Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hurrta pro vinterfrakke?

Featured Replies

Besvaret

Jeg ville super gerne have sådan en her til Lua

930311-1.jpg

Jeg har kigget på dem i zoocity og ved lige hvad størrelse vi skal bruge.

Men ude i zoozity havde de dem i blå, rød, sort og grøn.

Jeg ville jo super gerne have en grøn :mrgreen:

Men den havde de selvfølgelig ikke i str 30 :fornaermet:

Så har jeg jo søgt og søgt på nettet efter den men kan ikke finde den i grøn nogensomhelst steder :vedikke:

Jeg ved mange af jer bruger deres jakker osv så måske i havde set den i grøn et sted?? Det er bare mange penge at bruge så jeg vil gerne have det i den farve jeg bedst kan lide :genert:

Besvaret
Jeg ville super gerne have sådan en her til Lua

930311-1.jpg

Jeg har kigget på dem i zoocity og ved lige hvad størrelse vi skal bruge.

Men ude i zoozity havde de dem i blå, rød, sort og grøn.

Jeg ville jo super gerne have en grøn :mrgreen:

Men den havde de selvfølgelig ikke i str 30 :fornaermet:

Så har jeg jo søgt og søgt på nettet efter den men kan ikke finde den i grøn nogensomhelst steder :vedikke:

Jeg ved mange af jer bruger deres jakker osv så måske i havde set den i grøn et sted?? Det er bare mange penge at bruge så jeg vil gerne have det i den farve jeg bedst kan lide :genert:

Kunne de ikke bare bestille den hjem i din størrelse? Jeg har dem til mine hunde, og jeg er top-begejstret for dem.

Besvaret

ja jeg tænker også at du kan snakke med en af shopperne på nettet, eller med en dyrehandel..så de kan bestille den hjem til dig :5up:

Izzie har den også! og jeg elsker den :hjerte:

Besvaret

Bare ring til Dalum Dyrehandel, Pia bestiller den gerne hjem i den rette størrelse og farve. Og så er Dalum billigere end de fleste andre når det kommer til Hurtta :-)

Besvaret

Der var en ekspedient der hjalp os, og hun tilbød ikke at bestille den hjem :???: Men de koster også en del mere i zoocity end på nettet kan jeg se

Besvaret
Bare ring til Dalum Dyrehandel, Pia bestiller den gerne hjem i den rette størrelse og farve. Og så er Dalum billigere end de fleste andre når det kommer til Hurtta :-)

Tak det vil jeg helt sikkert prøve

Besvaret

ja I disse vinterfrakker, men ikke på selerne - der er hun lidt dyrere:genert:

Besvaret
ja I disse vinterfrakker, men ikke på selerne - der er hun lidt dyrere:genert:

Hmm det har jeg ikke set, men dækkenerne er i hvert fald billigere :-) Jeg sparede i hvert fald omkring 100 kr på det jeg købte til Joy

Besvaret

Svea's er købt ved seahund.se

Dog har vi lidt problemer med det pt, får der kommer sne ind under bryststykket... Andre der oplever det? I hvert fald er det ikke så hensigtsmæssigt at hun bliver kold der. Så lige nu bruger vi hendes fleecetrøje mere...

Besvaret
Svea's er købt ved seahund.se

Dog har vi lidt problemer med det pt, får der kommer sne ind under bryststykket... Andre der oplever det? I hvert fald er det ikke så hensigtsmæssigt at hun bliver kold der. Så lige nu bruger vi hendes fleecetrøje mere...

Er fleecetrøjen også fra hurrta? og er den god?

Jeg overvejer nemlig at tage deres fleece med også :???: