Hop til indhold

NYTÅRSTUR, d. 31. Dec. Kl 11.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Så er det bare om jeg tør tage kamera med, for så er det sikkert lige så glat som i dag og i går:shock:

 

Selvfølgelig tør du det - vi kan da bare gå lidt ind til siden, når der tages billeder - der er jo sne og ikke glat :5up:

Ellers tager jeg bare Bamses træksele med, så kan du gøre som Buddha gjorde igår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig tør du det - vi kan da bare gå lidt ind til siden, når der tages billeder - der er jo sne og ikke glat :5up:

Ellers tager jeg bare Bamses træksele med, så kan du gøre som Buddha gjorde igår :mrgreen:

 

Aj det sidste tør jeg sgu ikke:shock: Synes dælme oss Buddha var modig:mrgreen:

 

ALtså jeg er jo sårn lettere kluntet:engel: Men kommer René ikke, så tager jeg kamera med.. Kommer han, så kan han tage billeder:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj det sidste tør jeg sgu ikke:shock: Synes dælme oss Buddha var modig:mrgreen:

 

ALtså jeg er jo sårn lettere kluntet:engel: Men kommer René ikke, så tager jeg kamera med.. Kommer han, så kan han tage billeder:mrgreen:

 

 

Nej, jeg skal heller ikke nyde noget - er al for bange for at falde og slå de sidste brikke ud af hovedet :mrgreen:

 

Go' plan med foto :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg er ret panikken med mine knæ:oops:Falder jeg, lander jeg lige meget hvad, altid på mine knæ.. Og gør jeg det, kan jeg ikke gå de næste mange uger:???:

 

Ja dét er selvfølgelig ikke særlig fedt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør ikke - men gi' mig et par ski (alpin), så er jeg den der er smuttet :mrgreen:

 

Havde seriøst overvejet at købe nogle simple, billige (hedder det ikke) langrendski, så Motor kunne få motion selvom vi ikke kunne cykle - men nu det for sent :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde seriøst overvejet at købe nogle simple, billige (hedder det ikke) langrendski, så Motor kunne få motion selvom vi ikke kunne cykle - men nu det for sent :evil:

 

Ja. det har jeg også overvejet, selvom jeg aldrig har prøvet det.

 

Min bror fik også samme ide og prøvede at kigge på dba, det billigste han kunne finde lå på ca.1000.- for både ski og støvler - men det blev aldrig til noget......:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. det har jeg også overvejet, selvom jeg aldrig har prøvet det.

 

Min bror fik også samme ide og prøvede at kigge på dba, det billigste han kunne finde lå på ca.1000.- for både ski og støvler - men det blev aldrig til noget......:hmm:

 

1000 kroner?? :shock:

 

Det da bare et par stykker tynde træ, altså :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg er helt med på tur på søndag! Jeg tvivler på at der forsvinder nok sne og kulde til at jeg tør køre til Herlev..

 

Sanne, kan jeg tigge et lift igen?:oops:

 

Åh og så er jeg forelsket i Emma:lun::lun::lun:

Hihi har du fået banket et billede op af Emma som Luna kan se hvad hun skal gå efter når hun bliver 12:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...