtagen én linie kørte - men der stod ikke at man skulle skifte i Valby og at der var mere end 40 min ventetid - begge steder :fornaermet:

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Vi vil gerne lege.. men altså.. selvom motorbassen måske er udholdende, er der måske lige lovlig langt herover... :hmm::hmm:

 

men altså.. hvis vi nu får rigtig mega meget sne.. så er der jo ikke noget i vejen for at i lige pakker slæden.. tager et par af hans venner med..

overnatter på fyn.. og når herover iløpet af et par dage? :hmm:

hvis i bare leger slædetur på indlandsisen! :5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jæs, det er perfekt. jeg sender lige en pb med mit nummer, så vi ikke går fejl af hinanden eller noget. så får motor da også masseret socialmusklen lidt i denne uge :mrgreen:

 

 

Hvis halfdan ikke har noget imod at køre bil (og to hunde ikke bliver for meget) kører vi gerne med torsdag. Vi kan sikkert køre her fra Nørrebro omkring 16.30 - det skal nok tage 1/2 time at komme gennem byen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis halfdan ikke har noget imod at køre bil (og to hunde ikke bliver for meget) kører vi gerne med torsdag. Vi kan sikkert køre her fra Nørrebro omkring 16.30 - det skal nok tage 1/2 time at komme gennem byen.

 

god idé, det vil vi meget gerne! halfdan kører udemærket i bil, men han har ikke noget udstyr, så det blir altså helt ureglementeret på skødet-agtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

I denne uge kan vi onsdag og torsdag.

 

I næste uge kan vi tirs-ons-torsdag - og det kan vi vist de fleste uger. Motor sidder og råber at han sagtens selv kan tage toget (men det kan han altså ikke..)

 

Bassil vil rigtigt gerne lege tirsdag 7.12... vi er også først hjemme kl. 17 og han synes altså også det er pænt kedeligt at de andre ikke er der..

 

Jeg har bil, så kører gerne til Motorbøllen eller andre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok Buju og søsterlagkage, hvor mødes vi så henne?

 

Bassil vil rigtigt gerne lege tirsdag 7.12... vi er også først hjemme kl. 17 og han synes altså også det er pænt kedeligt at de andre ikke er der..

 

Jeg har bil, så kører gerne til Motorbøllen eller andre..

 

Arh super fedt! 7.12 er en aftale - på den plads jeg linkede til i første indlæg måske? Har indtil nu ikke set andre der efter 16.30.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok Buju og søsterlagkage, hvor mødes vi så henne?

 

 

 

Arh super fedt! 7.12 er en aftale - på den plads jeg linkede til i første indlæg måske? Har indtil nu ikke set andre der efter 16.30.

 

Jeps - sagtens for mig - det regner jeg med at kunne finde... boede jo på Chr.havn for 1½ år siden..

 

men ellers har jeg gps..

 

har du stadig mit nummer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe vil rigtig gerne sige tak for en alletiders top dejlig omgang leg Motor!

 

Vi startede med fritløbsområdet i parken og de hyggede sig rigtig med at snuse og spurte efter hinanden :mrgreen: Desværre viste det sig bare, at nogle havde hængt fuglefoderkugler op i et træ - og det opdagede Møffe :shock: Buddha opdagede heldigvis at han havde fået fat i en (og fik også fanget ham), så jeg kunne tage den ud af munden på ham - og så smuttede vi altså hjem i vores have istedet!

 

Og det syntes alle vist var top fint! Møffe fandt også nogle af sine pivedyr, som blev vist frem for Motor - hvilket resulterede i, at Motor begyndte at hyle :mrgreen: Efterhånden blev det dog lidt koldt at stå derude i kulden, så vi gik ind og Buddha "worked her magic" med Møffe og fik ham til at spytte pivedyr ud og følge med hende ind - må altså i lære som hundetræner hos hende, Møffe stikker bare af fra mig, om så jeg kastede godbidderne lige i flæsket på ham :shock:

 

Indenfor syntes vufferne også at de ville tumle, heldigvis brugte de dog en stor del af tiden på at ligge med hovederne under en stol og gnave i hinanden :mrgreen:

 

Og elsker det her billede - ligner det ikke lidt, at Møffe siger "så hold dog kæft, Motor!"? :mrgreen: Selvom jeg dog ikke syntes, at Motor gøede så meget, mens de lå der :lol:

[ATTACH]36214[/ATTACH]

 

Men Møffe synes altså, at det var top fedt at få besøg og var ikke særlig tilfreds, da Motor skulle gå - heldigvis kom min søster lige som de var gået og så var alt dårligt glemt :mrgreen:

Hun synes forresten at Motor var vildt bedårende, især at han var overbevist om, at der måtte være en hund i hendes bil :lol:

 

Og nu - er Møffe MEGET meget MEGET træt :sove:

 

Så fra begge os til begge jer - tak for en rigtig dejlig dag! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor: HØR MØFFE jeg kan verdens bedste vittighed: mor tomat og far tomat og baby tomat går over motor(!)vejen og så kom der en lastbil - og HAHAH - KEEEETCHUUUUP aahahahaha :sjov::sjov::sjov:

 

Møffe: du haaaar fortalt den 1000 gange, Motor

 

36214d1291243063-nogen-der-vil-lege-img_0288.jpg

 

 

Motor siger tuuuuusind tak og hold da fast hans hjerne brændte sammen, det var vist pinligt tiltrængt at lege med hund :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...