Hop til indhold

hvalpelegestue /træning


Gæst Barfod1
 Share

Recommended Posts

Gæst Barfod1

Hej ;)

 

Vi er de heldige ejer af en 9 uger japansk spids, og vi har kigget rundt omkring på divs. hjemmesider for at prøve at finde et sted hvor der er en hvalpelegestue evt. hvalpetræning, i omegen af Gentofte kommune? men syntes de fleste steder forgår i værløse :(

 

Nogle som kender en sted som har hvalpetræning i gentofte kommune?

 

evt en hvalpelegestue ;)

 

mvh

 

Frederik & Anne sofie

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du går ind på http://www.dch-danmark.dk/, så kan det være, at de har noget i nærheden? Tryk på "links", så kan du se, hvor de har træningspladser.

 

Besøg dog træningspladsen inden du melder dig på, så du er sikker på at træneren bruger metoder, som du kan gå med til - selvom DcH-kredsen skriver, at de følger en ideologi, er det ikke ensbetydende med at alle deres trænere følger den, desværre... :???:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Barfod1
Hvis du går ind på http://www.dch-danmark.dk/, så kan det være, at de har noget i nærheden? Tryk på "links", så kan du se, hvor de har træningspladser.

 

Besøg dog træningspladsen inden du melder dig på, så du er sikker på at træneren bruger metoder, som du kan gå med til - selvom DcH-kredsen skriver, at de følger en ideologi, er det ikke ensbetydende med at alle deres trænere følger den, desværre... :???:

 

tak for linket, har dog været inde på deres hjemmeside, tror også jeg giver dem et kald, går nemlig op i om hvalpene er delt op i størrelser, og det syntes jeg ikke rigtig jeg kan finde noget om på deres hjemme side!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Chavez06

Der er hvalpetræning i Emdrup (København NV) Det ligger lige ved siden af Gentofte, på den anden side af Dyssegårdsparken.

 

Der er seperate hold for små og store racer, samt blandede hold.

 

Der starter nye hold op til August.

 

Du kan læse mere på hjemmesiden: www hundensven dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej ;)

 

Vi er de heldige ejer af en 9 uger japansk spids, og vi har kigget rundt omkring på divs. hjemmesider for at prøve at finde et sted hvor der er en hvalpelegestue evt. hvalpetræning, i omegen af Gentofte kommune? men syntes de fleste steder forgår i værløse :(

 

Nogle som kender en sted som har hvalpetræning i gentofte kommune?

 

evt en hvalpelegestue ;)

 

mvh

 

Frederik & Anne sofie

 

Jeg starter op igen midt i September se på: www.funkydogs.dk jeg træner i Charlottenlund skov

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...