Gæst MorTilKatja Skrevet December 9, 2010 Rapporter Share Skrevet December 9, 2010 nu er vi i fuld gang med at gøre Njord renlig, men jeg har lagt mærke til han KUN vil tisse og lave afføring på sne.. Hvilket vil sige han får sig lidt af et problem når sneen engang er væk.. Han har jo ikke kendt andet end hvid "jord". Tror i jeg kan forvente at skulle starte forfra når sneen er væk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Nej, mon det skulle gå så galt - han finder nok bare noget andet blødt at besørge på :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Petrine er byhund og har MEGET svært ved at tisse på græs, måske fordi hun er så lille, at det prikker hende bagi :hmm: Havde som barn en terrier, der aldrig havde været luftet som hvalp - til den døde 15 år gammel, kunne den KUN tisse på gulvtæppe (købte tæpperester og smed i haven, den nægtede at gøre noget uden) Så....jeg ville da lokke lidt hen, hvor sneen er tøet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 da jeg fik Zita i febuar i år var der jo også sne og hun ville også kun tisse i sneen. da sneen så var væk så kunne jeg ikke få hende til at tisse eller sk*ide mere men der gik kun en uge så fattede hun at man altså godt kan tisse på det der mærkelige grønne nu har hun også lært man også til nøds kan tisse på asfaldt. Men syntes det ligesom noget før hun tisser når der er sne normalt vil hun helt hen på græsset hvor de første dage med sne der gik hun 3 skridt også skulle der ellers svines sne til Men jeg tror sku nok han skal lære det, måske du evt. kunne ryde noget sne væk ved noget græs så han kan vende sig til det der mærkelige noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 det kan tage et stykke tid at omlære, men det skal nok komme hvis du opfordrer til det... Karla kan fx ikke tisse på asfalt og det synes jeg er glimrende! Så den opretholder jeg i stor stil... tisning og andet skal foregå på græs eller jord så det er altid lidt spændende de første par dage eftr der er kommet sne, men hun accepterer det hurtigt.... når man skal, så skal man jo altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Det var det samme med mine forældres hund, hun havde også kun oplevet sne - men det var ikke noget problem at lære hende at besørge på græs.. Sneen smelter jo ganske langsomt, så det blev sådan en glidende proces Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 10, 2010 Rapporter Share Besvaret December 10, 2010 Mange tak for jeres besvarelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts