Hop til indhold

Før og efter


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Åhhh Doberfan, det var godt nok en virkeligheds-vækker :megaked: Frygteligt! Men at King faktisk endte med at få et godt liv - det er fantastisk! Har så stor respekt for jeres arbejde.

 

Ja, det er barskt. Og uforståeligt. Hansel var blevet bundet til et træ ude i skoven og overladt til sultedøden. En venlig jogger befriede ham og bragte ham ind til rescue, men desværre for sent. :megaked:

 

Sådan fik vi også vores samojed, Grog, da jeg var 8-9 år. Han stod også bundet til et træ i skoven hvor nogle børn fandt ham. Vi ved selvfølgelig ikke hvor længe han havde stået der, men han var heldigvis i rimelig stand. Vi fik ham så fra politiet, han var SÅ sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh Doberfan, det var godt nok en virkeligheds-vækker :megaked: Frygteligt! Men at King faktisk endte med at få et godt liv - det er fantastisk! Har så stor respekt for jeres arbejde.

 

 

 

Sådan fik vi også vores samojed, Grog, da jeg var 8-9 år. Han stod også bundet til et træ i skoven hvor nogle børn fandt ham. Vi ved selvfølgelig ikke hvor længe han havde stået der, men han var heldigvis i rimelig stand. Vi fik ham så fra politiet, han var SÅ sød :lun:

 

Tusind tak. :kys:

 

Det er hårdt nogle gange, men også utroligt berigende, så det langt overvejer det dårlige. Bare helt ufatteligt, hvad såkaldte mennesker kan få sig selv til.

 

Heldigt for Grog, at der var nogen der fandt ham, tilsyneladende ret hurtigt, og at der var et dejligt hjem til ham. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, han er ikke min (så måske skulle indlægget ikke være i "min perle" :genert:), men jeg har mødt ham flere gange og har været ude for at godkende hans nye hjem. Vi har lige været til et af vores årlige træf, hvor han fik æren af årets hund.

 

Jeg kan ikke fatte oppe i mit hoved, hvordan nogen kan lade en hund, eller noget dyr for den sags skyld, komme så langt ud.

 

Vil du så ikke bare give hende som har ham et kys på kinden fra mig? Hun har gjort det helt fantastisk :lun:

 

Ja, det er skønt, at det kan lykkes, men det er nok mere undtagelsen end reglen. Den sidste jeg selv adopterede, som også var frygtelig tynd, klarede den desværre ikke. Han var simpelthen ude af stand til at spise.

 

Det her er Hansel, som jeg måtte sige farvel til for to år siden.

 

:megaked:Hvor må det have været rædselsfuldt for dig at opleve :shock::megaked: :ae:

 

Ja, det er barskt. Og uforståeligt. Hansel var blevet bundet til et træ ude i skoven og overladt til sultedøden. En venlig jogger befriede ham og bragte ham ind til rescue, men desværre for sent. :megaked:

 

:megaked: Mennesker er syge væsner engang imellem :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du så ikke bare give hende som har ham et kys på kinden fra mig? Hun har gjort det helt fantastisk :lun:

 

 

 

:megaked:Hvor må det have været rædselsfuldt for dig at opleve :shock::megaked: :ae:

 

 

 

:megaked: Mennesker er syge væsner engang imellem :megaked:

 

 

King blev først adopteret ud, efter at han var sund ogi fin foderstand igen, så æren går til formanden for doberman rescue - og hun får kys på kinden, hver gang jeg ser hende, men skal gerne huske et ekstra et fra dig!:-D

 

Ja, mennesker kan være ufatteligt syge, og ja det er hårdt, når det går galt, men heldigvis har vi stort overskud af solskinshistorier, som opvejer alt det onde.

Link til indlæg
Del på andre sites

King blev først adopteret ud, efter at han var sund ogi fin foderstand igen, så æren går til formanden for doberman rescue - og hun får kys på kinden, hver gang jeg ser hende, men skal gerne huske et ekstra et fra dig!:-D

 

Også fra mig :engel: Stakkels formand, bliver overkysset med kærlig hilsen fra hele HF :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

King blev først adopteret ud, efter at han var sund ogi fin foderstand igen, så æren går til formanden for doberman rescue - og hun får kys på kinden, hver gang jeg ser hende, men skal gerne huske et ekstra et fra dig!:-D

 

Ja, mennesker kan være ufatteligt syge, og ja det er hårdt, når det går galt, men heldigvis har vi stort overskud af solskinshistorier, som opvejer alt det onde.

 

Det er formanden som skal have kys på kinden så!! :hjerte: Du må endelig huske det!! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...