Gæst solskin Skrevet December 6, 2010 Rapporter Share Skrevet December 6, 2010 Hej jeg hedder Charlotte. Bor sammen med Qiwi 9 år og Selma 4 år. 2 dejlige Västgötaspidsèr. Min store hobby er mine Hunde. Mit hundesyn er præget af Anders Hallgren og Freddy Worm. Og jeg kan måske betegnes som en hunde tosse. Bruger meget af min fritid på Qiwi og Selma. Arbejder om aftenen, så det meste af dagen går med Selma og Qiwi :hjerte: (hov, jeg bor gså sammen med Søren) :stupid: Kig ind på min profil der har jeg lagt billeder ind. Jeg vil skrive og fortælle om Qiwi og selma under spidshunde (men det bliver først i morgen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 hej JeanetteH Tak for velkomsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Hej kennel-lowchen Tak jeg håber på nogle gode timer herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Hej Korvis. Tak til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Velkommen til :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Uh - den race har vi slet ikke herinde endnu! velkommen tiiiiiiil! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Velkommen til ! Skønne skønne billeder af dine smukke hunde! Og hvor er det bare en smart aktiverings-dims du har lavet med de flasker der:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Tak til alle for den dejlige velkomst Aktiveringsdimsen kalder jeg "flasker på snor", og den er meget nem at lave. Her er hvad der skal bruges: Div. flasker er genbrug fra sæbe og shampo osv. rengøres og fyldes med vand og ligges i fryseren. Så er det nemmere at bore huller igennem. Et stykke tørresnor. x antal stips til at holde flasker på plads. En brugt hylde. 2 hyldeknægte. Udfordringen er at flaskerne skal vendes på hovede. Hvis flasken bare får et ordentlig "poteslag" falder guffen ikke ud. Flasken skal stoppes på det rigtige tidspunkt, altså med bunden i vejret. Det er godt med en handy mand, der forstår nogle kringlede tegninger Jeg har flere hjemmelavede ideer, og de skal nok blive vist "hen ad vejen" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts