Gæst maik friedrichsen Skrevet December 7, 2010 Rapporter Share Skrevet December 7, 2010 hej jeg er maik kommer fra tyskland. jeg er 38 år, jeg og min kone har 5 børn sammen i aler fra 12 til 21 år og vi har inu 3 hunde (muskelhunde). vi er fløttet for 3 år til danmark på grund af arjede. vi bor på amager. der har vi et lille hus. jeg arbjeder som flisemur i et stør firma, men nu laver jeg mig hvis nok selvstædig til neste år. sabine min kone arbjeder som trappevasker for et lille firma. ja og børnene går i skole. ja det var det, i det grove:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Velkommen til Hunde-Forum Håber at du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Hej Velkommen her Jeg er også ny herinde, og er i fuld gang med at lære "systemet" på denne side. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Velkommen til, vi glæder os til at høre mere om dine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 Tsk...præsenterer du dig først nu? Anyways...velkommen til...igen...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Velkommen til Maik ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts